Blood Wars: Różnice pomiędzy wersjami
M |
|||
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 12 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Blood Wars''' – polska [[gry flash|gra internetowa]] traktująca o [[wampir]]ach. Można grać na jednym z szesnastu serwerów (potocznie zwanych R* oda „'''r'''ąbać czyjegoś neta”) o oryginalnych i niepowtarzalnych nazwach: Necropolia I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, Necro Hardcore oraz Moria I, II, III, IV i V. Moria od pozostałych różni się tym, że jest studnia, do której wrzucasz itema z krzemieniami i zwraca item z liczbą dodatnią. Ale częściej liczbą ujemną. |
|||
== Rozgrywka == |
== Rozgrywka == |
||
Wszystko kręci się wokół godzinnych wczytywań wypraw, ataków, ekspedycji, uzyskiwania pkt. rozwoju poprzez w/w czynności, budowania „kwadratu” i zdobywaniu surowców do jego rozbudowy, czyli tak jak w konkurencji, bo wiadomo, że sukces buduje się na sprawdzonych metodach i każde inwencyjne rozwiązanie to herezja. |
Wszystko kręci się wokół godzinnych wczytywań wypraw, ataków, ekspedycji, uzyskiwania pkt. rozwoju poprzez w/w czynności, budowania „kwadratu” i zdobywaniu surowców do jego rozbudowy, czyli tak jak w konkurencji, bo wiadomo, że sukces buduje się na sprawdzonych metodach i każde inwencyjne rozwiązanie to herezja. |
||
* '''Wyprawy''' dzielą się na trzy kategorie: < |
* '''Wyprawy''' dzielą się na trzy kategorie: <del>nie</del>bliskie, <del>bardzo</del> dalekie i pielgrzymki. Za każdą udaną wyprawę otrzymujemy doświadczenie i krew oraz przedmiot. Czasami przedmioty mogą być magiczne. Ale tylko czasami. W 99% procentach wypraw wypadają pałki. Czasem są szybkie, zwinne, giętkie, twarde, rzadko która nadaje się do czegoś więcej niż na złom. |
||
* '''Ataki''' – polegają na montowaniu [[pułapka|zasadzki]] na innego wampira. Walczymy poprzez recytowanie < |
* '''Ataki''' – polegają na montowaniu [[pułapka|zasadzki]] na innego wampira. Walczymy poprzez recytowanie <del>durnych formułek</del> potężnych [[Kurwa (słowo)|zaklęć]], które zadają <del>zazwyczaj żałosną</del> adekwatną liczbę obrażeń. |
||
* '''Oblężenia''' – pikniki, na które przeciwnicy jak w wypadku pojedynków krzyczą do siebie, tyle, zamiast dwóch jest ich nawet 60! Wielu pożycza sprzęt od kumpli by później wozić się ''haha, wykrzyczałem razem 3957 damejdża!''. |
* '''Oblężenia''' – pikniki, na które przeciwnicy jak w wypadku pojedynków krzyczą do siebie, tyle, zamiast dwóch jest ich nawet 60! Wielu pożycza sprzęt od kumpli by później wozić się ''haha, wykrzyczałem razem 3957 damejdża!''. |
||
* '''Ekspedycje''' – prawdopodobnie najciekawszy element gry. Razem z ziomkami z klanu chodzimy do lokacji, gdzie czyhają na nas oryginalnej maści produkty uboczne genetyki literackiej jak [[smok]]i (aż 4 rodzaje!), [[hydra]]nty, [[teściowa|teściowe]] z wałkiem, sfinksy, golemy, czy agenci [[Centralne Biuro Antykorupcyjne|CBA]]. Za wygraną otrzymujemy morze doświadczenia i złomowaty przedmiot. Zawsze gdy przygotowujemy się na jakąś bestię – wyskakuje na nas gorsza i całą repę ch{{cenzura}} trafia, i expa też. |
