Tata Nano: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(od kiedy koła to nazwa własna?)
Linia 7: Linia 7:
* Niektóre egzemplarze mają silnik.
* Niektóre egzemplarze mają silnik.
* Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię.
* Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię.
* Ma Koła.
* Ma koła.


== Wady ==
== Wady ==
Linia 17: Linia 17:
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media Markt]]).
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media Markt]]).
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani.
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani.
* Karoseria wykonana z pudełka po zapałkach


{{stub|mot}}
{{stub|mot}}

Wersja z 21:58, 3 maj 2014

Plik:Tata Nano.JPG
Tata Nano. Mniejszy nawet od artykułu o sobie.

Szablon:T hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu muchy gwoździa ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy Tata).

Zalety

  • Kosztuje tyle co Maluch.
  • Niektóre egzemplarze mają silnik.
  • Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię.
  • Ma koła.

Wady

  • Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić.
  • Żeby ruszyć, trzeba dopłacić.
  • Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić.
  • Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką.
  • Projektował go Polak (tak twierdzą media i Media Markt).
  • Wyróżnia się – w Polsce i Indiach za drogi, w reszcie świata za tani.


Car with Driver-Silhouette.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.