Renault Mégane: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Znacznik: edytor źródłowy
M (→‎top: bot wprowadza drobne poprawki)
Znacznik: przez API
Linia 5: Linia 5:
{{cytat|Aaaaa... to pękło!!!!!!!!!!|[[Amerykanie|Amerykanin]] opierający się o '''Renault Mégane'''}}
{{cytat|Aaaaa... to pękło!!!!!!!!!!|[[Amerykanie|Amerykanin]] opierający się o '''Renault Mégane'''}}
{{cytat|Plastik wrzucamy do żółtego [[kontener]]a|[[Zbieracz złomu|Złomiarz]] o '''Renault Mégane'''}}
{{cytat|Plastik wrzucamy do żółtego [[kontener]]a|[[Zbieracz złomu|Złomiarz]] o '''Renault Mégane'''}}
{{cytat|Wolimy Fiata Multiplę - jak brzydactwo, to na maksa.|[[Top Gear]] o '''Renault Mégane'''}}
{{cytat|Wolimy Fiata Multiplę jak brzydactwo, to na maksa.|[[Top Gear]] o '''Renault Mégane'''}}
{{cytat|Mamo, dlaczego nasz samochód zamienił się w ciapę?!|[[Afryka]]ńskie dziecko o '''Renault Mégane'''}}
{{cytat|Mamo, dlaczego nasz samochód zamienił się w ciapę?!|[[Afryka]]ńskie dziecko o '''Renault Mégane'''}}
{{t}} samochód marki [[Renault]] produkowany od [[1995]] r. Jego powstanie było zupełnie przypadkowe. Otóż konstruktor miał wysłać plany konstrukcyjne do koncernu Renault, jednak dzień wcześniej miał imieniny i w dniu przekazania wysyłki miał ok. 3.5 promila we krwi. Zamiast planów konstrukcyjnych wysłał instrukcję obsługi [[Żelazko|żelazka]]. Wykonany z plastiku używanego w produkcji [[Kosz na śmieci|koszów na śmieci]] firmy [[Curver]], przez co stał się przyrodnim bratem [[Trabant]]a. Właściciele tegoż wynalazku to w 70% kobiety. Jego konstruktorzy maczali również palce w konstruowaniu [[Fiat Multipla|Fiata Multipli]].
'''Renault Mégane''' – samochód marki [[Renault]] produkowany od [[1995]] r. Jego powstanie było zupełnie przypadkowe. Otóż konstruktor miał wysłać plany konstrukcyjne do koncernu Renault, jednak dzień wcześniej miał imieniny i w dniu przekazania wysyłki miał ok. 3.5 promila we krwi. Zamiast planów konstrukcyjnych wysłał instrukcję obsługi [[Żelazko|żelazka]]. Wykonany z plastiku używanego w produkcji [[Kosz na śmieci|koszów na śmieci]] firmy [[Curver]], przez co stał się przyrodnim bratem [[Trabant]]a. Właściciele tegoż wynalazku to w 70% kobiety. Jego konstruktorzy maczali również palce w konstruowaniu [[Fiat Multipla|Fiata Multipli]].


== Zalety i właściwości ==
== Zalety i właściwości ==

Wersja z 19:52, 15 lut 2017

Plik:Renault Mégane II.jpg
Renault po klepaniu przez pana Mirka

Ich weiß nicht. Ich kaufe immer Deutschwagen.

Stare niemieckie przysłowie o innych samochodach niż Volkswagen.

Wszyscy jesteśmy Renault Mégane

Obama o Renault Mégane

Gdzie jest moje żelazko?

Główny konstruktor pracujący dla Renault S.A. o Renault Mégane

Aaaaa... to pękło!!!!!!!!!!

Amerykanin opierający się o Renault Mégane

Plastik wrzucamy do żółtego kontenera

Złomiarz o Renault Mégane

Wolimy Fiata Multiplę – jak brzydactwo, to na maksa.

Top Gear o Renault Mégane

Mamo, dlaczego nasz samochód zamienił się w ciapę?!

Afrykańskie dziecko o Renault Mégane

Renault Mégane – samochód marki Renault produkowany od 1995 r. Jego powstanie było zupełnie przypadkowe. Otóż konstruktor miał wysłać plany konstrukcyjne do koncernu Renault, jednak dzień wcześniej miał imieniny i w dniu przekazania wysyłki miał ok. 3.5 promila we krwi. Zamiast planów konstrukcyjnych wysłał instrukcję obsługi żelazka. Wykonany z plastiku używanego w produkcji koszów na śmieci firmy Curver, przez co stał się przyrodnim bratem Trabanta. Właściciele tegoż wynalazku to w 70% kobiety. Jego konstruktorzy maczali również palce w konstruowaniu Fiata Multipli.

Zalety i właściwości

  • Odstrasza komary.
  • Odstrasza „plastikowe” dziewczyny, gdyż jak wiemy dwa bieguny jednoimienne się odpychają.
  • W razie stłuczki można użyć Super Glue.
  • Jego „twarz” przypomina wkurzonego Azjatę.
  • Można go przerobić na żelazko odpinając jedynie koła.
  • Jego główną zaletą jest to, że nie może być „klepany”, więc gdy go kupujesz od niepalącego dziadka z Niemiec, który jeździł nim tylko do kościoła, masz stuprocentową pewność, że nie ma szpachli.
  • Warczy jak jego brat Trabant.
  • Jest pakowny, a przy wyższych temperaturach plastik ma zdolność rozciągania się, dlatego też latem przewieziesz nim więcej, niż w zimę.
  • Podobno jest bezpieczny.
  • O dziwo nie jest najbrzydszym autem tej marki, jest nim Renault Avantime.

Wady

  • Śmierdzi przy temperaturze 30 stopni Celsjusza.
  • W letnie upały jest plastyczny.
  • Niezdatny do jazdy w Afryce, ponieważ się topi.
  • Miewa humory jak stara tercjanka.
  • W 40 sekundzie jazdy wyraźnie słychać strzały.
  • Jest francuską zemstą za klęskę Napoleona.
  • Nie wolno siadać na masce, gdyż może pęknąć.