PvP: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Linia 27: Linia 27:
== Mass PvP ==
== Mass PvP ==
Mass PvP jest to walka pomiędzy dwoma grupami <s>kiboli, dresów</s> graczy, którzy dążą do dominacji nad przeciwną stroną. W tego typu walkach na ekranie porusza się bardzo dużo pikseli, co może doprowadzić niektórych graczy do oczopląsu, a ich komputery do stanu [[BSOD|krytycznego]].
Mass PvP jest to walka pomiędzy dwoma grupami <s>kiboli, dresów</s> graczy, którzy dążą do dominacji nad przeciwną stroną. W tego typu walkach na ekranie porusza się bardzo dużo pikseli, co może doprowadzić niektórych graczy do oczopląsu, a ich komputery do stanu [[BSOD|krytycznego]].
[[Grafika:Krzeslo.jpg|thumb|right|Unikaj tego typu przedmiotów po wygranym PvP]]

== Konsekwencje PvP ==
== Konsekwencje PvP ==
[[Grafika:krzeslo.png|thumb|right|Unikaj tego typu przedmiotów po wygranym PvP]]
Zależnie od gry konsekwencje PvP są różne. Więcej konsekwencji ponosi przegrywający. W niektórych grach może stracić poziom doświadczenia, oraz wyrzucić swój drogocenny ekwipunek, na który <s>tracił prąd, podczas gdy bot robił wszystko za niego</s> w pocie czoła zarabiał. Wygrywający PvP (Jeśli po 5 sekundach nie został zabity przez pobliskiego [[potwór (MMORPG)|potwora]] dostanie bana, gdyż osoba którą zabił jest bratem GMa. Jeżeli ofiara zna zabójce w realu, to ofiara wyzywa zabójce na PvP po matmie albo biologii. Przy czym ofiara używa krzesła lub długopisu aby uzyskać przewagę.
Zależnie od gry konsekwencje PvP są różne. Więcej konsekwencji ponosi przegrywający. W niektórych grach może stracić poziom doświadczenia, oraz wyrzucić swój drogocenny ekwipunek, na który <s>tracił prąd, podczas gdy bot robił wszystko za niego</s> w pocie czoła zarabiał. Wygrywający PvP (Jeśli po 5 sekundach nie został zabity przez pobliskiego [[potwór (MMORPG)|potwora]] dostanie bana, gdyż osoba którą zabił jest bratem GMa. Jeżeli ofiara zna zabójce w realu, to ofiara wyzywa zabójce na PvP po matmie albo biologii. Przy czym ofiara używa krzesła lub długopisu aby uzyskać przewagę.



Wersja z 23:37, 27 sie 2009

Hunted N00B!!

Przeciętny Tibijczyk po przegranym PvP.

Ahahaha Hunted

Przeciętny Tibijczyk po wygranym PvP.

Masz Bana

Groźby ze strony brata GMa po przegranym PvP.

PvP – walka Player vs. Player (własc. Noob vs Noob). Aktywność fizyczna w grach komputerowych polegająca na walce jednego nooba pr0 z drugim. Można szacować iż PvP zostało wynalezione w XI wieku.

Występowanie PvP

PvP zazwyczaj występuje w miejscach, gdzie jest walka między graczami jest dozwolona. Szczególnie wybierane są gdzie expi dużo botów full legit playerów. PvP rozpoczyna sie przeważnie dialogiem pomiędzy graczami.

Przykładowy Dialog #1:

  • A: BR?
  • B: no pl
  • A: Pie or Die
  • B: fuck you naab
  • A: hunted N4ab

Przykładowy Dialog #2:

  • A: PL?
  • B: tak
  • A: dasz itemy za frajer?
  • B: nie
  • A: no to hunted nabku
  • B: spierdalaj albo hunt

Mass PvP

Mass PvP jest to walka pomiędzy dwoma grupami kiboli, dresów graczy, którzy dążą do dominacji nad przeciwną stroną. W tego typu walkach na ekranie porusza się bardzo dużo pikseli, co może doprowadzić niektórych graczy do oczopląsu, a ich komputery do stanu krytycznego.

Plik:Krzeslo.jpg
Unikaj tego typu przedmiotów po wygranym PvP

Konsekwencje PvP

Zależnie od gry konsekwencje PvP są różne. Więcej konsekwencji ponosi przegrywający. W niektórych grach może stracić poziom doświadczenia, oraz wyrzucić swój drogocenny ekwipunek, na który tracił prąd, podczas gdy bot robił wszystko za niego w pocie czoła zarabiał. Wygrywający PvP (Jeśli po 5 sekundach nie został zabity przez pobliskiego potwora dostanie bana, gdyż osoba którą zabił jest bratem GMa. Jeżeli ofiara zna zabójce w realu, to ofiara wyzywa zabójce na PvP po matmie albo biologii. Przy czym ofiara używa krzesła lub długopisu aby uzyskać przewagę.

PvP a PK

PvP często mylone z huntem, które w zasadzie jest zjawiskiem zwanym Player Killingiem, jest to zarzynaniem innych graczy (najlepiej z poziomem , gdzie Z to poziom zabójcy, a O to poziom ofiary), bez realnej możliwości samoobrony. Konsekwencje PK to przeważnie: Ban ze strony brata ofiary, hunt, seria krzesłem po głowie lub tradycyjny wpierdol.