Blood Wars: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
 
(Nie pokazano 131 wersji utworzonych przez 80 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
'''Bloodwars''' jest polską grą traktującą o wampirach. Możemy grac na jednym z siedmiu serwerów (potocznie zwanych R*, gdzie * to numer serwera) o orginalych i niepowtarzalnych nazwach: Necropolia I,II,III,IV i V, oraz Moria I i II.
'''Blood Wars''' – polska [[gry flash|gra internetowa]] traktująca o [[wampir]]ach. Można grać na jednym z szesnastu serwerów (potocznie zwanych R* oda „'''r'''ąbać czyjegoś neta”) o oryginalnych i niepowtarzalnych nazwach: Necropolia I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, Necro Hardcore oraz Moria I, II, III, IV i V. Moria od pozostałych różni się tym, że jest studnia, do której wrzucasz itema z krzemieniami i zwraca item z liczbą dodatnią. Ale częściej liczbą ujemną.


== Rozgrywka ==
Wszystko kręci się wokół godzinnych wczytywań wypraw, ataków, ekspedycji, uzyskiwania pkt. rozwoju poprzez w/w czynności, budowania „kwadratu” i zdobywaniu surowców do jego rozbudowy, czyli tak jak w konkurencji, bo wiadomo, że sukces buduje się na sprawdzonych metodach i każde inwencyjne rozwiązanie to herezja.


* '''Wyprawy''' dzielą się na trzy kategorie: <del>nie</del>bliskie, <del>bardzo</del> dalekie i pielgrzymki. Za każdą udaną wyprawę otrzymujemy doświadczenie i krew oraz przedmiot. Czasami przedmioty mogą być magiczne. Ale tylko czasami. W 99% procentach wypraw wypadają pałki. Czasem są szybkie, zwinne, giętkie, twarde, rzadko która nadaje się do czegoś więcej niż na złom.
== Mechanika ==
* '''Ataki''' polegają na montowaniu [[pułapka|zasadzki]] na innego wampira. Walczymy poprzez recytowanie <del>durnych formułek</del> potężnych [[Kurwa (słowo)|zaklęć]], które zadają <del>zazwyczaj żałosną</del> adekwatną liczbę obrażeń.
Wszystko kręci się wokół klikania wypraw, ataków i czasami ekspedycji, uzyskiwania pkt. rozwoju poprzez w/w czynności, budowania "kwadratu" i zdobywaniu surowców do jego rozbudowy.
* '''Oblężenia''' – pikniki, na które przeciwnicy jak w wypadku pojedynków krzyczą do siebie, tyle, zamiast dwóch jest ich nawet 60! Wielu pożycza sprzęt od kumpli by później wozić się ''haha, wykrzyczałem razem 3957 damejdża!''.
*'''Wyprawy''' dzielą się na trzy kategorie: bliskie, dalekie i pielgrzymki w nieznane. Żeby było ciekawie, różnią się one od siebie trudnością reprezentowaną przez procenty. Procenty są odzwierciedleniem statystyk gracza. Za każdą udaną wyprawę otrzymujemy doświadczenie i krew oraz przedmiot. Czasami przedmioty mogą byc magiczne, ale o tym później. Aby urozmaicic rozgrywkę, każda wyprawa opisana jest na swój własny sposób, zależny od poziomu trudności wyprawy.
* '''Ekspedycje''' – prawdopodobnie najciekawszy element gry. Razem z ziomkami z klanu chodzimy do lokacji, gdzie czyhają na nas oryginalnej maści produkty uboczne genetyki literackiej jak [[smok]]i (aż 4 rodzaje!), [[hydra]]nty, [[teściowa|teściowe]] z wałkiem, sfinksy, golemy, czy agenci [[Centralne Biuro Antykorupcyjne|CBA]]. Za wygraną otrzymujemy morze doświadczenia i złomowaty przedmiot. Zawsze gdy przygotowujemy się na jakąś bestię – wyskakuje na nas gorsza i całą repę ch{{cenzura}} trafia, i expa też.
*'''Ataki''' polegają na montowaniu zasadzki na innego wampira. Szansa na udany atak zależy od poziomu budynków oraz wpływów. Walczymy poprzez recytowanie potężnych zaklęc, które zadają określoną liczbę obrażeń.

