Syrena (samochód): Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Cytat)
Linia 1: Linia 1:
{{sur|polskiego samochodu|inne|Syrena}}
{{sur|polskiego samochodu|inne|Syrena}}
{{cytat|Na piechotę szybciej|Przeciętny człowiek o '''syrenie'''}}
[[Plik:Syrena_Sport_-_FSO.jpg|right/left|200px|thumb|Wypasiona sportowa wersja]]
[[Plik:Syrena_Sport_-_FSO.jpg|right/left|200px|thumb|Wypasiona sportowa wersja]]
[[Plik:Syrena 105 Bosto.jpg|thumb|200px|Bosto jak zwykle wymiata]]
[[Plik:Syrena 105 Bosto.jpg|thumb|200px|Bosto jak zwykle wymiata]]

Wersja z 01:53, 11 gru 2013

Na piechotę szybciej

Przeciętny człowiek o syrenie
Wypasiona sportowa wersja
Plik:Syrena 105 Bosto.jpg
Bosto jak zwykle wymiata

Szablon:T polski dresowóz samochód produkowany w latach 19571972 w Fabryce Samochodów Osobowych w Warszawie oraz w 19721983 w Fabryce Samochodów Małolitrażowych w Bielsku Białej.

Dane techniczne

Wyposażenie dodatkowe

Po dopłacie można dostać wiele przydatnych rzeczy, na przykład:

  • Silnik
  • Kota w worku
  • Klatkę na teściową
  • Zgrzewkę czystej
  • Jeszcze pół litra
  • Piwo
  • Mleko
  • Mamuta
  • Jeszce jedną flaszkę
  • Lodówkę – a tam kolejne dwie flaszki
  • Dwa kieliszki (przecież nie będziesz pił sam i z gwinta – NIE JESTEŚ CHAMEM!)
  • Pieska
  • Czarno-biały telewizor
  • Nawigację po wsi

Wersje

  • Sport – wypasiona i w ogóle...
  • 4-drzwiowa – dwa razy więcej drzwi i kłopotów.
  • Pikap – konkurent Dodża Rama.
  • Bosto - czyli coś z pojemnym bagażnikiem.
  • Mikrobus - wymarzona wersja do przewozów liniami PKS-u.

Przypisy

  1. Z górki przy mocnym wietrze


Car with Driver-Silhouette.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.