Accept: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (-linki jakoweś) |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (→Dyskografia: przeniesione z Restless and Wild, autor: Użytkownik:Józef Piłsudski) |
||
Linia 13: | Linia 13: | ||
Oprócz wyżej wymienionego wyczynu można uznać, że innym ich wybitnym osiągnięciem jest wplecenie w utwór ''Serce z Metalu'' fragmentów ''Dla Elizy'' [[Ludwig van Beethoven|Beethovena]] i ''Marszu słowiańskiego'' Czajkowskiego granych na gitarze, gdyby nie fakt, że przecież coś takiego potrafiłby każdy przedszkolak. |
Oprócz wyżej wymienionego wyczynu można uznać, że innym ich wybitnym osiągnięciem jest wplecenie w utwór ''Serce z Metalu'' fragmentów ''Dla Elizy'' [[Ludwig van Beethoven|Beethovena]] i ''Marszu słowiańskiego'' Czajkowskiego granych na gitarze, gdyby nie fakt, że przecież coś takiego potrafiłby każdy przedszkolak. |
||
== |
== Wybrana dyskografia == |
||
⚫ | |||
* '''Restless and Wild''' (''Niespokojni i Dzicy'', 1982) – otwiera go wspomniane wyżej Heili Heilo. Jako że świat lubuje się w różnego rodzaju dewiacjach, krążek przyniósł zespołowi światową sławę i zakaz wstępu do [[Izrael]]a. |
|||
* '''Accept''' (''Eksept'', 1979) – takie tam pitu-pitu zerżnięte z [[Judas Priest]]; |
|||
* '''I'm A Rebel''' (''Jestem Rebeliantem'', 1981) – kontynuacja powyższej linii, tyle że z dodaniem tekstów politycznych; |
|||
⚫ | |||
* '''[[Restless and Wild]]''' (''Niespokojni i Dzicy'', 1982) – pionierski album speeedmetalowy w Niemczech. Otwiera go wspomniane wyżej Heili Heilo (fragment piosenki ''Fast As Shark''); |
|||
* '''[[Balls to the Wall]]''' (''Jajami o Mur'', 1983) – najbardziej uznany album grupy, na którym ukonstytuowało się ostatecznie jej brzmienie; |
* '''[[Balls to the Wall]]''' (''Jajami o Mur'', 1983) – najbardziej uznany album grupy, na którym ukonstytuowało się ostatecznie jej brzmienie; |
||
* '''Metal Heart''' (''Metalowe Serce'', 1985) – debiut grupy w [[Japonia|Japonii]]. Zwolnienie tempa wydawniczego spowodowane było koniecznością opicia poprzedniego albumu; |
* '''Metal Heart''' (''Metalowe Serce'', 1985) – debiut grupy w [[Japonia|Japonii]]. Zwolnienie tempa wydawniczego spowodowane było koniecznością opicia poprzedniego albumu; |
Wersja z 11:31, 23 gru 2019
Zaraz, czy Bruce Willis naprawdę gra na gitarze?!
- Przeciętny użytkownik JuTuba o Wolfie Hoffmanie, gitarzyście Accept
Accept – niemiecki zespół grający heavy metal, którego największym osiągnięciem było zaśpiewanie nazistowskiej piosenki Heili Heilo w czasach, kiedy wymówienie głośno słowa „Hitler” było faux pass większym niż używanie wtrętów w języku, którego się nie zna[1].
Niektórzy (byli) członkowie zespołu
- Mark Tornillo – jęk, wrzask, wokal i naśladowanie Uda (od 2009). Radzi sobie w Accepcie całkiem przyzwoicie, chociaż nie posiada wiertarki udarowej w gębie, tak jak poprzedni wokalista.
- Wolf Hoffman – gitara elektryczna, bycie podobnym do Bruce'a Willisa (zawsze).
- Udo Dirkschneider –
jęki,werbalne imitowanie wiertarki udarowej,zawodzenie,wrzask…mam! Wokal. (1971–1987, 1992–1997, 2005). Okrzyknięty człowiekiem o najbardziej metalowym głosie i nazwisku. Śpiewał kiedyś w duecie z Nergalem aż ten drugi nabawił się kompleksów i dlatego to cudowne wydawnictwo możemy znaleźć tylko na YouTube.
Twórczość
Zespół uczynił z wojny religię, a z religii wojnę[2]
- Jakiś recenzent płyty Krew Narodów
Oprócz wyżej wymienionego wyczynu można uznać, że innym ich wybitnym osiągnięciem jest wplecenie w utwór Serce z Metalu fragmentów Dla Elizy Beethovena i Marszu słowiańskiego Czajkowskiego granych na gitarze, gdyby nie fakt, że przecież coś takiego potrafiłby każdy przedszkolak.
Wybrana dyskografia
- Breaker (Hamulec, 1982) – pierwszy album z jajami. Prawdopodobnie dlatego autorem większości tekstów jest kobieta.
- Restless and Wild (Niespokojni i Dzicy, 1982) – otwiera go wspomniane wyżej Heili Heilo. Jako że świat lubuje się w różnego rodzaju dewiacjach, krążek przyniósł zespołowi światową sławę i zakaz wstępu do Izraela.
- Balls to the Wall (Jajami o Mur, 1983) – najbardziej uznany album grupy, na którym ukonstytuowało się ostatecznie jej brzmienie;
- Metal Heart (Metalowe Serce, 1985) – debiut grupy w Japonii. Zwolnienie tempa wydawniczego spowodowane było koniecznością opicia poprzedniego albumu;
- Russian Roulette (Rosyjska Ruletka, 1986) – stosunkowo odtwórczy album bazujący na poprzednich dokonaniach grupy.
- Eat The Heat (Zjedz Żar, 1989) – przeciętny początkujący fan zespołu po usłyszeniu tego czegoś pyta: „Co to tu w ogóle robi?”. My uprzejmie odpowiadamy: jest;
- Objection Overruled (Zlekceważone Obiekcje , 1993) – wielki powrót po pierwszym rozpadzie;
- Death Row (Śmiertelna Kłótnia, 1994) – powoli zaczyna wychodzić na wierzch niezdecydowanie Dirkschneidera;
- Predator (Łowca, 1996) – takie byle co wymuszone przez wytwórnię. Udo śpiewa tam tak, jakby wolał zająć się podlewaniem grządek na działce;
- Blood of the Nations (Krew Narodów, 2010) – wbrew oczekiwaniom zespołu nazwano to cudo objawieniem, a w światowych rankingach sprzedaży płyta wyprzedziła Justynę i Hankę;
- Stalingrad (Wołgograd, 2012) – album, na którym członkowie zespołu opiewają, przy dźwiękach rosyjskiego hymnu, bitwę pod Stalingradem. Z perspektywy Rusków. Co to się porobiło;
- Blind Rage (Ślepa Wściekłość, 2014) – tu z kolei dowiadujemy się, że nie tylko Temida jest ślepa. Album imituje stare nagrania z Udo, nawet Mark naśladuje wiertarkę przy śpiewaniu.
Przypisy