Tata Nano: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: edytor źródłowy |
Znacznik: edytor wizualny |
||
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Tata Nano Bangalore 2710.JPG|250px|thumb|Tata Nano. Mniejszy nawet od artykułu o sobie |
[[Plik:Tata Nano Bangalore 2710.JPG|250px|thumb|Tata Nano. Mniejszy nawet od artykułu o sobie]] |
||
{{cytat|<poem> |
{{cytat|<poem> |
||
– '''Tata'''! |
– '''Tata'''! |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
– '''Nano'''! |
– '''Nano'''! |
||
</poem>|Typowa rozmowa [[Dziecko|dziecka]] z [[Ojciec|ojcem]] przy zakupie '''Tata Nano'''}} |
</poem>|Typowa rozmowa [[Dziecko|dziecka]] z [[Ojciec|ojcem]] przy zakupie '''Tata Nano'''}} |
||
[[Plik:Tata GenX Nano, Bangladesh. (32664662825).jpg|thumb|Szatan wypuścił nowy samochód własnej konstrukcji]] |
|||
'''Tata Nano''' – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata |
'''Tata Nano''' – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: '''Tata N'''iewielkie '''A'''uto, '''N'''ieskończona '''O'''hyda. Używany zamiast rowerów do przewozu <del>muchy gwoździa</del> ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy [[Tata Motors|Tata]]). |
||
== Zalety == |
== Zalety == |
||
Linia 19: | Linia 20: | ||
* Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką; |
* Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką; |
||
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media Markt]]); |
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media Markt]]); |
||
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani |
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani; |
||
* Otrzymał 0 gwiazdek <del>NSDAP</del> NCAP. |
|||
{{stub|mot}} |
{{stub|mot}} |
Aktualna wersja na dzień 20:03, 8 lis 2022
– Tata!
– Co?
– Nano!
Tata Nano – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu muchy gwoździa ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy Tata).
Zalety[edytuj • edytuj kod]
- Kosztuje tyle co Maluch;
- Niektóre egzemplarze mają silnik;
- Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię;
- Ma koła.
Wady[edytuj • edytuj kod]
- Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić;
- Żeby ruszyć, trzeba dopłacić;
- Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić;
- Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką;
- Projektował go Polak (tak twierdzą media i Media Markt);
- Wyróżnia się – w Polsce i Indiach za drogi, w reszcie świata za tani;
- Otrzymał 0 gwiazdek
NSDAPNCAP.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.