Bus: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
M
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Busrock.jpg|thumb|Przeciętny bus.]]
[[Plik:Busrock.jpg|thumb|Przeciętny bus]]
[[Plik:PKS vs bus.jpg|thumb|200px|right|A jednak nawet busy mogą mieć konkurencję.]]
[[Plik:PKS vs bus.jpg|thumb|200px|right|A jednak nawet busy mogą mieć konkurencję]]
{{t}} kawałek blachy na czterech kółkach.
{{t}} kawałek blachy na czterech kółkach.


Linia 12: Linia 12:


Cała maszyna jest zbudowana ze stali szybkordzewnej i korodującej. Tapicerka wykonana jest najczęściej z odpadów komunalnych przetworzonych w [[prosektorium]]. Całość wieńczy kierownica i hamulce. Jest jedna uwaga... one nie zawsze działają.
Cała maszyna jest zbudowana ze stali szybkordzewnej i korodującej. Tapicerka wykonana jest najczęściej z odpadów komunalnych przetworzonych w [[prosektorium]]. Całość wieńczy kierownica i hamulce. Jest jedna uwaga... one nie zawsze działają.

<br clear="all"/>
<br clear="all"/>
{{komunikacja}}
{{komunikacja}}
{{Motoryzacja}}
{{Motoryzacja}}
{{Ciężarówki}}
{{Ciężarówki}}

[[Kategoria:Samochody]]
[[Kategoria:Samochody]]
[[Kategoria:Autobusy]]
[[Kategoria:Autobusy]]

Wersja z 15:07, 11 lis 2014

Przeciętny bus
A jednak nawet busy mogą mieć konkurencję

Szablon:T kawałek blachy na czterech kółkach.

Inaczej Bardzo Upakowany Samochód. Najszybszy i najtańszy środek lokomocji na całym świecie. Busy są najczęściej oczekiwaną rzeczą na postoju. Ten środek transportu wybierają z chęcią stare spocone baby wracające z działki.

Bus rozpowszechnił się także jako „przyjaciel” zespołu w trasie koncertowej. W tym pojeździe jest naprawdę dużo miejsca na puste puszki i butelki po piwie. W wyposażeniu każdego busa gratis dodawana jest wielka popielniczka i paczka prezerwatyw (jak już wspominałam, jest naprawdę obszerny). W bagażniku, który najczęściej znajduje się z tyłu pojazdu zespół ładuje instrumenty muzyczne. Takie cacko porusza się najczęściej na paliwie ekologicznym (mocz członków zespołu). Prędkość zależy od sprawności technicznej. W nowych pojazdach najczęściej 250 km/h, a w tych z czasów Gomułki (tzw. Żuki) od 10 km/h do 75 km/h (przy dobrych podmuchach wiatru).

Istnieje też specjalna wersja busa, dostosowana do jazdy po polskich, górskich drogach w Tatrach. A przynajmniej miała być. W tej wersji kierowcy są specjalnie dobierani w szpitalach psychiatrycznych, lecz nawet wariaci do prowadzenia busa potrzebują napojów wyskokowych.

Aromat w busie górskim jest... niezwykły. Składa się na niego: alkohol i tani tytoń (kierowca) oraz brud (pasażerowie). Pasażerami są górale i turyści. Ten środek transportu jest bardzo ekologiczny - w niektórych modelach rura spalinowa jest skierowana do kabiny, by nie zanieczyszczać atmosfery. Siedzenia często są obiektami romantycznych wyznań w stylu „kocham cię, Maryśka” oraz naukowych stwierdzeń („Wieśka to kuCenzura2.svg i jej matka też”)

Cała maszyna jest zbudowana ze stali szybkordzewnej i korodującej. Tapicerka wykonana jest najczęściej z odpadów komunalnych przetworzonych w prosektorium. Całość wieńczy kierownica i hamulce. Jest jedna uwaga... one nie zawsze działają.


Szablon:Komunikacja

Szablon:Ciężarówki