Syrena (samochód): Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Trzeba było wybrać coś jedną: "right" albo "left") |
|||
(Nie pokazano 37 wersji utworzonych przez 23 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{sur|polskiego samochodu|inne|Syrena}} |
|||
[[Plik:Syrena_Sport_-_FSO.jpg|right |
[[Plik:Syrena_Sport_-_FSO.jpg|right|200px|thumb|Wypasiona sportowa wersja]] |
||
⚫ | |||
{{cytat|Na piechotę szybciej.|Przeciętny człowiek o '''Syrenie'''}} |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
101 102 - max prędkosć 100km/h max prędkosć podrużowania 60km/h. koła 14 calowe silnik 2 cylindrowy 27km poj.746 cm 3 |
|||
103 to samo tylko 30km ponieważ zwiększono stopień sprężania |
|||
104 105 max prędkosć 120km/h max prędkosć podrużowania 75km/h koła 14 calowe silnik 3 cylindrowy 40 km poj.842 cm 3 |
|||
Były też syreny z silnikiem od warburga 102s i 103s. Osiągały 125 na godzine |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
* '''Prędkość maksymalna''' – 80 km/h<ref>Z górki przy mocnym wietrze</ref>; |
|||
* '''Moc silnika''' – 10 KM; |
|||
* '''Przyspieszenie 0–100''' – 10 min (tylko z górki). |
|||
⚫ | |||
[[Plik:FSM Syrena Bosto -sł.jpg|thumb|200px|Bosto jak zwykle wymiata]] |
|||
Po dopłacie można dostać wiele przydatnych rzeczy, na przykład: |
Po dopłacie można dostać wiele przydatnych rzeczy, na przykład: |
||
* Silnik dwusuwowy, który, aby nie obrazić swego majestatu, nie przyjmował zwykłego paliwa; |
|||
*Silnik |
|||
*Kota w worku |
* Kota w worku; |
||
*Klatkę na teściową |
* Klatkę na teściową; |
||
*Zgrzewkę czystej |
* Zgrzewkę [[Wódka|czystej]]; |
||
*Jeszcze pół litra |
* Jeszcze pół litra; |
||
*[[Piwo]] |
* [[Piwo]]; |
||
*[[Mleko]] |
* [[Mleko]]; |
||
⚫ | |||
*Mamuta |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
* Koło od składaka; |
|||
*Pieska |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
* Znaczek z BMW. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
[[Plik:Porsche 911 GT2 (14131904827).jpg|200px|thumb|Nowy model syrenki]] |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
* Bosto - czyli coś z pojemnym bagażnikiem; |
|||
* Mikrobus - wymarzona wersja do przewozów liniami PKS-u. |
|||
== Zobacz też == |
|||
* [[Fiat 125p]] |
|||
* [[Fiat 126p]] |
|||
* [[Fiat 126p Bis]] |
|||
* [[FSO Polonez]] |
|||
* [[Syrena Sport]] |
|||
* [[Trabant]] |
|||
* [[Wartburg]] |
|||
{{przypisy}} |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
{{Przypisy}} |
|||
{{stub|mot}} |
{{stub|mot}} |
||
{{Motoryzacja}} |
|||
[[Kategoria:Marki samochodów]] |
Aktualna wersja na dzień 15:19, 30 mar 2023
Ten artykuł dotyczy polskiego samochodu. Zobacz też inne znaczenia tego słowa. |
Na piechotę szybciej.
- Przeciętny człowiek o Syrenie
Syrena (także znana jako skarpeta lub kurołapka) – polski dresowóz samochód produkowany w latach 1957–1972 w Fabryce Samochodów Osobowych w Warszawie oraz w 1972–1983 w Fabryce Samochodów Małolitrażowych w Bielsku Białej.
Dane techniczne[edytuj • edytuj kod]
- Prędkość maksymalna – 80 km/h[1];
- Moc silnika – 10 KM;
- Przyspieszenie 0–100 – 10 min (tylko z górki).
Wyposażenie dodatkowe[edytuj • edytuj kod]
Po dopłacie można dostać wiele przydatnych rzeczy, na przykład:
- Silnik dwusuwowy, który, aby nie obrazić swego majestatu, nie przyjmował zwykłego paliwa;
- Kota w worku;
- Klatkę na teściową;
- Zgrzewkę czystej;
- Jeszcze pół litra;
- Piwo;
- Mleko;
- Jeszcze jedną flaszkę;
- Lodówkę – a tam kolejne dwie flaszki;
- Dwa kieliszki (przecież nie będziesz pił sam i z gwinta – NIE JESTEŚ CHAMEM!);
- Czarno-biały telewizor;
- Koło od składaka;
- Nawigację po wsi;
- Znaczek z BMW.
Wersje[edytuj • edytuj kod]
- Sport – wypasiona i w ogóle…
- 4-drzwiowa – dwa razy więcej drzwi i kłopotów;
- Pikap – konkurent Dodża Rama;
- Bosto - czyli coś z pojemnym bagażnikiem;
- Mikrobus - wymarzona wersja do przewozów liniami PKS-u.
Zobacz też[edytuj • edytuj kod]
Przypisy
- ↑ Z górki przy mocnym wietrze
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.