Wyobraźmy sobie dwie postacie krzyczące do siebie: xxx atakuje bronią dobry demoniczny miecz odwagi, yyy zostaje zraniony za 100 pkt. życia.
== Przedmioty ==
*'''Ekspedycje''' prawdopodobnie najeciekawszy element gry, razem z ziomkami z klanu chodzimy do lokacji, gdzie czychają na nas potwory pokroju Smoków (aż 4 rodzaje!), Hydr, Sfinksów czy Golemów. Za wygraną otrzymujemy może doświadczenia i złomowaty przedmiot.
Kim byłby nasz hero, gdyby nie leczący naszych kompleksów wyższości wypasiony sprzęt? Do wyboru są tu hełmy, zbroje, pierścienie, amulety, <del>getry</del> <del>szorty</del> <del>kalesony</del> spodnie i broń, która może być jedno lub dwuręczna. Z braku butów wszystkie wampiry chorują na reumatyzm.
*'''Doświadczenie i pkt. rozwoju''' za każdy udany atak, wyprawę czy ekspedycję otrzymujemy doświadczenie. Doświadczenie automatycznie zamienia się w pkt. rozwoju służące do rozwoju postaci i kupowania przedmiotów. O ile na początku cena danej statystyki jest niska (kilkadziesiąt PR) to wraz z rozwojem postaci ceny owe rosną do niebotycznych (np. 130000)

*'''Kwadrat''' jest tym czymś, gdzie nasz bohater mieszka. Na kwadracie można wznościc wiele budnyków, między innymi burdel, katedrę czy rzeźnię. Każdy budynek daje nam jakiś bonus, np. +10 ludzi/h lub pkt. życia w ataku +546. Kwadrat można posiadac tylko jeden. Miasto w którym one się znajdują, dzieli się na pięc stref, różniących się od siebie rodzajami budynków, ilością expa otrzymywanego za atak/wyprawę czy możliwością znalezienia wypasionego przedmiotu.
Każdy przedmiot, z wyjątkiem [[broń strzelecka|broni palnej]], może posiadać właściwości magiczne opisane w prefiksach lub sufiksach. Najczęściej łączą się w najmniej użyteczne kombinacje, np. ''mściwy pierścień urody''. Występuje także podział na jakość, także wśród broni palnej: ''badziew'', ''ujdzie w tłoku'', ''dlaczego nie ma prefa i sufa??!!!!!!!''. Gratką jest przedmiot legendarny, broń palna też, o ironio, może być legendarna.
*'''Statystyki''' charakteryzują bohatera. Jest ich aż dziewięc: siła, zwinnośc, odpornośc, wygląd, charyzma, wpływy, spostrzegawczośc, inteligencja i wiedza.

*'''Przedmioty''' doszliśmy do najważniejszego punktu. Kim byłby nasz bohateiro, gdyby nie wypasiony sprzęt ? Każdy przedmiot (za wyjątkiem broni palnej) może posiadac właściwości magiczne opisane w prefixach lub sufixach. Przykładem może byc Kąsający Miecz Zwinności lub Zwinna Maczuga Inkwizytora. Dodatkowo występuje też jakośc przedmiotu (tym razem palna się liczy): zwykła, dobra, doskonała. Może też wystapic przedmiot legendarny (palna również ma prawo do legendarności), ale postac musi byc w II Akcie by go znaleźc lub założyc. Taki item jest często gówno warty, ale w połączeniu z dobrymi prefixami lub sufixami otrzymujemy bardzo przydatne zabawki. Przedmioty można dzielą się na kategorie: hełmy, zbroje, pierścienie, amulety, spodnie i broń, która może byc jedno lub dwuręczna. Wszystkie wampiry chorują na reumatyzm ze względu na brak butów.
== Rasy i Gracze ==
== Bohater ==
Bohater posiada aż dziewięć umiejętności, rozwijanych statystycznie:
Rasy są cztery, a właściwie pięc, tyle, że piątą rasą - potępiony, dostępna jest dopiero w Akcie II. Występuje podział na płec.
* Siła – czyli test na niedźwiedzią łapę;
* Zwinność – czy przyniesiesz 8 piw na raz sobie i swoim kumplom?;
* Odporność – na rany cięte po mieczach i wylotowe po broni palnej;
* Wygląd – czy ktokolwiek zechce z tobą rozmawiać widząc twoją gębę;
* Charyzma – czy przekonasz [[pokemon (osoba)|laskę]] na [[seks|bitą śmietanę]];
* Wpływy – przydatna przy zwrotach pożyczek;
* Spostrzegawczość – czy pisząc na klawiaturze zauważyłeś monitor?;
* Inteligencja – czy masz IQ jak [[Dorota Rabczewska|Doda]], czy jak [[Przemysław Saleta|Saleta]]?.
* Wiedza – czy przez całe życie przeczytałeś coś więcej niż ulotka z pizzerii?

