Potwór (MMORPG): Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 94.254.230.8; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Bez imienny.)
Znacznik: rewert
 
(Nie pokazano 20 wersji utworzonych przez 16 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Margonem_pajonk.png|thumb|right|Cud grafiki komputerowej, czyli potwór z gry [[Margonem]]]]
[[Plik:Margonem_pajonk.png|thumb|Cud grafiki komputerowej, czyli potwór z gry [[Margonem]]]]
[[Plik:potworymmo.png|thumb|right|Jedne z najpotężniejszych potworów w [[Tibia|Tibii]]]]
[[Plik:potworymmo.png|thumb|Jedne z najpotężniejszych potworów w [[Tibia|Tibii]]]]
{{cytat|O kurwa! Ale orszy!|[[Tibia|Tibiczyk]] po zobaczeniu dużej ilości '''potworów'''}}
{{cytat|O {{cenzura2}}! Ale orszy!|[[Tibia|Tibiczyk]] po zobaczeniu dużej ilości '''potworów'''}}
{{cytat|Human! You will die!|Przeciętny '''potwór''' 2 sekundy przed śmiercią}}
{{cytat|Human! You will die!|Przeciętny '''potwór''' 2 sekundy przed śmiercią}}
'''Potwór (MMORPG)''' – zbiór pikseli<ref>Lub w przypadku Tibii – piksel.</ref> o określonej sile, zabicie takiego daje nam większe lub mniejsze korzyści, w zależności od jego mocy. Prawdopodobnie jedyne inteligentne istoty w grach online<ref>Według niektórych źródeł oznaki inteligencji wykazują także NPC.</ref>.
'''Potwór (MMORPG)''' – zbiór [[piksel]]i<ref>Lub w przypadku Tibii – piksel.</ref> o określonej sile, zabicie takiego daje nam większe lub mniejsze korzyści, w zależności od jego mocy. Prawdopodobnie jedyne inteligentne istoty w grach online<ref>Według niektórych źródeł oznaki inteligencji wykazują także NPC.</ref>.


== Cechy szczególne ==
== Cechy szczególne ==
Szczególną cechą potworów w grach MMORPG jest to, że są 10 razy większe i silniejsze, niż w rzeczywistości. Np. szczur jest prawie taki wielki jak człowiek i potrafi go zabić w 3 minuty. Każdy potwór, gdy już polegnie pozostawia po sobie przedmioty – kasę, broń, lub pancerz. Zadziwiające jest to, że nawet pająki noszą ze sobą worki pełne różnorakich przedmiotów. Każdy potwór zmartwychwstaje po kilku minutach (sekundach, godzinach – zależnie od gry), żeby graczom nie nudziło się, gdy już wszystkie wybiją.
Szczególną cechą potworów w grach MMORPG jest to, że są 10 razy większe i silniejsze, niż w rzeczywistości. Np. szczur jest prawie taki wielki jak człowiek i potrafi go zabić w 3 minuty. Każdy potwór, gdy już polegnie pozostawia po sobie przedmioty – kasę, broń, lub pancerz. Zadziwiające jest to, że nawet pająki noszą ze sobą worki pełne różnorakich przedmiotów. Każdy potwór zmartwychwstaje po kilku minutach (sekundach, godzinach – zależnie od gry), żeby [[gracz]]om nie nudziło się, gdy już wszystkie wybiją.


== Walka ==
== Walka ==
Potwory żywią się punktami HP graczy. Jeżeli gracz pozwoli potworowi wyssać całe HP, wtedy zalicza [[śmierć|deda]] i zależnie od gry traci punkty doświadczenia, skille, przedmioty, lub czas. Duże ilości potworów (patrz ilustracja) mogą spowodować zawieszanie się komputera. Takie zjawisko nazywa się [[lag|lagiem]] i zazwyczaj kończy się [[Śmierć|dedem]]. Jeśli jednak graczowi uda się unicestwić potwora, robi to zazwyczaj „aksem” lub „ruszczką” połączonymi ze skillami, czyli super-duper umiejętnościami zdolnymi rozpiździć każdego potwora.
Potwory żywią się punktami HP graczy. Jeżeli gracz pozwoli potworowi wyssać całe HP, wtedy zalicza [[ded|deda]] i zależnie od gry traci punkty doświadczenia, skille, przedmioty, lub czas. Duże ilości potworów (patrz ilustracja) mogą spowodować zawieszanie się komputera. Takie zjawisko nazywa się [[lag|lagiem]] i zazwyczaj kończy się [[ded|dedem]]. Jeśli jednak graczowi uda się unicestwić potwora, robi to zazwyczaj „aksem” lub „ruszczką”.


U gracza spotkanie potwora może powodować różnorakie reakcje, w zależności od tego jak jest silny.
U gracza spotkanie potwora może powodować różnorakie reakcje, w zależności od tego jak jest silny. Słaby – brak szczególnych reakcji, średni – uradowanie, dobry – strach, bardzo dobry – wściekłość.
*Totalny flaczek - Totalna irytacja
*Bardzo słaby - Rozczarowanie
*Słaby – brak szczególnych reakcji
*Średni – uradowanie
*Dobry – strach
*Bardzo dobry – wściekłość
*Epicki - ragequit.
*Pr0 - kaftan bezpieczeństwa, rozwalony monitor, a dodatkowo policja stanowa.


