Tata Nano: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Zupomaniak (dyskusja • edycje) M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Pangia. Autor wycofanej wersji to 83.27.130.27.) |
M Znaczniki: rewert edytor źródłowy |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Tata Nano.JPG|250px|right|thumb|Tata Nano. Mniejszy nawet od artykułu o sobie.]] |
[[Plik:Tata Nano Bangalore 2710.JPG|250px|right|thumb|Tata Nano. Mniejszy nawet od artykułu o sobie.]] |
||
{{t}} hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu <del>muchy</del> <del>gwoździa</del> ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy [[Tata Motors|Tata]]). |
{{t}} hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu <del>muchy</del> <del>gwoździa</del> ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy [[Tata Motors|Tata]]). |
||
== Zalety == |
== Zalety == |
||
* Kosztuje tyle co [[Fiat 126p|Maluch]]. |
* Kosztuje tyle co [[Fiat 126p|Maluch]]. |
||
* Niektóre egzemplarze mają silnik. |
* Niektóre egzemplarze mają silnik. |
||
Linia 10: | Linia 9: | ||
== Wady == |
== Wady == |
||
* Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić. |
* Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić. |
||
* Żeby ruszyć, trzeba dopłacić. |
* Żeby ruszyć, trzeba dopłacić. |
Wersja z 11:34, 21 maj 2015
Szablon:T hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu muchy gwoździa ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy Tata).
Zalety
- Kosztuje tyle co Maluch.
- Niektóre egzemplarze mają silnik.
- Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię.
- Ma koła.
Wady
- Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić.
- Żeby ruszyć, trzeba dopłacić.
- Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić.
- Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką.
- Projektował go Polak (tak twierdzą media i Media Markt).
- Wyróżnia się – w Polsce i Indiach za drogi, w reszcie świata za tani.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.