Tata Nano: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 88.156.132.22; przywrócono ostatnią wersję autorstwa ZelDelet.) |
Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Tata Nano Bangalore 2710.JPG|250px|right|thumb|Tata Nano. Mniejszy nawet od artykułu o sobie.]] |
[[Plik:Tata Nano Bangalore 2710.JPG|250px|right|thumb|Tata Nano. Mniejszy nawet od artykułu o sobie.]] |
||
{{t}} hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu <del>muchy</del> <del>gwoździa</del> ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy [[Tata Motors|Tata]]). |
{{t}} hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona [[Ohyda]]. Używany zamiast rowerów do przewozu <del>muchy</del> <del>gwoździa</del> ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy [[Tata Motors|Tata]]). |
||
== Zalety == |
== Zalety == |
Wersja z 05:45, 8 sty 2017
Szablon:T hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu muchy gwoździa ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy Tata).
Zalety
- Kosztuje tyle co Maluch.
- Niektóre egzemplarze mają silnik.
- Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię.
- Ma koła.
Wady
- Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić.
- Żeby ruszyć, trzeba dopłacić.
- Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić.
- Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką.
- Projektował go Polak (tak twierdzą media i Media Markt).
- Wyróżnia się – w Polsce i Indiach za drogi, w reszcie świata za tani.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.