Blood Wars: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Naprawa linków)
(dodanie kolejnej rasy, oraz opcji ekspedycynej Króla Wzgórz)
Linia 8: Linia 8:
* '''Oblężenia''' – pikniki, na które przeciwnicy jak w wypadku pojedynków krzyczą do siebie, tyle, zamiast dwóch jest ich nawet 60! Wielu pożycza sprzęt od kumpli by później wozić się ''haha, wykrzyczałem razem 3957 damejdża!''.
* '''Oblężenia''' – pikniki, na które przeciwnicy jak w wypadku pojedynków krzyczą do siebie, tyle, zamiast dwóch jest ich nawet 60! Wielu pożycza sprzęt od kumpli by później wozić się ''haha, wykrzyczałem razem 3957 damejdża!''.
* '''Ekspedycje''' – prawdopodobnie najciekawszy element gry. Razem z ziomkami z klanu chodzimy do lokacji, gdzie czyhają na nas oryginalnej maści produkty uboczne genetyki literackiej jak [[smok]]i (aż 4 rodzaje!), [[hydra]]nty, [[teściowa|teściowe]] z wałkiem, sfinksy, golemy, czy agenci [[Centralne Biuro Antykorupcyjne|CBA]]. Za wygraną otrzymujemy morze doświadczenia i złomowaty przedmiot. Zawsze gdy przygotowujemy się na jakąś bestię – wyskakuje na nas gorsza i całą repę ch{{cenzura}} trafia, i expa też.
* '''Ekspedycje''' – prawdopodobnie najciekawszy element gry. Razem z ziomkami z klanu chodzimy do lokacji, gdzie czyhają na nas oryginalnej maści produkty uboczne genetyki literackiej jak [[smok]]i (aż 4 rodzaje!), [[hydra]]nty, [[teściowa|teściowe]] z wałkiem, sfinksy, golemy, czy agenci [[Centralne Biuro Antykorupcyjne|CBA]]. Za wygraną otrzymujemy morze doświadczenia i złomowaty przedmiot. Zawsze gdy przygotowujemy się na jakąś bestię – wyskakuje na nas gorsza i całą repę ch{{cenzura}} trafia, i expa też.
* '''Król Wzgórz''' - nie ma tam żadnego króla tylko żenujące potworki na początku, na ostatnim poziomie denerwujesz się że znowu White poszedł w opiekunach!! I całe '''kw''' coś strzeliło i od nowa. Jak zwykle nic nie dostanie wartościowego... Krew (z nosa) i ból dupy kolejnych graczy. "Znowu dostałem 2 intligęćii, ale i tak jaki jestem góppi, jaka gópia gra, kasóje się bo nic nie wyhodci mi"


== Przedmioty ==
== Przedmioty ==
Linia 35: Linia 36:
* '''Łapacz Myśli''' – związany z bronią palną. Posiada arkana podnoszące wpływy i charyzmę, oraz ma bazowe 10 do kurewskiego szczęścia, dające mu umiejętność niespóźniania się na [[autobus]], podnoszące szansę na udaną wyprawę i dropnięcia ciekawszej pałki.
* '''Łapacz Myśli''' – związany z bronią palną. Posiada arkana podnoszące wpływy i charyzmę, oraz ma bazowe 10 do kurewskiego szczęścia, dające mu umiejętność niespóźniania się na [[autobus]], podnoszące szansę na udaną wyprawę i dropnięcia ciekawszej pałki.
* '''Ssak''' – nazwa mówi sama za siebie. Rasa tylko dla [[pro|pr0]]. Podobno jest całkiem elastyczny i może być do wszystkiego, ale wychodzi na to, że jest do niczego.
* '''Ssak''' – nazwa mówi sama za siebie. Rasa tylko dla [[pro|pr0]]. Podobno jest całkiem elastyczny i może być do wszystkiego, ale wychodzi na to, że jest do niczego.
* '''Potępiony''' - dumnie nazywany potempionym brany na expe z litości, najsłabsza postać, ma wszystko gdzieś bo jest " PRO " inaczej. Wygląda jak by miał inteligencje wyrytą na twarzy młotem pneumatycznym.


{{MMORPG}}
{{MMORPG}}

Wersja z 20:35, 21 wrz 2013

Szablon:Tpolska gra internetowa traktująca o wampirach. Można grać na jednym z szesnastu serwerów (potocznie zwanych R* oda „rąbać czyjegoś neta”) o oryginalnych i niepowtarzalnych nazwach: Necropolia I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, Necro Hardcore oraz Moria I, II, III, IV i V. Moria od pozostałych różni się tym, że jest studnia, do której wrzucasz itema z krzemieniami i zwraca item z liczbą dodatnią. Ale częściej liczbą ujemną.

Rozgrywka

Wszystko kręci się wokół godzinnych wczytywań wypraw, ataków, ekspedycji, uzyskiwania pkt. rozwoju poprzez w/w czynności, budowania „kwadratu” i zdobywaniu surowców do jego rozbudowy, czyli tak jak w konkurencji, bo wiadomo, że sukces buduje się na sprawdzonych metodach i każde inwencyjne rozwiązanie to herezja.

