Skuter: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
(takie widzimisię)
Linia 6: Linia 6:


== Użytkownicy ==
== Użytkownicy ==
95% użytkowników tych bestii to gimnazjaliści, zwani także [[Gimbus|Gimbusami]]. Rodzice kupili je dzieciom po długich błaganiach i wielu dniach odpierania argumentów dzieci ''wszyscy mają''. Jak już gimbusy dostaną wymarzony sprzęt z Tesco, to jeżdżą 40km/h mniej niż mówią i uważają się za prawdziwych motocyklistów. Wtedy też nasila się dodawanie zdjęć na [[Facebook]]a, okraszonych błyskotliwym tekstem w stylu ''lewa w górę'', ''lubię zapierdalać'' czy ''patrz w lusterka dwa razy''.
95% użytkowników tych bestii to [[Gimbus|rozsądni młodzi ludzie]. Rodzice kupili je dzieciom po długich błaganiach i wielu dniach odpierania argumentów, że owe dzieci ''wszyscy mają''. Jak już gimbusy dostaną wymarzony sprzęt z Tesco, to jeżdżą 40km/h mniej niż mówią i uważają się za prawdziwych motocyklistów. Wtedy też nasila się dodawanie zdjęć na [[Facebook]]a, okraszonych błyskotliwym tekstem w stylu ''lewa w górę'', ''lubię zapierdalać'' czy ''patrz w lusterka dwa razy''.


== Komunia, skuter, a wypadki ==
== Komunia, skuter, a wypadki ==
Linia 23: Linia 23:
== Tuning ==
== Tuning ==
Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów [[Benzyna|benzyny]] oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy „jazdy”. Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na [[Miasto|mieście]] najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę [[lachon]]ów. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada:
Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów [[Benzyna|benzyny]] oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy „jazdy”. Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na [[Miasto|mieście]] najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę [[lachon]]ów. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada:
* głośny wydech za 2000
* głośny wydech za 2<del>000</del>
* brak błotnika
* brak błotnika
* lampy typu LED posiadające wycieraczki
* lampy typu LED posiadające wycieraczki
Linia 30: Linia 30:
* kibel
* kibel
* cylinder który potrzebuje ¾ światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów
* cylinder który potrzebuje ¾ światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów
* głośniki (chińskie a jakże), żeby puszczać beznadziejną muzykę i wkurzać przy tym ludzi
* głośniki (chińskie a jakże), żeby puszczać [[Disco Polo|beznadziejną muzykę]] i wkurzać przy tym ludzi
* kierownicę z wiejskiego roweru
* kierownicę z wiejskiego roweru



Wersja z 21:02, 5 sty 2015

Cały tydzień haru haru, a na weekend mu po garu. Gaz do dechy świzdu-gwizdu… i maszyna poszła wpizCenzura2.svgu.

Majsterkowicze-tuningowcy o SKUTERACH

Szablon:T pojazd dwukołowy napędzany hałasem, służący do poruszania się po mieście lub swoim osiedlu. Przeciętna moc to ok. 2 suszarki. Posiada blokadę, dzięki której nie można rozpędzić się do prędkości większej niż 45km/h. Choć odblokowanie jest możliwe, ale ponoć to nielegalne.

Geneza skuterów w Polsce

Po latach dominacji na wsiach Komara i Ogara nadszedł potop chiński. Zalano polski rynek pierdzikółkami sprzedawanymi w supermarketach za polskich złotych 1499. Produkty z dalekiego wschodu są konstrukcjami bliźniaczymi z Rometami pod względem awaryjności. Kiedy kupuje się skuter? Najczęściej w Tesco, w niedzielę, po kościele. W przypadku awarii takiegoż pojazdu, można odesłać go do autoryzowanego serwisu w Chinach lub dać w obroty panu Zbysiowi, tu wkoło za pocztą.

Użytkownicy

95% użytkowników tych bestii to [[Gimbus|rozsądni młodzi ludzie]. Rodzice kupili je dzieciom po długich błaganiach i wielu dniach odpierania argumentów, że owe dzieci wszyscy mają. Jak już gimbusy dostaną wymarzony sprzęt z Tesco, to jeżdżą 40km/h mniej niż mówią i uważają się za prawdziwych motocyklistów. Wtedy też nasila się dodawanie zdjęć na Facebooka, okraszonych błyskotliwym tekstem w stylu lewa w górę, lubię zapierdalać czy patrz w lusterka dwa razy.

Komunia, skuter, a wypadki

Największą liczbę kolizji zauważa się w maju każdego roku, najczęściej w niedzielę, po kościele.

Społeczność skuterowa

Została stworzona wokół strony Skuterowo.com, jest to najpopularniejszy portal, dzięki możliwości dyskusji o milionie awarii chińskich sprzętów. Średnia wieku lat 8. Forumowicze pytają się starszych kolegów (w wieku ok. 14 lat) o usterki swoich maszyn. Często nawet po uzyskaniu wyczerpującej odpowiedzi i tak nie biorą się do pracy, tylko oddają swój skarb do mechanika, za którego zapłacą rodzice. Rekordy odwiedzin padają co roku, w maju, w niedzielę, po kościele.

Rodzaje

  • Szablon:T głośny, żre olej, ma przyspieszenie porównywalne z czterosuwem zlatującym z przepaści.
  • Szablon:T cichy, słaby, ale za to drogi (szpan!).
  • Szablon:T można nim jeździć używając prawa jazdy AM, v-max.90 km/h, do podrywania plastików. Tu uwaga, chińskie osiągają 100km/h, czyt. 65.
  • Szablon:T potrzeba prawo jazdy kat. A1, reszta tjw.
  • Szablon:T a po co to komu?

Tuning

Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów benzyny oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy „jazdy”. Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na mieście najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę lachonów. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada:

  • głośny wydech za 2000
  • brak błotnika
  • lampy typu LED posiadające wycieraczki
  • łysą tylną oponę
  • denny kolor
  • kibel
  • cylinder który potrzebuje ¾ światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów
  • głośniki (chińskie a jakże), żeby puszczać beznadziejną muzykę i wkurzać przy tym ludzi
  • kierownicę z wiejskiego roweru