Metin2
Ten artykuł jest w edycji i kogoś właśnie osłabiło w trakcie jego pisania. Aby go nie dobić, poczekaj aż wytrzeźwieje i dokończy swoją twórczość. Jeżeli trwałoby to zbyt długo, skontaktuj się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Vae. |
Tibja jest najlepsza nigdy nie zdradze Tibji!!!11
- Gracz dwa dni przed instalacją Metina
Metin rzondzi!!! Tibia to guwno!!!11
- Gracz dwa dni po instalacji Metina
Metin2 - gra bardzo podobna do Tibii, tylko że „bardziej zajebista bo w 3d”[1].
Rozgrywka
Gra przenosi nas w bliżej nieokreślone miejsce na wschodzie, w bliżej niesprecyzowanym czasie w przeszłości. W odróżnieniu od standardowych MMORPG, w których mamy godzinami biegać w kółko i zabijać potworki, w Metinie możemy stać w miejscu i zabijać potworki, które co chwilę będą się wokół nas odradzać. Co ciekawe, potworom nigdy się nie nudzi takie ciągłe umieranie i rodzenie się, niczym Kenny z South Parku. Zastanawiająca jest też ich dieta – większość z nich połyka monety, a niektóre bronie, zbroje i butelki z napojami.
Lagi
Jednym z najważniejszych elementów gry są lagi. Są one powszechne i bardzo lubiane przez graczy, a jedynymi prawami regulującymi ich występowanie są Prawa Murphy'ego. Oto najważniejsze z nich:
- Lagi najczęściej pojawiają się w trakcie walki, im trudniejsza walka tym większe prawdopodobieństwo laga.
- Lag kończy się w momencie, gdy leżysz martwy, bądź gdy masz poniżej 100 HP.
- Jeśli wypadnie ci super-zajebisty item, którego poszukiwałeś od tygodnia, to prawdopodobieństwo, że dostaniesz długiego laga, przyjdą nooby i go zajebią, jest równe praktycznie 100%.
- Prawdopodobieństwo wystąpienia laga podczas pojedynku jest wprost proporcjonalne do twojej chęci wygrania tego pojedynku. Szansa, że twój przeciwnik dostanie laga, jest praktycznie równa zeru.
- Gdy bierzesz udział w wojnie, szansa pojawienia się laga jest proporcjonalna do twojej pewności, że wygrasz.
- Gra działa bezproblemowo tylko wtedy, gdy jesteś AFK.
- Gra posiada system sztucznej inteligencji, który pilnuje, by lagi pojawiały się wtedy, gdy wyrządzą najwięcej szkód i możliwie najbardziej wkurzą gracza.
- Jeśli przez kilka godzin nie doznałeś ani jednego laga, to znaczy, że gra oczekuje na najbardziej dogodny moment, by zaatakować.
- Częstotliwość występowania lagów jest odwrotnie proporcjonalna do ilości wykupywanych przez ciebie Smoczych Monet.
Klasy
Wojownik
Wielki osiłek, machający stukilogramowym świecącym, płonącym i błyszczącym mieczem. Najlepsza profesja, wojownicy wbijają najwyższe levele. Zazwyczaj namawia kolegów z klasy, żeby się zarejestrowali i zrobili szamana.
Szaman
Klasa przeznaczona głównie do wspierania wojowników. Szaman walczy za pomocą wachlarzy i dzwonków, z których, o dziwo, potrafi czasem przy lepiej niż wojownik swoim stukilowym mieczem.
Ninja
profesja dla noobow
- Sura o Ninji
Profesja strzelająca z łuku. A ludzie się czepiają, że w Tibii profesja walcząca na dystans ma dziwną nazwę...
Sura
Wojownik w wersji demo. Twórcy gry, gdy wymyslali nazwę dla tej porofesji, byli prawdopodobnie pijani.