Renault Mégane: Różnice pomiędzy wersjami
M |
M Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 7: | Linia 7: | ||
{{cytat|Wolimy Fiata Multiplę - jak brzydactwo, to na maksa.|[[Top Gear]] o '''Renault Mégane'''}} |
{{cytat|Wolimy Fiata Multiplę - jak brzydactwo, to na maksa.|[[Top Gear]] o '''Renault Mégane'''}} |
||
{{cytat|Mamo, dlaczego nasz samochód zamienił się w ciapę?!|[[Afryka]]ńskie dziecko o '''Renault Mégane'''}} |
{{cytat|Mamo, dlaczego nasz samochód zamienił się w ciapę?!|[[Afryka]]ńskie dziecko o '''Renault Mégane'''}} |
||
{{t}} samochód marki [[Renault]] produkowany od [[1995]] r. Jego powstanie było zupełnie przypadkowe. Otóż konstruktor miał wysłać plany konstrukcyjne do koncernu Renault, jednak dzień wcześniej miał imieniny i w dniu przekazania wysyłki miał ok 3.5 promila we krwi. Zamiast planów konstrukcyjnych wysłał instrukcję obsługi [[Żelazko|żelazka]]. Wykonany z plastiku używanego w produkcji [[Kosz na śmieci|koszów na śmieci]] firmy [[Curver]], przez co stał się przyrodnim bratem [[Trabant]]a. Właściciele tegoż wynalazku to w 70% kobiety. Jego konstruktorzy maczali również palce w konstruowaniu [[Fiat Multipla|Fiata Multipli]]. |
{{t}} samochód marki [[Renault]] produkowany od [[1995]] r. Jego powstanie było zupełnie przypadkowe. Otóż konstruktor miał wysłać plany konstrukcyjne do koncernu Renault, jednak dzień wcześniej miał imieniny i w dniu przekazania wysyłki miał ok. 3.5 promila we krwi. Zamiast planów konstrukcyjnych wysłał instrukcję obsługi [[Żelazko|żelazka]]. Wykonany z plastiku używanego w produkcji [[Kosz na śmieci|koszów na śmieci]] firmy [[Curver]], przez co stał się przyrodnim bratem [[Trabant]]a. Właściciele tegoż wynalazku to w 70% kobiety. Jego konstruktorzy maczali również palce w konstruowaniu [[Fiat Multipla|Fiata Multipli]]. |
||
== Zalety i właściwości == |
== Zalety i właściwości == |
||
Linia 17: | Linia 17: | ||
* Jego główną zaletą jest to, że nie może być „klepany”, więc gdy go kupujesz od niepalącego dziadka z Niemiec, który jeździł nim tylko do kościoła, masz stuprocentową pewność, że nie ma szpachli. |
* Jego główną zaletą jest to, że nie może być „klepany”, więc gdy go kupujesz od niepalącego dziadka z Niemiec, który jeździł nim tylko do kościoła, masz stuprocentową pewność, że nie ma szpachli. |
||
* Warczy jak jego brat [[Trabant]]. |
* Warczy jak jego brat [[Trabant]]. |
||
* Jest pakowny, a przy wyższych temperaturach plastik ma zdolność rozciągania się, dlatego też |
* Jest pakowny, a przy wyższych temperaturach plastik ma zdolność rozciągania się, dlatego też latem przewieziesz nim więcej, niż w zimę. |
||
* Podobno jest bezpieczny. |
* Podobno jest bezpieczny. |
||
* O dziwo nie jest najbrzydszym autem tej marki, jest nim Renault Avantime. |
* O dziwo nie jest najbrzydszym autem tej marki, jest nim Renault Avantime. |
Wersja z 20:37, 6 cze 2016
Ich weiß nicht. Ich kaufe immer Deutschwagen.
- Stare niemieckie przysłowie o innych samochodach niż Volkswagen.
Wszyscy jesteśmy Renault Mégane
- Obama o Renault Mégane
Gdzie jest moje żelazko?
- Główny konstruktor pracujący dla Renault S.A. o Renault Mégane
Aaaaa... to pękło!!!!!!!!!!
- Amerykanin opierający się o Renault Mégane
Plastik wrzucamy do żółtego kontenera
- Złomiarz o Renault Mégane
Wolimy Fiata Multiplę - jak brzydactwo, to na maksa.
- Top Gear o Renault Mégane
Mamo, dlaczego nasz samochód zamienił się w ciapę?!
- Afrykańskie dziecko o Renault Mégane
Szablon:T samochód marki Renault produkowany od 1995 r. Jego powstanie było zupełnie przypadkowe. Otóż konstruktor miał wysłać plany konstrukcyjne do koncernu Renault, jednak dzień wcześniej miał imieniny i w dniu przekazania wysyłki miał ok. 3.5 promila we krwi. Zamiast planów konstrukcyjnych wysłał instrukcję obsługi żelazka. Wykonany z plastiku używanego w produkcji koszów na śmieci firmy Curver, przez co stał się przyrodnim bratem Trabanta. Właściciele tegoż wynalazku to w 70% kobiety. Jego konstruktorzy maczali również palce w konstruowaniu Fiata Multipli.
Zalety i właściwości
- Odstrasza komary.
- Odstrasza „plastikowe” dziewczyny, gdyż jak wiemy dwa bieguny jednoimienne się odpychają.
- W razie stłuczki można użyć Super Glue.
- Jego „twarz” przypomina wkurzonego Azjatę.
- Można go przerobić na żelazko odpinając jedynie koła.
- Jego główną zaletą jest to, że nie może być „klepany”, więc gdy go kupujesz od niepalącego dziadka z Niemiec, który jeździł nim tylko do kościoła, masz stuprocentową pewność, że nie ma szpachli.
- Warczy jak jego brat Trabant.
- Jest pakowny, a przy wyższych temperaturach plastik ma zdolność rozciągania się, dlatego też latem przewieziesz nim więcej, niż w zimę.
- Podobno jest bezpieczny.
- O dziwo nie jest najbrzydszym autem tej marki, jest nim Renault Avantime.