Syrena (samochód): Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Cytat) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{sur|polskiego samochodu|inne|Syrena}} |
{{sur|polskiego samochodu|inne|Syrena}} |
||
{{cytat|Na piechotę szybciej|Przeciętny człowiek o '''syrenie'''}} |
|||
[[Plik:Syrena_Sport_-_FSO.jpg|right/left|200px|thumb|Wypasiona sportowa wersja]] |
[[Plik:Syrena_Sport_-_FSO.jpg|right/left|200px|thumb|Wypasiona sportowa wersja]] |
||
[[Plik:Syrena 105 Bosto.jpg|thumb|200px|Bosto jak zwykle wymiata]] |
[[Plik:Syrena 105 Bosto.jpg|thumb|200px|Bosto jak zwykle wymiata]] |
Wersja z 00:53, 11 gru 2013
Ten artykuł dotyczy polskiego samochodu. Zobacz też inne znaczenia tego słowa. |
Na piechotę szybciej
- Przeciętny człowiek o syrenie
Szablon:T polski dresowóz samochód produkowany w latach 1957–1972 w Fabryce Samochodów Osobowych w Warszawie oraz w 1972–1983 w Fabryce Samochodów Małolitrażowych w Bielsku Białej.
Dane techniczne
- Prędkość maksymalna – 80 km/h[1]
- Moc silnika – 10 KM
- Przyśpieszenie 0–100 – 10 min (tylko z górki).
Wyposażenie dodatkowe
Po dopłacie można dostać wiele przydatnych rzeczy, na przykład:
- Silnik
- Kota w worku
- Klatkę na teściową
- Zgrzewkę czystej
- Jeszcze pół litra
- Piwo
- Mleko
- Mamuta
- Jeszce jedną flaszkę
- Lodówkę – a tam kolejne dwie flaszki
- Dwa kieliszki (przecież nie będziesz pił sam i z gwinta – NIE JESTEŚ CHAMEM!)
- Pieska
- Czarno-biały telewizor
- Nawigację po wsi
Wersje
- Sport – wypasiona i w ogóle...
- 4-drzwiowa – dwa razy więcej drzwi i kłopotów.
- Pikap – konkurent Dodża Rama.
- Bosto - czyli coś z pojemnym bagażnikiem.
- Mikrobus - wymarzona wersja do przewozów liniami PKS-u.
Przypisy
- ↑ Z górki przy mocnym wietrze
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.