Tata Nano: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: edytor źródłowy |
M Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
– '''Nano'''! |
– '''Nano'''! |
||
</poem>|Typowa rozmowa [[Dziecko|dziecka]] z [[Ojciec|ojcem]] przy zakupie '''Tata Nano'''}} |
</poem>|Typowa rozmowa [[Dziecko|dziecka]] z [[Ojciec|ojcem]] przy zakupie '''Tata Nano'''}} |
||
'''Tata Nano''' – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata |
'''Tata Nano''' – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: '''Tata N'''iewielkie '''A'''uto, '''N'''ieskończona [[Ohyda|'''O'''hyda]]. Używany zamiast rowerów do przewozu <del>muchy</del> <del>gwoździa</del> ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy [[Tata Motors|Tata]]). |
||
== Zalety == |
== Zalety == |
Wersja z 01:00, 5 kwi 2017
– Tata!
– Co?
– Nano!
Tata Nano – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu muchy gwoździa ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy Tata).
Zalety
- Kosztuje tyle co Maluch;
- Niektóre egzemplarze mają silnik;
- Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię;
- Ma koła.
Wady
- Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić;
- Żeby ruszyć, trzeba dopłacić;
- Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić;
- Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką;
- Projektował go Polak (tak twierdzą media i Media Markt);
- Wyróżnia się – w Polsce i Indiach za drogi, w reszcie świata za tani.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.