PvP: Różnice pomiędzy wersjami
M (bot wprowadza drobne poprawki) Znacznik: przez API |
|||
Linia 7: | Linia 7: | ||
{{cytat|Pewnie mama i koledzy cię biją i dlatego lubisz '''PvP'''.|Gracz PvE do gracza '''PvP'''}} |
{{cytat|Pewnie mama i koledzy cię biją i dlatego lubisz '''PvP'''.|Gracz PvE do gracza '''PvP'''}} |
||
'''PvP''' – walka Player vs. Player (właśc. [[Noob]] versus Noob). Aktywność fizyczna (?) w grach komputerowych polegająca na walce jednego <del>nooba</del> [[Pro|pr0]] z drugim. Można szacować, iż PvP zostało wynalezione około XI wieku. Głównym założeniem PvP jest udowodnienie przeciwnikowi iż warto okazywać mu respekt, i zejść mu z drogi gdy idzie expic, lub po prostu pokazać jakim jest się h4ckerem i spuszczenie [[wpierdol]]u koledze z klasy. Akcjom towarzyszy słowo „hunted”. |
|||
== Występowanie PvP == |
== Występowanie PvP == |
||
Linia 13: | Linia 13: | ||
Przykładowy Dialog #1: |
Przykładowy Dialog #1: |
||
*A: BR? |
* A: BR? |
||
*B: no pl |
* B: no pl |
||
*A: Pie or Die |
* A: Pie or Die |
||
*B: fuck you naab |
* B: fuck you naab |
||
*A: hunted N4ab |
* A: hunted N4ab |
||
Przykładowy Dialog #2: |
Przykładowy Dialog #2: |
||
*A: PL? |
* A: PL? |
||
*B: tak |
* B: tak |
||
*A: dasz itemy za frajer? |
* A: dasz itemy za frajer? |
||
*B: nie |
* B: nie |
||
*A: no to hunted nabku |
* A: no to hunted nabku |
||
*B: spierdalaj albo hunt |
* B: spierdalaj albo hunt |
||
Atakując innych graczy należy pamiętać, że 99,999% graczy są rodzeństwem [[Game Mastera|Game Master]], i można narazić swoje konto, a tym samym swoją postać na bana. |
Atakując innych graczy należy pamiętać, że 99,999% graczy są rodzeństwem [[Game Mastera|Game Master]], i można narazić swoje konto, a tym samym swoją postać na bana. |
Wersja z 19:34, 15 lut 2017
Hunted N00B!!
- Przeciętny Tibijczyk po przegranym PvP
Ahahaha Hunted!
- Przeciętny Tibijczyk po wygranym PvP
Masz Bana!
- Groźby ze strony brata GMa po przegranym PvP
Pewnie mama i koledzy cię biją i dlatego lubisz PvP.
- Gracz PvE do gracza PvP
PvP – walka Player vs. Player (właśc. Noob versus Noob). Aktywność fizyczna (?) w grach komputerowych polegająca na walce jednego nooba pr0 z drugim. Można szacować, iż PvP zostało wynalezione około XI wieku. Głównym założeniem PvP jest udowodnienie przeciwnikowi iż warto okazywać mu respekt, i zejść mu z drogi gdy idzie expic, lub po prostu pokazać jakim jest się h4ckerem i spuszczenie wpierdolu koledze z klasy. Akcjom towarzyszy słowo „hunted”.
Występowanie PvP
PvP zazwyczaj występuje w miejscach, gdzie jest walka między graczami jest dozwolona. Szczególnie wybierane są gdzie expi dużo botów full legit playerów. PvP rozpoczyna się przeważnie dialogiem pomiędzy graczami.
Przykładowy Dialog #1:
- A: BR?
- B: no pl
- A: Pie or Die
- B: fuck you naab
- A: hunted N4ab
Przykładowy Dialog #2:
- A: PL?
- B: tak
- A: dasz itemy za frajer?
- B: nie
- A: no to hunted nabku
- B: spierdalaj albo hunt
Atakując innych graczy należy pamiętać, że 99,999% graczy są rodzeństwem Game Master, i można narazić swoje konto, a tym samym swoją postać na bana.
Mass PvP
Jest to walka pomiędzy dwoma grupami kiboli, dresów graczy, którzy dążą do dominacji nad przeciwną stroną. W tego typu walkach na ekranie porusza się bardzo dużo pikseli, co może doprowadzić niektórych graczy do oczopląsu, a ich komputery do stanu krytycznego. Nie ma pewności co do pochodzenia Mass PvP, jednak wiadomo, iż w pierwszym brali udział wierni kibice po (przegranym) meczu ich ulubionego klubu, ich przeciwnikami byli kibice drugiego klubu. Dla urozmaicenia walki, w starciu wzięła udział frakcja NPC policja. To historyczne PvP odbyło się na mapie Stadium.
Konsekwencje PvP
Zależnie od gry konsekwencje PvP są różne. Więcej konsekwencji ponosi przegrywający. W niektórych grach może stracić poziom doświadczenia, oraz wyrzucić swój drogocenny ekwipunek, na który tracił prąd, podczas gdy bot robił wszystko za niego w pocie czoła zarabiał. Wygrywający PvP (Jeśli po 5 sekundach nie został zabity przez pobliskiego potwora) dostanie bana, gdyż osoba którą zabił jest bratem GMa. Jeżeli ofiara zna zabójce w realu, to ofiara wyzywa zabójce na PvP po matmie albo biologii. Przy czym ofiara używa krzesła lub długopisu aby uzyskać przewagę.
PvP a PK
PvP często mylone z huntem, które w zasadzie jest zjawiskiem zwanym Player Killingiem, jest to zarzynaniem innych graczy (najlepiej z poziomem , gdzie Z to poziom zabójcy, a O to poziom ofiary), bez realnej możliwości samoobrony. Konsekwencje PK to przeważnie: Ban ze strony brata ofiary, hunt, seria krzesłem po głowie lub tradycyjny wpierdol.