Fiat Panda: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(drugi obrazek się nie zmieści, trza to rozbudować)
Linia 2: Linia 2:
{{cytat|– Jaki jest najbardziej niezawodny element w '''Fiacie Panda'''?<br />– Światła awaryjne|[[Suchar]] o '''Fiacie Panda'''}}
{{cytat|– Jaki jest najbardziej niezawodny element w '''Fiacie Panda'''?<br />– Światła awaryjne|[[Suchar]] o '''Fiacie Panda'''}}
{{cytat|'''Fiat Panda''' wjeżdża na autostradę.<br />– 13 złotych – mówi strażnik.<br />– Sprzedane! – odpowiada zadowolony kierowca.|Kolejny suchar o '''Fiacie Panda'''}}
{{cytat|'''Fiat Panda''' wjeżdża na autostradę.<br />– 13 złotych – mówi strażnik.<br />– Sprzedane! – odpowiada zadowolony kierowca.|Kolejny suchar o '''Fiacie Panda'''}}

[[Plik:Kung Fu Panda.jpg|right|thumb|200px|Fiat Panda jako tytułowy bohater filmu animowanego]]


{{t}}samochód produkowany przez znaną z renomy firmę [[Fiat]] od 1980. Nazwa samochodu pochodzi najprawdopodobniej od znanego romskiego zwrotu „Pan Da”. Z tego też powodu najbardziej wskazanym miejscem produkcji powinna być [[Rumunia]]. Czemu tak się nie stało, nie wiadomo.
{{t}}samochód produkowany przez znaną z renomy firmę [[Fiat]] od 1980. Nazwa samochodu pochodzi najprawdopodobniej od znanego romskiego zwrotu „Pan Da”. Z tego też powodu najbardziej wskazanym miejscem produkcji powinna być [[Rumunia]]. Czemu tak się nie stało, nie wiadomo.

Wersja z 13:20, 1 lut 2014

– Jaki jest najbardziej niezawodny element w Fiacie Panda?
– Światła awaryjne

Suchar o Fiacie Panda

Fiat Panda wjeżdża na autostradę.
– 13 złotych – mówi strażnik.
– Sprzedane! – odpowiada zadowolony kierowca.

Kolejny suchar o Fiacie Panda
Fiat Panda jako tytułowy bohater filmu animowanego

Szablon:Tsamochód produkowany przez znaną z renomy firmę Fiat od 1980. Nazwa samochodu pochodzi najprawdopodobniej od znanego romskiego zwrotu „Pan Da”. Z tego też powodu najbardziej wskazanym miejscem produkcji powinna być Rumunia. Czemu tak się nie stało, nie wiadomo.

Historia powstania

Koncepcja Pandy powstała najprawdopodobniej pod koniec XVIII wieku kiedy to inżynier (i mason jednocześnie) Nicolas-Joseph Cugnot postanowił stworzyć mały, praktyczny, miejski pojazd zdolny do holowania armaty. Po rewolucji francuskiej koncepcja zaginęła w mrokach historii. Na szczęście, po prawie dwóch wiekach, szef Fiata wygrzebał plany z Archiwum Watykańskiego i postanowił wcielić je w życie.

Plik:Stary Fiat Panda.jpg
Aerodynamika porównywalna do Autosana

Opis konstrukcji

  • Sportowy design przywodzący na myśl legendarne modele Ferrari.
  • Wysokiej jakości blacha rdzewiejąca po 1,5 roku.
  • Znakomite osiągi pozwalające zostawić w tyle pieszych i rowerzystów.
  • Bagażnik w którym zmieścimy plecak i gazetę.
  • Schowek którego nie da się otworzyć.

Wersje

  • Panda 4x4 czyli prościej Panda 16,
  • Limuzyna,
  • Amfibia,
  • Pick Up,
  • TIR.

Użytkownicy

  • Dziadek wiozący ziemniaki na targ aby sprzedawać je po znacznie zawyżonej cenie.
  • Studenci podkradający kluczyki od rodziców aby wozić się po mieście i wyrywać laski.
  • Kursanci na prawo jazdy zarzynający te samochody na śmierć.
  • Policja i straż miejska doceniający osiągi tego samochodu.
  • Przedstawiciele handlowi.
  • Włamywacze.


Car with Driver-Silhouette.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.