Bohater posiada tzw. '''kwadrat (poetycko zwany też klockiem)''', czyli miejsce, gdzie może bez obaw pooglądać playboye, playdolle i pograć w PS3 [[Chelsea F.C.|Chelsea Londyn]] bez ryzyka wyśmiania przez resztę kibiców. Każdy budynek daje nam jakiś bonus, np. +10 ludzi/h lub pkt. życia w ataku +546. Niektórym mało i kradną domy innym.

== Rasy ==
Rasy są cztery, a właściwie pięć, tyle, że piąta rasa potępiony dostępna jest tylko dla pro0, którzy dotarli do drugiego aktu. Występuje seksistowski podział na płeć.

* '''Kultysta''' – rasa przydatna na oblężenia czy podczas ekspedycji, dzięki wbudowanym arkanom podnoszącym zwinność w zamian za punkty krwi. Występuje w wersji palnej lub białej (czyt. walczącej bronią białą). W II akcie dostając bonus w postaci arkana ''żar krwi'' może zrobić karierę podpalacza budynków.
* '''Władca Zwierząt''' – rasa posługująca się nożem jak [[Tony Hawk]] skateboardem, ze względu na arkana podnoszące siłę. Mimo to i tak jakieś 50% tej rasy używa dobrego [[Karabinek AK|AK-47]], ponieważ tylko w ten sposób można krzyczeć na przeciwnika 8 razy na rundę.
* '''Łapacz Myśli''' – związany z bronią palną. Posiada arkana podnoszące wpływy i charyzmę, oraz ma bazowe 10 do kurewskiego szczęścia, dające mu umiejętność niespóźniania się na [[autobus]], podnoszące szansę na udaną wyprawę i dropnięcia ciekawszej pałki.
* '''Ssak''' – nazwa mówi sama za siebie. Rasa tylko dla [[pro|pr0]]. Podobno jest całkiem elastyczny i może być do wszystkiego, ale wychodzi na to, że jest do niczego.
* '''Potępiony''' – dumnie nazywany potępionym, ma najwięcej arkan. Mimo to wygląda jakby miał inteligencję wyrytą na twarzy młotem pneumatycznym.

== Zobacz też ==

* [[FlyFF]]
* [[Margonem]]
* [[BiteFight]]
{{MMORPG}}

[[Kategoria:MMORPG]]

Aktualna wersja na dzień 23:23, 3 lis 2024

Blood Wars – polska gra internetowa traktująca o wampirach. Można grać na jednym z szesnastu serwerów (potocznie zwanych R* oda „rąbać czyjegoś neta”) o oryginalnych i niepowtarzalnych nazwach: Necropolia I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, Necro Hardcore oraz Moria I, II, III, IV i V. Moria od pozostałych różni się tym, że jest studnia, do której wrzucasz itema z krzemieniami i zwraca item z liczbą dodatnią. Ale częściej liczbą ujemną.

Rozgrywka[edytuj • edytuj kod]

Wszystko kręci się wokół godzinnych wczytywań wypraw, ataków, ekspedycji, uzyskiwania pkt. rozwoju poprzez w/w czynności, budowania „kwadratu” i zdobywaniu surowców do jego rozbudowy, czyli tak jak w konkurencji, bo wiadomo, że sukces buduje się na sprawdzonych metodach i każde inwencyjne rozwiązanie to herezja.

  • Wyprawy dzielą się na trzy kategorie: niebliskie, bardzo dalekie i pielgrzymki. Za każdą udaną wyprawę otrzymujemy doświadczenie i krew oraz przedmiot. Czasami przedmioty mogą być magiczne. Ale tylko czasami. W 99% procentach wypraw wypadają pałki. Czasem są szybkie, zwinne, giętkie, twarde, rzadko która nadaje się do czegoś więcej niż na złom.
  • Ataki – polegają na montowaniu zasadzki na innego wampira. Walczymy poprzez recytowanie durnych formułek potężnych zaklęć, które zadają zazwyczaj żałosną adekwatną liczbę obrażeń.
  • Oblężenia – pikniki, na które przeciwnicy jak w wypadku pojedynków krzyczą do siebie, tyle, zamiast dwóch jest ich nawet 60! Wielu pożycza sprzęt od kumpli by później wozić się haha, wykrzyczałem razem 3957 damejdża!.
  • Ekspedycje – prawdopodobnie najciekawszy element gry. Razem z ziomkami z klanu chodzimy do lokacji, gdzie czyhają na nas oryginalnej maści produkty uboczne genetyki literackiej jak smoki (aż 4 rodzaje!), hydranty, teściowe z wałkiem, sfinksy, golemy, czy agenci CBA. Za wygraną otrzymujemy morze doświadczenia i złomowaty przedmiot. Zawsze gdy przygotowujemy się na jakąś bestię – wyskakuje na nas gorsza i całą repę chSłuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragment trafia, i expa też.

