SsangYong: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
M (red.)
Linia 1: Linia 1:
{{SDU/wstawka|2020-05-16}}
{{SDU/wstawka|2020-05-16}}
{{cytat|Samochód dla [[Batman]]a to fikcja. Samochód dla Frankensteina to rzeczywistość. '''SsangYong''' Przebił Hollywood.|Pewne czasopismo motoryzacyjne o niewątpliwej urodzie tych cudów techniki}}
{{cytat|Samochód dla [[Batman]]a to fikcja. Samochód dla Frankensteina to rzeczywistość. '''SsangYong''' Przebił Hollywood.|Pewne czasopismo motoryzacyjne o niewątpliwej urodzie tych cudów techniki}}
'''SsangYong''' – koreańska marka [[samochód|samochodów]], która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się byciem ''cool'' przez zamianę nazwy ''Action'' na ''Actyon'', to ktoś kupi jej samochody. Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży.

'''SsangYong''' – koreańska marka [[samochód|samochodów]], która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się [[Pokemoniaste pismo|YsHcHe PoKHeMoNoWyM xD ShTyLeM]] przez zamianę nazwy ''Action'' na ''Actyon'' to ktoś kupi jej samochody.

== Produkcja ==

Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży, samochodów jeszcze bardziej lipnych niż mózg obecnie rządzących i ShFiEtNyCh ReQLaM na [[Discovery Channel]] (spotykamy także pojedyncze reklamy w [[TVN]], ale to mniejszość etniczna). Szacuje się, że ich liczba w [[Polska|Polsce]] wynosi 4,5E−46.

== Modele dostępne w Polsce ==

* [[Rodius]]
* [[Rexton]]
* [[Kyron]]
* [[Actyon]]


== Wyniki finansowe ==
== Wyniki finansowe ==

=== Rok 2004 ===
=== Rok 2004 ===
Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego.
Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego.

Wersja z 08:21, 17 maj 2020

Samochód dla Batmana to fikcja. Samochód dla Frankensteina to rzeczywistość. SsangYong Przebił Hollywood.

Pewne czasopismo motoryzacyjne o niewątpliwej urodzie tych cudów techniki

SsangYong – koreańska marka samochodów, która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się byciem cool przez zamianę nazwy Action na Actyon, to ktoś kupi jej samochody. Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży.

Wyniki finansowe

Rok 2004

Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego.

Rok 2005

Gorzej. Ewolucja stwierdziła, że SsangYong niedługo wymrze jako gatunek źle przystosowany i będziemy musieli go ożywiać.

Rok 2006

Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś silnik i trochę karoserii.


Car with Driver-Silhouette.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.