SsangYong

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

Samochód dla Batmana to fikcja. Samochód dla Frankensteina to rzeczywistość. SsangYong przebił Hollywood.

Pewne czasopismo motoryzacyjne o niewątpliwej urodzie tych cudów techniki
SsangYong ma więcej niż pewne, że jego samochody nie będą lubiane.

SsangYong – koreańska marka samochodów, która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się byciem cool przez zamianę nazwy Action na Actyon, to ktoś kupi jej samochody. Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży.

Wyniki finansowe

Rok 2004

Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego.

Rok 2005

Gorzej. Ewolucja stwierdziła, że SsangYong niedługo wymrze jako gatunek źle przystosowany i będziemy musieli go ożywiać.

Rok 2006

Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś silnik i trochę karoserii.


Car with Driver-Silhouette.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.