Tata Nano: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Znacznik: edytor źródłowy
Znacznik: edytor źródłowy
Linia 19: Linia 19:
* Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką;
* Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką;
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media Markt]]);
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media Markt]]);
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani.
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani;
* Otrzymał 0 gwiazdek <del>NSDAP</del> NCAP.


{{stub|mot}}
{{stub|mot}}

Wersja z 18:32, 5 kwi 2017

Tata Nano. Mniejszy nawet od artykułu o sobie

Tata!
– Co?
Nano!

Typowa rozmowa dziecka z ojcem przy zakupie Tata Nano

Tata Nano – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu muchy gwoździa ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy Tata).

Zalety

  • Kosztuje tyle co Maluch;
  • Niektóre egzemplarze mają silnik;
  • Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię;
  • Ma koła.

Wady

  • Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić;
  • Żeby ruszyć, trzeba dopłacić;
  • Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić;
  • Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką;
  • Projektował go Polak (tak twierdzą media i Media Markt);
  • Wyróżnia się – w Polsce i Indiach za drogi, w reszcie świata za tani;
  • Otrzymał 0 gwiazdek NSDAP NCAP.


Car with Driver-Silhouette.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.