Tata Nano: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (→top: bot wprowadza drobne poprawki) Znacznik: przez API |
Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
⚫ | |||
{{cytat|<poem> |
{{cytat|<poem> |
||
– |
– '''Tata'''! |
||
– Co? |
– Co? |
||
– |
– '''Nano'''! |
||
</poem>|Typowa rozmowa dziecka z ojcem przy zakupie '''Tata Nano'''}} |
</poem>|Typowa rozmowa [[Dziecko|dziecka]] z [[Ojciec|ojcem]] przy zakupie '''Tata Nano'''}} |
||
⚫ | |||
'''Tata Nano''' – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona [[Ohyda]]. Używany zamiast rowerów do przewozu <del>muchy</del> <del>gwoździa</del> ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy [[Tata Motors|Tata]]). |
'''Tata Nano''' – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona [[Ohyda]]. Używany zamiast rowerów do przewozu <del>muchy</del> <del>gwoździa</del> ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy [[Tata Motors|Tata]]). |
||
== Zalety == |
== Zalety == |
||
* Kosztuje tyle co [[Fiat 126p|Maluch]] |
* Kosztuje tyle co [[Fiat 126p|Maluch]]; |
||
* Niektóre egzemplarze mają silnik |
* Niektóre egzemplarze mają silnik; |
||
* Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię |
* Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię; |
||
* Ma koła. |
* Ma koła. |
||
== Wady == |
== Wady == |
||
* Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić |
* Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić; |
||
* Żeby ruszyć, trzeba dopłacić |
* Żeby ruszyć, trzeba dopłacić; |
||
* Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić |
* Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić; |
||
* Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką |
* Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką; |
||
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media Markt]]) |
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media Markt]]); |
||
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani. |
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani. |
||
{{stub|mot}} |
{{stub|mot}} |
||
{{Motoryzacja}} |
{{Motoryzacja}} |
||
[[Kategoria:Samochody]] |
[[Kategoria:Samochody]] |
Wersja z 00:58, 5 kwi 2017
– Tata!
– Co?
– Nano!
Tata Nano – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu muchy gwoździa ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy Tata).
Zalety
- Kosztuje tyle co Maluch;
- Niektóre egzemplarze mają silnik;
- Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię;
- Ma koła.
Wady
- Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić;
- Żeby ruszyć, trzeba dopłacić;
- Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić;
- Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką;
- Projektował go Polak (tak twierdzą media i Media Markt);
- Wyróżnia się – w Polsce i Indiach za drogi, w reszcie świata za tani.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.