BiteFight: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Sir Damiinho. Autor wycofanej wersji to 83.27.250.162.) |
|||
Linia 17: | Linia 17: | ||
* Delikwent spędza dużo czasu przed kompem. Potrafi grać nawet siedem godzin, czekając na upgrade swojego domu lub płotku o 40 cm, aby uniknąć wrogów. |
* Delikwent spędza dużo czasu przed kompem. Potrafi grać nawet siedem godzin, czekając na upgrade swojego domu lub płotku o 40 cm, aby uniknąć wrogów. |
||
* Idąc ulicą delikwent może zaatakować przechodniów [[siekacz]]ami lub [[kieł|kłami]]. |
* Idąc ulicą delikwent może zaatakować przechodniów [[siekacz]]ami lub [[kieł|kłami]]. |
||
{{MMORPG}} |
|||
{{stubinf}} |
{{stubinf}} |
Wersja z 08:26, 8 cze 2008
BiteFight (pol. bitwa-na-gryzienie) – gra MMORPG autorstwa twórców OGame, polegająca na klikaniu i zbieraniu hektolitrów krystalicznie czystej krwi (Wampiry) tudzież mięsa (Wilkołaki). Jest to gra z serii „klikaj aż mysz odmówi posłuszeństwa”.
Fabuła
Wcielając się w rolę wampira lub wilkołaka ulepszamy swoją postać, walczymy z przeciwnikami, kupujemy bronie, rozwijamy kryjówkę, polujemy na owce.
Grafika
Grafika w grze jest żadna.
- Nasza siedziba składa się z obrazków płotu/muru, części głównej (tekturowa makieta domu), drogi oraz części leśnej (krajobraz z tyłu makiety)
- Bronie, noszą rumuńskie nazwy tj. Brunhilda, Berdysh, Hamaq, przy czym Brunhilda to zwykły rapier, Berdysh, to berdysz (jak na to wpadli), a Hamaq to cep bojowy. Gratulacje
- Miasto, składa się z drogi 1, drogi 2, cmentarza mieszczącego się w budynku, oraz sklepu, jakiegoś targowiska, voodoovskiego sklepu voodoo, i nie-wesołej tawerny. Całość stylizowana na klimaty Khorinis.
- Profil gracza zwany szumnie awatarem, składa się z obrazka 4D malowanego sprayem w paincie. Do tego kilka literek i pasków.
Skutki
- Gryzienie długopisów, wbijanie cyrkli kolegom w ramię, tudzież nadgryzanie kolegów.
- Patrzenie na innych jak na worek mięsa i mówienie, że są to cieniasy bez odpowiedniego levela, nadający się jedynie na krew lub mięso oraz kości.
- Podczas wyprawy na cmentarz delikwent może dziwnie się zachowywać, wyczuwając w pobliżu kości lub rozkładające się szczątki organiczne.
- Delikwent spędza dużo czasu przed kompem. Potrafi grać nawet siedem godzin, czekając na upgrade swojego domu lub płotku o 40 cm, aby uniknąć wrogów.
- Idąc ulicą delikwent może zaatakować przechodniów siekaczami lub kłami.