BiteFight: Różnice pomiędzy wersjami
(→Fabuła) |
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Sir Damiinho. Autor wycofanej wersji to 83.30.8.218.) |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
== Fabuła == |
== Fabuła == |
||
Jesteśmy obrazkiem wampira/wilkołaka, zbieramy złoto na obrazki broni, mikstur, hełmów, i zbroi, polujemy na inne obrazki wampirów/wilkołaków,"chodzimy" po obrazku miasta, klikając w obrazki budynków. |
Jesteśmy obrazkiem wampira/wilkołaka, zbieramy złoto na obrazki broni, mikstur, hełmów, i zbroi, polujemy na inne obrazki wampirów/wilkołaków,"chodzimy" po obrazku miasta, klikając w obrazki budynków. |
||
*System questów :Quest polegają na chodzeniu o jednego npc do drugiego i tak cały czas aż zbierzemy "niezbędne" informacje. |
|||
*Urozmaicenia questów w niektórych misjach: udajemy się do obrazka o nazwie grota gdzie bijemy demony rówie obrazkowe i brzydkie jak my raz mamy zabic 5 czasmi 3 a niekiedy 10! |
|||
== Grafika == |
== Grafika == |
Wersja z 14:29, 28 gru 2008
BiteFight (pol. bitwa-na-gryzienie) – gra MMORPG autorstwa twórców OGame, polegająca na klikaniu i zbieraniu hektolitrów krystalicznie czystej krwi (Wampiry) tudzież mięsa (Wilkołaki). Jest to gra z serii „klikaj aż mysz odmówi posłuszeństwa”.
Fabuła
Jesteśmy obrazkiem wampira/wilkołaka, zbieramy złoto na obrazki broni, mikstur, hełmów, i zbroi, polujemy na inne obrazki wampirów/wilkołaków,"chodzimy" po obrazku miasta, klikając w obrazki budynków.
Grafika
Grafika w grze jest żadna.
- Nasza siedziba składa się z obrazków płotu/muru, części głównej (tekturowa makieta domu), drogi oraz części leśnej (krajobraz z tyłu makiety)
- Bronie, noszą rumuńskie nazwy tj. Brunhilda, Berdysh, Hamaq, przy czym Brunhilda to zwykły rapier, Berdysh, to berdysz (jak na to wpadli), a Hamaq to cep bojowy. Gratulacje
- Miasto, składa się z drogi 1, drogi 2, cmentarza mieszczącego się w budynku, oraz sklepu, jakiegoś targowiska, voodoovskiego sklepu voodoo, nie-wesołej tawerny, biblioteki w której nie możesz kupić żadnych książek i groty z mumiami tudzież innymi potworkami tego typu. Całość stylizowana na klimaty Khorinis.
- Profil gracza zwany szumnie awatarem, składa się z obrazka 4D malowanego sprayem w paincie. Do tego kilka literek i pasków.
Skutki
- Gryzienie długopisów, wbijanie cyrkli kolegom w ramię, tudzież nadgryzanie kolegów.
- Patrzenie na innych jak na worek mięsa i mówienie, że są to cieniasy bez odpowiedniego levela, nadający się jedynie na krew lub mięso oraz kości.
- Podczas wyprawy na cmentarz delikwent może dziwnie się zachowywać, wyczuwając w pobliżu kości lub rozkładające się szczątki organiczne.
- Delikwent spędza dużo czasu przed kompem. Potrafi grać nawet siedem godzin, czekając na upgrade swojego domu lub płotku o 40 cm, aby uniknąć wrogów.
- Idąc ulicą delikwent może zaatakować przechodniów siekaczami lub kłami.
Wpływ na środowisko
Gra, dzięki genialnemu pomysłowi jej twórców na „polowanie w sieci” powoduje pojawianie się w necie masy bezsensownych stron w stylu „BUGI I CHEATY BITEFIGHT!!!!!!11”, które przekierowują idio... nowych graczy na strony z ref linkiem dzieci neo, grających godzinami w BiteFight. Tak oto w necie krąży mnóstwo takiego syfu, kliknięcie na ref linka daje „polującemu” kilka sztuk złota i trochę mięska/krwi (10 min polowania, 20x więcej złota bez syfienia internetu). Jest też dobra strona tego przestępczego procederu, potencjalni Cheaterzy mają nauczkę. Szablon:Stubinf