Skuter: Różnice pomiędzy wersjami
(→Tuning) |
M (Przywrócono poprzednią wersję, jej autor to 87.205.128.245. Autor wycofanej wersji to 212.160.247.9.) |
||
Linia 20: | Linia 20: | ||
Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów [[Benzyna|benzyny]] oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy „jazdy”. Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na [[Miasto|mieście]] najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę [[lachon]]ów. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada: |
Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów [[Benzyna|benzyny]] oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy „jazdy”. Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na [[Miasto|mieście]] najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę [[lachon]]ów. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada: |
||
* głośny wydech za 2000 zł |
* głośny wydech za 2000 zł |
||
* brak błotnika |
* brak błotnika |
||
* lampy typu LED posiadające wycieraczki |
* lampy typu LED posiadające wycieraczki |
||
* łysą tylną oponę |
* łysą tylną oponę |
||
* denny kolor |
* denny kolor |
||
* kibel |
|||
* kibel dlA DAMIANA BACHTY Z NIEPLI |
|||
* cylinder który potrzebuje ¾ światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów |
* cylinder który potrzebuje ¾ światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów |
||
* głośniki (chińskie a jakże), żeby puszczać beznadziejną muzykę i wkurzać przy tym ludzi |
* głośniki (chińskie a jakże), żeby puszczać beznadziejną muzykę i wkurzać przy tym ludzi |
||
* kierownicę z wiejskiego roweru |
* kierownicę z wiejskiego roweru |
||
{{Motoryzacja}} |
{{Motoryzacja}} |
Wersja z 11:48, 26 cze 2013
Szablon:T pojazd dwukołowy napędzany hałasem, służący do poruszania się po mieście lub swoim osiedlu. Przeciętna moc to ok. 2 suszarek. Posiada blokadę, dzięki której nie można rozpędzić się do prędkości większej niż 45km/h. Choć odblokowanie jest możliwe, ale ponoć to nielegalne.
Geneza skuterów w Polsce
Po latach dominacji na wsiach Komara i Ogara nadszedł potop chiński. Zalano polski rynek pierdzikółkami sprzedawanymi w supermarketach za polskich złotych 1499. Produkty z dalekiego wschodu są konstrukcjami bliźniaczymi z Rometami pod względem awaryjności. Kiedy kupuje się skuter? Najczęściej w Tesco, w niedzielę, po kościele. W przypadku awarii takiegoż pojazdu, można odesłać go do autoryzowanego serwisu w Chinach lub dać w obroty panu Zbysiowi, tu wkoło za pocztą.
Komunia, skuter, a wypadki
Największą liczbę kolizji zauważa się w maju każdego roku, najczęściej w niedzielę, po kościele.
Społeczność skuterowa
Została stworzona wokół strony Skuterowo.com, jest to najpopularniejszy portal, dzięki możliwości dyskusji o milionie awarii chińskich sprzętów. Średnia wieku lat 8. Forumowicze pytają się starszych kolegów (w wieku ok. 14 lat) o usterki swoich maszyn. Często nawet po uzyskaniu wyczerpującej odpowiedzi i tak nie biorą się do pracy, tylko oddają swój skarb do mechanika, za którego zapłacą rodzice. Rekordy odwiedzin padają co roku, w maju, w niedziele, po kościele.
Rodzaje
- Szablon:T głośny, żre olej, ma przyspieszenie porównywalne z czterosuwem zlatującym z przepaści.
- Szablon:T cichy, słaby, ale za to drogi (szpan!).
- Szablon:T można nim jeździć używając karty motorowerowej, v-max.90 km/h, do podrywania plastików. Tu uwaga, chińskie osiągają 100km/h, czyt. 65.
- Szablon:T potrzeba prawo jazdy kat. A1, reszta tjw.
- Szablon:T a po co to komu?
Tuning
Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów benzyny oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy „jazdy”. Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na mieście najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę lachonów. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada:
- głośny wydech za 2000 zł
- brak błotnika
- lampy typu LED posiadające wycieraczki
- łysą tylną oponę
- denny kolor
- kibel
- cylinder który potrzebuje ¾ światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów
- głośniki (chińskie a jakże), żeby puszczać beznadziejną muzykę i wkurzać przy tym ludzi
- kierownicę z wiejskiego roweru