Syrena (samochód): Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono poprzednią wersję, jej autor to Leptones. Autor wycofanej wersji to 83.6.114.55.) |
(→Wersje) |
||
Linia 29: | Linia 29: | ||
*4-drzwiowa – dwa razy więcej drzwi i kłopotów. |
*4-drzwiowa – dwa razy więcej drzwi i kłopotów. |
||
*Pikap – konkurent Dodża Rama. |
*Pikap – konkurent Dodża Rama. |
||
*Bosto - czyli coś z pojemnym bagażnikiem. |
|||
*Mikrobus - wymarzona wersja do przewozów liniami PKS-u. |
|||
{{Przypisy}} |
{{Przypisy}} |
Wersja z 19:03, 20 wrz 2013
Ten artykuł dotyczy polskiego samochodu. Zobacz też inne znaczenia tego słowa. |
Szablon:T polski dresowóz samochód produkowany w latach 1957–1972 w Fabryce Samochodów Osobowych w Warszawie oraz w 1972–1983 w Fabryce Samochodów Małolitrażowych w Bielsku Białej.
Dane techniczne
- Prędkość maksymalna – 80 km/h[1]
- Moc silnika – 10 KM
- Przyśpieszenie 0–100 – 10 min (tylko z górki).
Wyposażenie dodatkowe
Po dopłacie można dostać wiele przydatnych rzeczy, na przykład:
- Silnik
- Kota w worku
- Klatkę na teściową
- Zgrzewkę czystej
- Jeszcze pół litra
- Piwo
- Mleko
- Mamuta
- Jeszce jedną flaszkę
- Lodówkę – a tam kolejne dwie flaszki
- Dwa kieliszki (przecież nie będziesz pił sam i z gwinta – NIE JESTEŚ CHAMEM!)
- Pieska
- Czarno-biały telewizor
- Nawigację po wsi
Wersje
- Sport – wypasiona i w ogóle...
- 4-drzwiowa – dwa razy więcej drzwi i kłopotów.
- Pikap – konkurent Dodża Rama.
- Bosto - czyli coś z pojemnym bagażnikiem.
- Mikrobus - wymarzona wersja do przewozów liniami PKS-u.
Przypisy
- ↑ Z górki przy mocnym wietrze
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.