BiteFight: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Sir Damiinho. Autor wycofanej wersji to 83.30.8.218.)
Linia 3: Linia 3:
== Fabuła ==
== Fabuła ==
Jesteśmy obrazkiem wampira/wilkołaka, zbieramy złoto na obrazki broni, mikstur, hełmów, i zbroi, polujemy na inne obrazki wampirów/wilkołaków,"chodzimy" po obrazku miasta, klikając w obrazki budynków.
Jesteśmy obrazkiem wampira/wilkołaka, zbieramy złoto na obrazki broni, mikstur, hełmów, i zbroi, polujemy na inne obrazki wampirów/wilkołaków,"chodzimy" po obrazku miasta, klikając w obrazki budynków.
*System questów :Quest polegają na chodzeniu o jednego npc do drugiego i tak cały czas aż zbierzemy "niezbędne" informacje.
*Urozmaicenia questów w niektórych misjach: udajemy się do obrazka o nazwie grota gdzie bijemy demony rówie obrazkowe i brzydkie jak my raz mamy zabic 5 czasmi 3 a niekiedy 10!


== Grafika ==
== Grafika ==

Wersja z 14:29, 28 gru 2008

BiteFight (pol. bitwa-na-gryzienie) – gra MMORPG autorstwa twórców OGame, polegająca na klikaniu i zbieraniu hektolitrów krystalicznie czystej krwi (Wampiry) tudzież mięsa (Wilkołaki). Jest to gra z serii „klikaj aż mysz odmówi posłuszeństwa”.

Fabuła

Jesteśmy obrazkiem wampira/wilkołaka, zbieramy złoto na obrazki broni, mikstur, hełmów, i zbroi, polujemy na inne obrazki wampirów/wilkołaków,"chodzimy" po obrazku miasta, klikając w obrazki budynków.

Grafika

Grafika w grze jest żadna.

  • Nasza siedziba składa się z obrazków płotu/muru, części głównej (tekturowa makieta domu), drogi oraz części leśnej (krajobraz z tyłu makiety)
  • Bronie, noszą rumuńskie nazwy tj. Brunhilda, Berdysh, Hamaq, przy czym Brunhilda to zwykły rapier, Berdysh, to berdysz (jak na to wpadli), a Hamaq to cep bojowy. Gratulacje
  • Miasto, składa się z drogi 1, drogi 2, cmentarza mieszczącego się w budynku, oraz sklepu, jakiegoś targowiska, voodoovskiego sklepu voodoo, nie-wesołej tawerny, biblioteki w której nie możesz kupić żadnych książek i groty z mumiami tudzież innymi potworkami tego typu. Całość stylizowana na klimaty Khorinis.
  • Profil gracza zwany szumnie awatarem, składa się z obrazka 4D malowanego sprayem w paincie. Do tego kilka literek i pasków.

Skutki

  • Gryzienie długopisów, wbijanie cyrkli kolegom w ramię, tudzież nadgryzanie kolegów.
  • Patrzenie na innych jak na worek mięsa i mówienie, że są to cieniasy bez odpowiedniego levela, nadający się jedynie na krew lub mięso oraz kości.
  • Podczas wyprawy na cmentarz delikwent może dziwnie się zachowywać, wyczuwając w pobliżu kości lub rozkładające się szczątki organiczne.
  • Delikwent spędza dużo czasu przed kompem. Potrafi grać nawet siedem godzin, czekając na upgrade swojego domu lub płotku o 40 cm, aby uniknąć wrogów.
  • Idąc ulicą delikwent może zaatakować przechodniów siekaczami lub kłami.

Wpływ na środowisko

Gra, dzięki genialnemu pomysłowi jej twórców na „polowanie w sieci” powoduje pojawianie się w necie masy bezsensownych stron w stylu „BUGI I CHEATY BITEFIGHT!!!!!!11”, które przekierowują idio... nowych graczy na strony z ref linkiem dzieci neo, grających godzinami w BiteFight. Tak oto w necie krąży mnóstwo takiego syfu, kliknięcie na ref linka daje „polującemu” kilka sztuk złota i trochę mięska/krwi (10 min polowania, 20x więcej złota bez syfienia internetu). Jest też dobra strona tego przestępczego procederu, potencjalni Cheaterzy mają nauczkę. Szablon:Stubinf