  • Wyprawy dzielą się na trzy kategorie: niebliskie, bardzo dalekie i pielgrzymki. Za każdą udaną wyprawę otrzymujemy doświadczenie i krew oraz przedmiot. Czasami przedmioty mogą być magiczne. Ale tylko czasami. W 99% procentach wypraw wypadają pałki. Czasem są szybkie, zwinne, giętkie, twarde, rzadko która nadaje się do czegoś więcej niż na złom.
  • Ataki – polegają na montowaniu zasadzki na innego wampira. Walczymy poprzez recytowanie durnych formułek potężnych zaklęć, które zadają zazwyczaj żałosną adekwatną liczbę obrażeń.
  • Oblężenia – pikniki, na które przeciwnicy jak w wypadku pojedynków krzyczą do siebie, tyle, zamiast dwóch jest ich nawet 60! Wielu pożycza sprzęt od kumpli by później wozić się haha, wykrzyczałem razem 3957 damejdża!.
  • Ekspedycje – prawdopodobnie najciekawszy element gry. Razem z ziomkami z klanu chodzimy do lokacji, gdzie czyhają na nas oryginalnej maści produkty uboczne genetyki literackiej jak smoki (aż 4 rodzaje!), hydranty, teściowe z wałkiem, sfinksy, golemy, czy agenci CBA. Za wygraną otrzymujemy morze doświadczenia i złomowaty przedmiot. Zawsze gdy przygotowujemy się na jakąś bestię – wyskakuje na nas gorsza i całą repę chSłuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragment trafia, i expa też.
  • Król Wzgórz - nie ma tam żadnego króla tylko żenujące potworki na początku, na ostatnim poziomie denerwujesz się że znowu White poszedł w opiekunach!! I całe kw coś strzeliło i od nowa. Jak zwykle nic nie dostanie wartościowego... Krew (z nosa) i ból dupy kolejnych graczy. "Znowu dostałem 2 intligęćii, ale i tak jaki jestem góppi, jaka gópia gra, kasóje się bo nic nie wyhodci mi"

Przedmioty

Kim byłby nasz hero, gdyby nie leczący naszych kompleksów wyższości wypasiony sprzęt? Do wyboru są tu hełmy, zbroje, pierścienie, amulety, getry szorty kalesony spodnie i broń, która może być jedno lub dwuręczna. Z braku butów wszystkie wampiry chorują na reumatyzm.

Każdy przedmiot, z wyjątkiem broni palnej, może posiadać właściwości magiczne opisane w prefiksach lub sufiksach. Najczęściej łączą się w najmniej użyteczne kombinacje, np. mściwy pierścień urody. Występuje także podział na jakość, także wśród broni palnej: badziew, ujdzie w tłoku, dlaczego nie ma prefa i sufa??!!!!!!!. Gratką jest przedmiot legendarny, broń palna też, o ironio, może być legendarna.

Bohater

Bohater posiada aż dziewięć umiejętności, rozwijanych statystycznie:

  • Siła – czyli test na niedźwiedzią łapę;
  • Zwinność – czy przyniesiesz 8 piw na raz sobie i swoim kumplom?;
  • Odporność – na rany cięte po mieczach i wylotowe po broni palnej;
  • Wygląd – czy ktokolwiek zechce z tobą rozmawiać widząc twoją gębę;
  • Charyzma – czy przekonasz laskę na bitą śmietanę;
  • Wpływy – przydatna przy zwrotach pożyczek;
  • Spostrzegawczość – czy pisząc na klawiaturze zauważyłeś monitor?;
  • Inteligencja – czy masz IQ jak Doda, czy jak Saleta?.
  • Wiedza – czy przez całe życie przeczytałeś coś więcej niż ulotka z pizzerii?

Bohater posiada tzw. kwadrat (poetycko zwany też klockiem), czyli miejsce, gdzie może bez obaw pooglądać playboye, playdolle i pograć w PS3 Chelsea Londyn bez ryzyka wyśmiania przez resztę kibiców. Każdy budynek daje nam jakiś bonus, np. +10 ludzi/h lub pkt. życia w ataku +546. Niektórym mało i kradną domy innym.

Rasy

Rasy są cztery, a właściwie pięć, tyle, że piąta rasa – potępiony – dostępna jest tylko dla pro0, którzy dotarli do drugiego aktu. Występuje seksistowski podział na płeć.

  • Kultysta – rasa przydatna na oblężenia czy podczas ekspedycji, dzięki wbudowanym arkanom podnoszącym zwinność w zamian za punkty krwi. Występuje w wersji palnej lub białej (czyt. walczącej bronią białą). W II akcie dostając bonus w postaci arkana żar krwi może zrobić karierę podpalacza budynków.
  • Władca Zwierząt – rasa posługująca się nożem jak Tony Hawk skateboardem, ze względu na arkana podnoszące siłę. Mimo to i tak jakieś 50% tej rasy używa dobrego AK-47, ponieważ tylko w ten sposób można krzyczeć na przeciwnika 8 razy na rundę.
  • Łapacz Myśli – związany z bronią palną. Posiada arkana podnoszące wpływy i charyzmę, oraz ma bazowe 10 do kurewskiego szczęścia, dające mu umiejętność niespóźniania się na autobus, podnoszące szansę na udaną wyprawę i dropnięcia ciekawszej pałki.
  • Ssak – nazwa mówi sama za siebie. Rasa tylko dla pr0. Podobno jest całkiem elastyczny i może być do wszystkiego, ale wychodzi na to, że jest do niczego.
  • Potępiony - dumnie nazywany potempionym brany na expe z litości, najsłabsza postać, ma wszystko gdzieś bo jest " PRO " inaczej. Wygląda jak by miał inteligencje wyrytą na twarzy młotem pneumatycznym.