Syrena (samochód): Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: edytor źródłowy |
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 188.146.76.197; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Expert3222.) Znacznik: rewert |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
== Dane techniczne == |
== Dane techniczne == |
||
* '''Prędkość maksymalna''' – |
* '''Prędkość maksymalna''' – 80 km/h<ref>Z górki przy mocnym wietrze</ref>; |
||
* '''Moc silnika''' – 10 KM; |
* '''Moc silnika''' – 10 KM; |
||
* '''Przyspieszenie 0–100''' – 10 min (tylko z górki). |
* '''Przyspieszenie 0–100''' – 10 min (tylko z górki). |
Wersja z 12:41, 13 wrz 2015
Ten artykuł dotyczy polskiego samochodu. Zobacz też inne znaczenia tego słowa. |
Na piechotę szybciej.
- Przeciętny człowiek o Syrenie
Syrena (także znana jako skarpeta lub kurołapka) – polski dresowóz samochód produkowany w latach 1957–1972 w Fabryce Samochodów Osobowych w Warszawie oraz w 1972–1983 w Fabryce Samochodów Małolitrażowych w Bielsku Białej.
Dane techniczne
- Prędkość maksymalna – 80 km/h[1];
- Moc silnika – 10 KM;
- Przyspieszenie 0–100 – 10 min (tylko z górki).
Wyposażenie dodatkowe
Po dopłacie można dostać wiele przydatnych rzeczy, na przykład:
- Silnik;
- Kota w worku;
- Klatkę na teściową;
- Zgrzewkę czystej;
- Jeszcze pół litra;
- Piwo;
- Mleko;
- Jeszcze jedną flaszkę;
- Lodówkę – a tam kolejne dwie flaszki;
- Dwa kieliszki (przecież nie będziesz pił sam i z gwinta – NIE JESTEŚ CHAMEM!);
- Czarno-biały telewizor;
- Koło od składaka;
- Nawigację po wsi.
Wersje
- Sport – wypasiona i w ogóle…
- 4-drzwiowa – dwa razy więcej drzwi i kłopotów;
- Pikap – konkurent Dodża Rama;
- Bosto - czyli coś z pojemnym bagażnikiem;
- Mikrobus - wymarzona wersja do przewozów liniami PKS-u.
Przypisy
- ↑ Z górki przy mocnym wietrze
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.