PvP: Różnice pomiędzy wersjami
(→PvP a PK: Poprawa równania.) |
|||
Linia 31: | Linia 31: | ||
[[Grafika:Krzeslo.jpg|thumb|right|Unikaj tego typu przedmiotów po wygranym PvP]] |
[[Grafika:Krzeslo.jpg|thumb|right|Unikaj tego typu przedmiotów po wygranym PvP]] |
||
== Konsekwencje PvP == |
== Konsekwencje PvP == |
||
Zależnie od gry konsekwencje PvP są różne. Więcej konsekwencji ponosi przegrywający. W niektórych grach może stracić poziom doświadczenia, oraz wyrzucić swój drogocenny ekwipunek, na który <s>tracił prąd, podczas gdy bot robił wszystko za niego</s> w pocie czoła zarabiał. Wygrywający PvP (Jeśli po 5 sekundach nie został zabity przez pobliskiego [[potwór (MMORPG)|potwora]] dostanie bana, gdyż osoba którą zabił jest bratem GMa. Jeżeli ofiara zna zabójce w realu, to ofiara wyzywa zabójce na PvP po matmie albo biologii. Przy czym ofiara używa krzesła lub długopisu aby uzyskać przewagę. |
Zależnie od gry konsekwencje PvP są różne. Więcej konsekwencji ponosi przegrywający. W niektórych grach może stracić poziom doświadczenia, oraz wyrzucić swój drogocenny ekwipunek, na który <s>tracił prąd, podczas gdy bot robił wszystko za niego</s> w pocie czoła zarabiał. Wygrywający PvP (Jeśli po 5 sekundach nie został zabity przez pobliskiego [[potwór (MMORPG)|potwora]]) dostanie bana, gdyż osoba którą zabił jest bratem GMa. Jeżeli ofiara zna zabójce w realu, to ofiara wyzywa zabójce na PvP po matmie albo biologii. Przy czym ofiara używa krzesła lub długopisu aby uzyskać przewagę. |
||
=== PvP a PK === |
=== PvP a PK === |
Wersja z 13:08, 12 gru 2009
Hunted N00B!!
- Przeciętny Tibijczyk po przegranym PvP.
Ahahaha Hunted
- Przeciętny Tibijczyk po wygranym PvP.
Masz Bana
- Groźby ze strony brata GMa po przegranym PvP.
PvP – walka Player vs. Player (właśc. Noob versus Noob). Aktywność fizyczna (?) w grach komputerowych polegająca na walce jednego nooba pr0 z drugim. Można szacować, iż PvP zostało wynalezione około XI wieku. Głównym założeniem PvP jest udowodnienie przeciwnikowi iż warto okazywać mu respekt, i zejść mu z drogi gdy idzie expic, lub po prostu pokazać jakim jest się h4ckerem i spuszczenie wpierdolu koledze z klasy. Akcją PvP towarzyszy słowo "hunted".
Występowanie PvP
PvP zazwyczaj występuje w miejscach, gdzie jest walka między graczami jest dozwolona. Szczególnie wybierane są gdzie expi dużo botów full legit playerów. PvP rozpoczyna się przeważnie dialogiem pomiędzy graczami.
Przykładowy Dialog #1:
- A: BR?
- B: no pl
- A: Pie or Die
- B: fuck you naab
- A: hunted N4ab
Przykładowy Dialog #2:
- A: PL?
- B: tak
- A: dasz itemy za frajer?
- B: nie
- A: no to hunted nabku
- B: spierdalaj albo hunt
Atakując innych graczy należy pamiętać, że 76,234% graczy są rodzeństwem Game Master, i można narazić swoje konto, a tym samym swoją postać na bana.
Mass PvP
Mass PvP jest to walka pomiędzy dwoma grupami kiboli, dresów graczy, którzy dążą do dominacji nad przeciwną stroną. W tego typu walkach na ekranie porusza się bardzo dużo pikseli, co może doprowadzić niektórych graczy do oczopląsu, a ich komputery do stanu krytycznego. Nie ma pewności co do pochodzenia Mass PvP, jednak wiadomo, iż w pierwszym tego typu PvP brali udział wierni kibice po (przegranym) meczu ich ulubionego klubu, ich przeciwnikami byli kibice drugiego klubu. Dla urozmaicenia walki, w starciu wzięła udział frakcja NPC policja. To historyczne PvP odbyło się na mapie Stadium.
Konsekwencje PvP
Zależnie od gry konsekwencje PvP są różne. Więcej konsekwencji ponosi przegrywający. W niektórych grach może stracić poziom doświadczenia, oraz wyrzucić swój drogocenny ekwipunek, na który tracił prąd, podczas gdy bot robił wszystko za niego w pocie czoła zarabiał. Wygrywający PvP (Jeśli po 5 sekundach nie został zabity przez pobliskiego potwora) dostanie bana, gdyż osoba którą zabił jest bratem GMa. Jeżeli ofiara zna zabójce w realu, to ofiara wyzywa zabójce na PvP po matmie albo biologii. Przy czym ofiara używa krzesła lub długopisu aby uzyskać przewagę.
PvP a PK
PvP często mylone z huntem, które w zasadzie jest zjawiskiem zwanym Player Killingiem, jest to zarzynaniem innych graczy (najlepiej z poziomem , gdzie Z to poziom zabójcy, a O to poziom ofiary), bez realnej możliwości samoobrony. Konsekwencje PK to przeważnie: Ban ze strony brata ofiary, hunt, seria krzesłem po głowie lub tradycyjny wpierdol.