Potwór (MMORPG): Różnice pomiędzy wersjami
(→Walka) |
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Botyzjusz I. Ofiarą rewertu jest Trampek.) |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
== Walka == |
== Walka == |
||
Potwory żywią się punktami HP graczy. Jeżeli gracz pozwoli potworowi wyssać całe HP, wtedy zalicza [[śmierć|deda]] i zależnie od gry traci punkty doświadczenia, skille, przedmioty, lub czas. Duże ilości potworów (patrz ilustracja) mogą spowodować zawieszanie się komputera. Takie zjawisko nazywa się [[lag|lagiem]] i zazwyczaj kończy się [[Śmierć|dedem]]. Jeśli jednak graczowi uda się unicestwić potwora, robi to zazwyczaj „aksem” lub „ruszczką” |
Potwory żywią się punktami HP graczy. Jeżeli gracz pozwoli potworowi wyssać całe HP, wtedy zalicza [[śmierć|deda]] i zależnie od gry traci punkty doświadczenia, skille, przedmioty, lub czas. Duże ilości potworów (patrz ilustracja) mogą spowodować zawieszanie się komputera. Takie zjawisko nazywa się [[lag|lagiem]] i zazwyczaj kończy się [[Śmierć|dedem]]. Jeśli jednak graczowi uda się unicestwić potwora, robi to zazwyczaj „aksem” lub „ruszczką”. |
||
U gracza spotkanie potwora może powodować różnorakie reakcje, w zależności od tego jak jest silny. |
U gracza spotkanie potwora może powodować różnorakie reakcje, w zależności od tego jak jest silny. Słaby – brak szczególnych reakcji, średni – uradowanie, dobry – strach, bardzo dobry – wściekłość. |
||
*Totalny flaczek - Totalna irytacja |
|||
*Bardzo słaby - Rozczarowanie |
|||
*Słaby – brak szczególnych reakcji |
|||
*Średni – uradowanie |
|||
*Dobry – strach |
|||
*Bardzo dobry – wściekłość |
|||
*Epicki - ragequit. |
|||
*Pr0 - kaftan bezpieczeństwa, rozwalony monitor, a dodatkowo policja stanowa. |
|||
== Rasy potworów == |
== Rasy potworów == |
||
Potwory dzielą się na rasy, przykładowo w rasie [[kot]]ów będzie znajdować się: |
Potwory dzielą się na rasy, przykładowo w rasie [[kot]]ów będzie znajdować się: |
||
# kot, |
|||
# zmutowany kot, |
|||
# mroczny kot, |
|||
# kot demon, |
|||
⚫ | |||
* w tym punkcie wszystkie kombinacje zaczynają się łączyć. Zawsze tak jest, kiedy autorowi gry reszta [[mózg|galarety]] wypływa uchem przez co resztę pomysłów trafia szlag. |
|||
# zmutowany kot demon, |
|||
# mroczny zmutowany kot, |
|||
# mroczny kot demon, |
|||
# zmutowany mroczny kot demon, |
|||
# zmutowany mroczny kot demon chaosu. |
|||
⚫ | W niektórych grach występują tak zwane Bossy, są to przywódcy danej rasy (np. boss kotów). Często posiadają szpanerskie nazwy typu ''Ryavarianagoroath''. Mają dużo punktów HP oraz można z nich wydłubać dużo monet lub dobry ekwipunek. Zabicie takiego bossa zajmuje przeważnie od jednej do dwóch godzin i musi w nim brać udział ok. 20 <s>[[Dzieci Neostrady]]</s> pr0. Oczywiście mały lag może spowodować śmierć całej ekipy, po której przez pół roku trzeba będzie nadrabiać straty. |
||
⚫ | |||
*11. przeklęty zmutowany mroczny kot demon chaosu |
|||
* itd. itp. |
|||
⚫ | W niektórych grach występują tak zwane Bossy, są to przywódcy danej rasy ( |
||
{{Przypisy}} |
{{Przypisy}} |
Wersja z 21:10, 9 gru 2010
O kurwa! Ale orszy!
- Tibiczyk po zobaczeniu dużej ilości potworów
Human! You will die!
- Przeciętny potwór 2 sekundy przed śmiercią
Potwór (MMORPG) – zbiór pikseli[1] o określonej sile, zabicie takiego daje nam większe lub mniejsze korzyści, w zależności od jego mocy. Prawdopodobnie jedyne inteligentne istoty w grach online[2].
Cechy szczególne
Szczególną cechą potworów w grach MMORPG jest to, że są 10 razy większe i silniejsze, niż w rzeczywistości. Np. szczur jest prawie taki wielki jak człowiek i potrafi go zabić w 3 minuty. Każdy potwór, gdy już polegnie pozostawia po sobie przedmioty – kasę, broń, lub pancerz. Zadziwiające jest to, że nawet pająki noszą ze sobą worki pełne różnorakich przedmiotów. Każdy potwór zmartwychwstaje po kilku minutach (sekundach, godzinach – zależnie od gry), żeby graczom nie nudziło się, gdy już wszystkie wybiją.
Walka
Potwory żywią się punktami HP graczy. Jeżeli gracz pozwoli potworowi wyssać całe HP, wtedy zalicza deda i zależnie od gry traci punkty doświadczenia, skille, przedmioty, lub czas. Duże ilości potworów (patrz ilustracja) mogą spowodować zawieszanie się komputera. Takie zjawisko nazywa się lagiem i zazwyczaj kończy się dedem. Jeśli jednak graczowi uda się unicestwić potwora, robi to zazwyczaj „aksem” lub „ruszczką”.
U gracza spotkanie potwora może powodować różnorakie reakcje, w zależności od tego jak jest silny. Słaby – brak szczególnych reakcji, średni – uradowanie, dobry – strach, bardzo dobry – wściekłość.
Rasy potworów
Potwory dzielą się na rasy, przykładowo w rasie kotów będzie znajdować się:
- kot,
- zmutowany kot,
- mroczny kot,
- kot demon,
- zmutowany mroczny kot,
- zmutowany kot demon,
- mroczny zmutowany kot,
- mroczny kot demon,
- zmutowany mroczny kot demon,
- zmutowany mroczny kot demon chaosu.
W niektórych grach występują tak zwane Bossy, są to przywódcy danej rasy (np. boss kotów). Często posiadają szpanerskie nazwy typu Ryavarianagoroath. Mają dużo punktów HP oraz można z nich wydłubać dużo monet lub dobry ekwipunek. Zabicie takiego bossa zajmuje przeważnie od jednej do dwóch godzin i musi w nim brać udział ok. 20 Dzieci Neostrady pr0. Oczywiście mały lag może spowodować śmierć całej ekipy, po której przez pół roku trzeba będzie nadrabiać straty.
Przypisy