Tata Nano: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (→‎top: bot wprowadza drobne poprawki)
Znacznik: przez API
Znacznik: edytor źródłowy
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Tata Nano Bangalore 2710.JPG|250px|thumb|Tata Nano. Mniejszy nawet od artykułu o sobie.]]
{{cytat|<poem>
{{cytat|<poem>
TAAATAAA!
'''Tata'''!
– Co?
– Co?
NANO!
'''Nano'''!
</poem>|Typowa rozmowa dziecka z ojcem przy zakupie '''Tata Nano'''}}
</poem>|Typowa rozmowa [[Dziecko|dziecka]] z [[Ojciec|ojcem]] przy zakupie '''Tata Nano'''}}
[[Plik:Tata Nano Bangalore 2710.JPG|250px|thumb|Tata Nano. Mniejszy nawet od artykułu o sobie.]]
'''Tata Nano''' – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona [[Ohyda]]. Używany zamiast rowerów do przewozu <del>muchy</del> <del>gwoździa</del> ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy [[Tata Motors|Tata]]).
'''Tata Nano''' – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona [[Ohyda]]. Używany zamiast rowerów do przewozu <del>muchy</del> <del>gwoździa</del> ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy [[Tata Motors|Tata]]).


== Zalety ==
== Zalety ==
* Kosztuje tyle co [[Fiat 126p|Maluch]].
* Kosztuje tyle co [[Fiat 126p|Maluch]];
* Niektóre egzemplarze mają silnik.
* Niektóre egzemplarze mają silnik;
* Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię.
* Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię;
* Ma koła.
* Ma koła.


== Wady ==
== Wady ==
* Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić.
* Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić;
* Żeby ruszyć, trzeba dopłacić.
* Żeby ruszyć, trzeba dopłacić;
* Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić.
* Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić;
* Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką.
* Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką;
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media Markt]]).
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media Markt]]);
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani.
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani.


{{stub|mot}}
{{stub|mot}}
{{Motoryzacja}}
{{Motoryzacja}}

[[Kategoria:Samochody]]
[[Kategoria:Samochody]]

Wersja z 00:58, 5 kwi 2017

Tata Nano. Mniejszy nawet od artykułu o sobie.

Tata!
– Co?
Nano!

Typowa rozmowa dziecka z ojcem przy zakupie Tata Nano

Tata Nano – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu muchy gwoździa ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy Tata).

Zalety

  • Kosztuje tyle co Maluch;
  • Niektóre egzemplarze mają silnik;
  • Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię;
  • Ma koła.

Wady

  • Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić;
  • Żeby ruszyć, trzeba dopłacić;
  • Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić;
  • Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką;
  • Projektował go Polak (tak twierdzą media i Media Markt);
  • Wyróżnia się – w Polsce i Indiach za drogi, w reszcie świata za tani.


Car with Driver-Silhouette.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.