* '''Ekspedycje''' – prawdopodobnie najciekawszy element gry. Razem z ziomkami z klanu chodzimy do lokacji, gdzie czyhają na nas oryginalnej maści produkty uboczne genetyki literackiej jak [[smok]]i (aż 4 rodzaje!), [[hydra]]nty, [[teściowa|teściowe]] z wałkiem, sfinksy, golemy, czy agenci [[Centralne Biuro Antykorupcyjne|CBA]]. Za wygraną otrzymujemy morze doświadczenia i złomowaty przedmiot. Zawsze gdy przygotowujemy się na jakąś bestię – wyskakuje na nas gorsza i całą repę ch{{cenzura}} trafia, i expa też. |
||
== Przedmioty == |
== Przedmioty == |
||
Kim byłby nasz hero, gdyby nie leczący naszych kompleksów wyższości wypasiony sprzęt? Do wyboru są tu hełmy, zbroje, pierścienie, amulety, < |
Kim byłby nasz hero, gdyby nie leczący naszych kompleksów wyższości wypasiony sprzęt? Do wyboru są tu hełmy, zbroje, pierścienie, amulety, <del>getry</del> <del>szorty</del> <del>kalesony</del> spodnie i broń, która może być jedno lub dwuręczna. Z braku butów wszystkie wampiry chorują na reumatyzm. |
||
Każdy przedmiot, z wyjątkiem [[broń strzelecka|broni palnej]], może posiadać właściwości magiczne opisane w prefiksach lub sufiksach. Najczęściej łączą się w najmniej użyteczne kombinacje, np. ''mściwy pierścień urody''. Występuje także podział na jakość, także wśród broni palnej: ''badziew'', ''ujdzie w tłoku'', ''dlaczego nie ma prefa i sufa??!!!!!!!''. Gratką jest przedmiot legendarny, broń palna też, o ironio, może być legendarna. |
Każdy przedmiot, z wyjątkiem [[broń strzelecka|broni palnej]], może posiadać właściwości magiczne opisane w prefiksach lub sufiksach. Najczęściej łączą się w najmniej użyteczne kombinacje, np. ''mściwy pierścień urody''. Występuje także podział na jakość, także wśród broni palnej: ''badziew'', ''ujdzie w tłoku'', ''dlaczego nie ma prefa i sufa??!!!!!!!''. Gratką jest przedmiot legendarny, broń palna też, o ironio, może być legendarna. |
||
== Bohater == |
== Bohater == |
||
Bohater posiada aż dziewięć umiejętności, rozwijanych statystycznie: |
Bohater posiada aż dziewięć umiejętności, rozwijanych statystycznie: |
||
* Siła – czyli test na niedźwiedzią łapę; |
* Siła – czyli test na niedźwiedzią łapę; |
||
* Zwinność – czy przyniesiesz 8 piw na raz sobie i swoim kumplom?; |
* Zwinność – czy przyniesiesz 8 piw na raz sobie i swoim kumplom?; |
||
Linia 23: | Linia 23: | ||
* Wpływy – przydatna przy zwrotach pożyczek; |
* Wpływy – przydatna przy zwrotach pożyczek; |
||
* Spostrzegawczość – czy pisząc na klawiaturze zauważyłeś monitor?; |
* Spostrzegawczość – czy pisząc na klawiaturze zauważyłeś monitor?; |
||
* Inteligencja – czy masz IQ jak [[Doda]], czy jak [[Przemysław Saleta|Saleta]]?. |
* Inteligencja – czy masz IQ jak [[Dorota Rabczewska|Doda]], czy jak [[Przemysław Saleta|Saleta]]?. |
||
* Wiedza – czy przez całe życie przeczytałeś coś więcej niż ulotka z pizzerii? |
* Wiedza – czy przez całe życie przeczytałeś coś więcej niż ulotka z pizzerii? |
||
Linia 35: | Linia 35: | ||