Przedmioty[edytuj • edytuj kod]

Kim byłby nasz hero, gdyby nie leczący naszych kompleksów wyższości wypasiony sprzęt? Do wyboru są tu hełmy, zbroje, pierścienie, amulety, getry szorty kalesony spodnie i broń, która może być jedno lub dwuręczna. Z braku butów wszystkie wampiry chorują na reumatyzm.

Każdy przedmiot, z wyjątkiem broni palnej, może posiadać właściwości magiczne opisane w prefiksach lub sufiksach. Najczęściej łączą się w najmniej użyteczne kombinacje, np. mściwy pierścień urody. Występuje także podział na jakość, także wśród broni palnej: badziew, ujdzie w tłoku, dlaczego nie ma prefa i sufa??!!!!!!!. Gratką jest przedmiot legendarny, broń palna też, o ironio, może być legendarna.

Bohater[edytuj • edytuj kod]

Bohater posiada aż dziewięć umiejętności, rozwijanych statystycznie:

  • Siła – czyli test na niedźwiedzią łapę;
  • Zwinność – czy przyniesiesz 8 piw na raz sobie i swoim kumplom?;
  • Odporność – na rany cięte po mieczach i wylotowe po broni palnej;
  • Wygląd – czy ktokolwiek zechce z tobą rozmawiać widząc twoją gębę;
  • Charyzma – czy przekonasz laskę na bitą śmietanę;
  • Wpływy – przydatna przy zwrotach pożyczek;
  • Spostrzegawczość – czy pisząc na klawiaturze zauważyłeś monitor?;
  • Inteligencja – czy masz IQ jak Doda, czy jak Saleta?.
  • Wiedza – czy przez całe życie przeczytałeś coś więcej niż ulotka z pizzerii?

Bohater posiada tzw. kwadrat (poetycko zwany też klockiem), czyli miejsce, gdzie może bez obaw pooglądać playboye, playdolle i pograć w PS3 Chelsea Londyn bez ryzyka wyśmiania przez resztę kibiców. Każdy budynek daje nam jakiś bonus, np. +10 ludzi/h lub pkt. życia w ataku +546. Niektórym mało i kradną domy innym.

Rasy[edytuj • edytuj kod]

Rasy są cztery, a właściwie pięć, tyle, że piąta rasa – potępiony – dostępna jest tylko dla pro0, którzy dotarli do drugiego aktu. Występuje seksistowski podział na płeć.

  • Kultysta – rasa przydatna na oblężenia czy podczas ekspedycji, dzięki wbudowanym arkanom podnoszącym zwinność w zamian za punkty krwi. Występuje w wersji palnej lub białej (czyt. walczącej bronią białą). W II akcie dostając bonus w postaci arkana żar krwi może zrobić karierę podpalacza budynków.
  • Władca Zwierząt – rasa posługująca się nożem jak Tony Hawk skateboardem, ze względu na arkana podnoszące siłę. Mimo to i tak jakieś 50% tej rasy używa dobrego AK-47, ponieważ tylko w ten sposób można krzyczeć na przeciwnika 8 razy na rundę.
  • Łapacz Myśli – związany z bronią palną. Posiada arkana podnoszące wpływy i charyzmę, oraz ma bazowe 10 do kurewskiego szczęścia, dające mu umiejętność niespóźniania się na autobus, podnoszące szansę na udaną wyprawę i dropnięcia ciekawszej pałki.
  • Ssak – nazwa mówi sama za siebie. Rasa tylko dla pr0. Podobno jest całkiem elastyczny i może być do wszystkiego, ale wychodzi na to, że jest do niczego.
  • Potępiony – dumnie nazywany potępionym, ma najwięcej arkan. Mimo to wygląda jakby miał inteligencję wyrytą na twarzy młotem pneumatycznym.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]