== Rasy potworów ==
== Rasy potworów ==
Potwory dzielą się na rasy, przykładowo w rasie [[kot]]ów będzie znajdować się:
Potwory dzielą się na rasy, przykładowo w rasie [[kot]]ów będzie znajdować się:
*1. kot,
# kot,
*2. zmutowany kot,
# zmutowany kot,
*3. mroczny kot,
# mroczny kot,
*4. kot demon,
# kot demon,
# zmutowany mroczny kot,
* w tym punkcie wszystkie kombinacje zaczynają się łączyć. Zawsze tak jest, kiedy autorowi gry reszta [[mózg|galarety]] wypływa uchem przez co resztę pomysłów trafia szlag.
*5. zmutowany mroczny kot,
# zmutowany kot demon,
*6. zmutowany kot demon,
# mroczny zmutowany kot,
*7. mroczny zmutowany kot,
# mroczny kot demon,
*8. mroczny kot demon,
# zmutowany mroczny kot demon,
*9. zmutowany mroczny kot demon,
# zmutowany mroczny kot demon chaosu.
W niektórych grach występują tak zwane [[Boss]]y, są to przywódcy danej rasy (np. boss kotów). Często posiadają szpanerskie nazwy typu ''Ryavarianagoroath''. Mają dużo punktów HP oraz można z nich wydłubać dużo monet lub dobry ekwipunek. Zabicie takiego bossa zajmuje przeważnie od jednej do dwóch godzin i musi w nim brać udział ok. 20 <del>[[Dzieci Neostrady]]</del> pr0. Oczywiście mały lag może spowodować śmierć całej ekipy, po której przez pół roku trzeba będzie nadrabiać straty.
*10. zmutowany mroczny kot demon chaosu.
== Zobacz też ==
*11. przeklęty zmutowany mroczny kot demon chaosu
* [[MMORPG]]
* itd. itp.
* [[Game Master]]
W niektórych grach występują tak zwane Bossy, są to przywódcy danej rasy (w naszym przypadku: Boss Kotów.). Często posiadają szpanerskie nazwy typu ''Kaszana&budyniustoprawusświatus''. Mają dużo punktów HP oraz można z nich wydłubać dużo monet lub dobry ekwipunek. Zabicie takiego bossa zajmuje przeważnie od jednej do dwóch godzin i musi w nim brać udział ok. 20 <s>[[Dzieci Neostrady]]</s> pr0. Oczywiście mały lag może spowodować śmierć całej ekipy, po której przez pół roku trzeba będzie nadrabiać straty.
* [[Lamer]]

{{Przypisy}}
{{Przypisy}}


{{MMORPG}}
{{MMORPG}}
[[Kategoria:MMORPG]]
[[Kategoria:MMORPG]]
[[Kategoria:Pojęcia z gier komputerowych]]

Aktualna wersja na dzień 01:50, 17 paź 2021

Cud grafiki komputerowej, czyli potwór z gry Margonem
Jedne z najpotężniejszych potworów w Tibii

O Blad.png! Ale orszy!

Tibiczyk po zobaczeniu dużej ilości potworów

Human! You will die!

Przeciętny potwór 2 sekundy przed śmiercią

Potwór (MMORPG) – zbiór pikseli[1] o określonej sile, zabicie takiego daje nam większe lub mniejsze korzyści, w zależności od jego mocy. Prawdopodobnie jedyne inteligentne istoty w grach online[2].

Cechy szczególne[edytuj • edytuj kod]

Szczególną cechą potworów w grach MMORPG jest to, że są 10 razy większe i silniejsze, niż w rzeczywistości. Np. szczur jest prawie taki wielki jak człowiek i potrafi go zabić w 3 minuty. Każdy potwór, gdy już polegnie pozostawia po sobie przedmioty – kasę, broń, lub pancerz. Zadziwiające jest to, że nawet pająki noszą ze sobą worki pełne różnorakich przedmiotów. Każdy potwór zmartwychwstaje po kilku minutach (sekundach, godzinach – zależnie od gry), żeby graczom nie nudziło się, gdy już wszystkie wybiją.

Walka[edytuj • edytuj kod]

Potwory żywią się punktami HP graczy. Jeżeli gracz pozwoli potworowi wyssać całe HP, wtedy zalicza deda i zależnie od gry traci punkty doświadczenia, skille, przedmioty, lub czas. Duże ilości potworów (patrz ilustracja) mogą spowodować zawieszanie się komputera. Takie zjawisko nazywa się lagiem i zazwyczaj kończy się dedem. Jeśli jednak graczowi uda się unicestwić potwora, robi to zazwyczaj „aksem” lub „ruszczką”.

U gracza spotkanie potwora może powodować różnorakie reakcje, w zależności od tego jak jest silny. Słaby – brak szczególnych reakcji, średni – uradowanie, dobry – strach, bardzo dobry – wściekłość.

Rasy potworów[edytuj • edytuj kod]

Potwory dzielą się na rasy, przykładowo w rasie kotów będzie znajdować się:

  1. kot,
  2. zmutowany kot,
  3. mroczny kot,
  4. kot demon,
  5. zmutowany mroczny kot,
  6. zmutowany kot demon,
  7. mroczny zmutowany kot,
  8. mroczny kot demon,
  9. zmutowany mroczny kot demon,
  10. zmutowany mroczny kot demon chaosu.

W niektórych grach występują tak zwane Bossy, są to przywódcy danej rasy (np. boss kotów). Często posiadają szpanerskie nazwy typu Ryavarianagoroath. Mają dużo punktów HP oraz można z nich wydłubać dużo monet lub dobry ekwipunek. Zabicie takiego bossa zajmuje przeważnie od jednej do dwóch godzin i musi w nim brać udział ok. 20 Dzieci Neostrady pr0. Oczywiście mały lag może spowodować śmierć całej ekipy, po której przez pół roku trzeba będzie nadrabiać straty.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]

Przypisy

  1. Lub w przypadku Tibii – piksel.
  2. Według niektórych źródeł oznaki inteligencji wykazują także NPC.