Tata Nano: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M Znacznik: edytor źródłowy |
Mr obornik (dyskusja • edycje) (→Wady) Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 19: | Linia 19: | ||
* Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką; |
* Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką; |
||
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media Markt]]); |
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media Markt]]); |
||
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani |
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani; |
||
* Otrzymał 0 gwiazdek <del>NSDAP</del> NCAP. |
|||
{{stub|mot}} |
{{stub|mot}} |
Wersja z 18:32, 5 kwi 2017
– Tata!
– Co?
– Nano!
Tata Nano – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu muchy gwoździa ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy Tata).
Zalety
- Kosztuje tyle co Maluch;
- Niektóre egzemplarze mają silnik;
- Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię;
- Ma koła.
Wady
- Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić;
- Żeby ruszyć, trzeba dopłacić;
- Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić;
- Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką;
- Projektował go Polak (tak twierdzą media i Media Markt);
- Wyróżnia się – w Polsce i Indiach za drogi, w reszcie świata za tani;
- Otrzymał 0 gwiazdek
NSDAPNCAP.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.