* '''Łapacz Myśli''' – związany z bronią palną. Posiada arkana podnoszące wpływy i charyzmę, oraz ma bazowe 10 do kurewskiego szczęścia, dające mu umiejętność niespóźniania się na [[autobus]], podnoszące szansę na udaną wyprawę i dropnięcia ciekawszej pałki. |
* '''Łapacz Myśli''' – związany z bronią palną. Posiada arkana podnoszące wpływy i charyzmę, oraz ma bazowe 10 do kurewskiego szczęścia, dające mu umiejętność niespóźniania się na [[autobus]], podnoszące szansę na udaną wyprawę i dropnięcia ciekawszej pałki. |
||
* '''Ssak''' – nazwa mówi sama za siebie. Rasa tylko dla [[pro|pr0]]. Podobno jest całkiem elastyczny i może być do wszystkiego, ale wychodzi na to, że jest do niczego. |
* '''Ssak''' – nazwa mówi sama za siebie. Rasa tylko dla [[pro|pr0]]. Podobno jest całkiem elastyczny i może być do wszystkiego, ale wychodzi na to, że jest do niczego. |
||
* '''Potępiony''' – dumnie nazywany potępionym, ma najwięcej arkan. Mimo to wygląda jakby miał inteligencję wyrytą na twarzy młotem pneumatycznym. |
|||
== Zobacz też == |
|||
* [[FlyFF]] |
|||
* [[Margonem]] |
|||
* [[BiteFight]] |
|||
{{MMORPG}} |
{{MMORPG}} |
||
Aktualna wersja na dzień 23:23, 3 lis 2024
Blood Wars – polska gra internetowa traktująca o wampirach. Można grać na jednym z szesnastu serwerów (potocznie zwanych R* oda „rąbać czyjegoś neta”) o oryginalnych i niepowtarzalnych nazwach: Necropolia I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, Necro Hardcore oraz Moria I, II, III, IV i V. Moria od pozostałych różni się tym, że jest studnia, do której wrzucasz itema z krzemieniami i zwraca item z liczbą dodatnią. Ale częściej liczbą ujemną.
Rozgrywka[edytuj • edytuj kod]
Wszystko kręci się wokół godzinnych wczytywań wypraw, ataków, ekspedycji, uzyskiwania pkt. rozwoju poprzez w/w czynności, budowania „kwadratu” i zdobywaniu surowców do jego rozbudowy, czyli tak jak w konkurencji, bo wiadomo, że sukces buduje się na sprawdzonych metodach i każde inwencyjne rozwiązanie to herezja.
- Wyprawy dzielą się na trzy kategorie:
niebliskie,bardzodalekie i pielgrzymki. Za każdą udaną wyprawę otrzymujemy doświadczenie i krew oraz przedmiot. Czasami przedmioty mogą być magiczne. Ale tylko czasami. W 99% procentach wypraw wypadają pałki. Czasem są szybkie, zwinne, giętkie, twarde, rzadko która nadaje się do czegoś więcej niż na złom. - Ataki – polegają na montowaniu zasadzki na innego wampira. Walczymy poprzez recytowanie
durnych formułekpotężnych zaklęć, które zadajązazwyczaj żałosnąadekwatną liczbę obrażeń. - Oblężenia – pikniki, na które przeciwnicy jak w wypadku pojedynków krzyczą do siebie, tyle, zamiast dwóch jest ich nawet 60! Wielu pożycza sprzęt od kumpli by później wozić się haha, wykrzyczałem razem 3957 damejdża!.
- Ekspedycje – prawdopodobnie najciekawszy element gry. Razem z ziomkami z klanu chodzimy do lokacji, gdzie czyhają na nas oryginalnej maści produkty uboczne genetyki literackiej jak smoki (aż 4 rodzaje!), hydranty, teściowe z wałkiem, sfinksy, golemy, czy agenci CBA. Za wygraną otrzymujemy morze doświadczenia i złomowaty przedmiot. Zawsze gdy przygotowujemy się na jakąś bestię – wyskakuje na nas gorsza i całą repę ch trafia, i expa też.
