SsangYong
Samochód dla Batmana to fikcja. Samochód dla Frankensteina to rzeczywistość. SsangYong przebił Hollywood.
- Pewne czasopismo motoryzacyjne o niewątpliwej urodzie tych cudów techniki
SsangYong – koreańska marka samochodów, która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się byciem cool przez zamianę nazwy Action na Actyon, to ktoś kupi jej samochody. Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży.
Wyniki finansowe[edytuj • edytuj kod]
Rok 2004[edytuj • edytuj kod]
Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego.
Rok 2005[edytuj • edytuj kod]
Gorzej. Ewolucja stwierdziła, że SsangYong niedługo wymrze jako gatunek źle przystosowany i będziemy musieli go ożywiać.
Rok 2006[edytuj • edytuj kod]
Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś silnik i trochę karoserii.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.