Tata Nano: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(od kiedy koła to nazwa własna?) |
|||
Linia 7: | Linia 7: | ||
* Niektóre egzemplarze mają silnik. |
* Niektóre egzemplarze mają silnik. |
||
* Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię. |
* Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię. |
||
* Ma |
* Ma koła. |
||
== Wady == |
== Wady == |
||
Linia 17: | Linia 17: | ||
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media Markt]]). |
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media Markt]]). |
||
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani. |
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani. |
||
* Karoseria wykonana z pudełka po zapałkach |
|||
{{stub|mot}} |
{{stub|mot}} |
Wersja z 21:58, 3 maj 2014
Szablon:T hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu muchy gwoździa ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy Tata).
Zalety
- Kosztuje tyle co Maluch.
- Niektóre egzemplarze mają silnik.
- Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię.
- Ma koła.
Wady
- Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić.
- Żeby ruszyć, trzeba dopłacić.
- Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić.
- Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką.
- Projektował go Polak (tak twierdzą media i Media Markt).
- Wyróżnia się – w Polsce i Indiach za drogi, w reszcie świata za tani.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.