Przedmioty[edytuj • edytuj kod]
Kim byłby nasz hero, gdyby nie leczący naszych kompleksów wyższości wypasiony sprzęt? Do wyboru są tu hełmy, zbroje, pierścienie, amulety, getry szorty kalesony spodnie i broń, która może być jedno lub dwuręczna. Z braku butów wszystkie wampiry chorują na reumatyzm.
Każdy przedmiot, z wyjątkiem broni palnej, może posiadać właściwości magiczne opisane w prefiksach lub sufiksach. Najczęściej łączą się w najmniej użyteczne kombinacje, np. mściwy pierścień urody. Występuje także podział na jakość, także wśród broni palnej: badziew, ujdzie w tłoku, dlaczego nie ma prefa i sufa??!!!!!!!. Gratką jest przedmiot legendarny, broń palna też, o ironio, może być legendarna.
Bohater[edytuj • edytuj kod]
Bohater posiada aż dziewięć umiejętności, rozwijanych statystycznie:
- Siła – czyli test na niedźwiedzią łapę;
- Zwinność – czy przyniesiesz 8 piw na raz sobie i swoim kumplom?;
- Odporność – na rany cięte po mieczach i wylotowe po broni palnej;
- Wygląd – czy ktokolwiek zechce z tobą rozmawiać widząc twoją gębę;
- Charyzma – czy przekonasz laskę na bitą śmietanę;
- Wpływy – przydatna przy zwrotach pożyczek;
- Spostrzegawczość – czy pisząc na klawiaturze zauważyłeś monitor?;
- Inteligencja – czy masz IQ jak Doda, czy jak Saleta?.
- Wiedza – czy przez całe życie przeczytałeś coś więcej niż ulotka z pizzerii?
Bohater posiada tzw. kwadrat (poetycko zwany też klockiem), czyli miejsce, gdzie może bez obaw pooglądać playboye, playdolle i pograć w PS3 Chelsea Londyn bez ryzyka wyśmiania przez resztę kibiców. Każdy budynek daje nam jakiś bonus, np. +10 ludzi/h lub pkt. życia w ataku +546. Niektórym mało i kradną domy innym.
Rasy[edytuj • edytuj kod]
Rasy są cztery, a właściwie pięć, tyle, że piąta rasa – potępiony – dostępna jest tylko dla pro0, którzy dotarli do drugiego aktu. Występuje seksistowski podział na płeć.
- Kultysta – rasa przydatna na oblężenia czy podczas ekspedycji, dzięki wbudowanym arkanom podnoszącym zwinność w zamian za punkty krwi. Występuje w wersji palnej lub białej (czyt. walczącej bronią białą). W II akcie dostając bonus w postaci arkana żar krwi może zrobić karierę podpalacza budynków.
- Władca Zwierząt – rasa posługująca się nożem jak Tony Hawk skateboardem, ze względu na arkana podnoszące siłę. Mimo to i tak jakieś 50% tej rasy używa dobrego AK-47, ponieważ tylko w ten sposób można krzyczeć na przeciwnika 8 razy na rundę.
- Łapacz Myśli – związany z bronią palną. Posiada arkana podnoszące wpływy i charyzmę, oraz ma bazowe 10 do kurewskiego szczęścia, dające mu umiejętność niespóźniania się na autobus, podnoszące szansę na udaną wyprawę i dropnięcia ciekawszej pałki.
- Ssak – nazwa mówi sama za siebie. Rasa tylko dla pr0. Podobno jest całkiem elastyczny i może być do wszystkiego, ale wychodzi na to, że jest do niczego.
- Potępiony – dumnie nazywany potępionym, ma najwięcej arkan. Mimo to wygląda jakby miał inteligencję wyrytą na twarzy młotem pneumatycznym.