Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad: Różnice pomiędzy wersjami
M |
(teraz to chyba trochę lepiej to wygląda, chociaż szczerze mówiąc to jeszcze chyba przez jakiś czas nie przejadę się po autostradzie) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Nieaktualne}} |
|||
[[Plik:Black ribbon.png|30px|left]][[Plik:Autostrady.jpg|right|thumb|250px|Nie, nie nie robię se jaj. To rzeczywistość...]] |
[[Plik:Black ribbon.png|30px|left]][[Plik:Autostrady.jpg|right|thumb|250px|Nie, nie nie robię se jaj. To rzeczywistość...]] |
||
[[Plik:Polskie drogi.jpg||thumb|right|250px|Jedna z dwóch polskich [[autostrada|autostrad]]]] |
[[Plik:Polskie drogi.jpg||thumb|right|250px|Jedna z dwóch polskich [[autostrada|autostrad]]]] |
Wersja z 22:40, 6 gru 2013
Ten artykuł już od dłuższego czasu jest nieaktualny. Jeśli możesz, zajmij się nim i dodaj najnowsze informacje. |
Szablon:T polska organizacja przestępcza mająca na celu organizowanie fikcyjnych przetargów na wszelkiego typu roboty drogowe. Działanie jej jest bardzo proste. Najpierw ogłasza przetarg, potem wcześniej ustalony zwycięzca przetargu podpisuje umowę z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Dwóch Autostrad. Po czym instytucja znika, a zwycięzca zostaje zamknięty na parę lat za blokowanie autostrady lub drogi ekspresowej maszynami drogowymi. Instytucja ta odpowiada również za stan Dróg Krajowych i Autostrad, których jakość pogorszyła się i jest teraz gorsza niż w XII w., kiedy takowe nie istniały. Większość Polaków uważa, że taki stan jest winą rządzących, ale my wiemy to wszystko przez Szanownego Pana Lecha Witeckiego, dyrektora GDDKiDA, który w tym roku 2009, zaplanował budowę 300 km autostrad, do marca zbudował aż 200! Niestety nie kilometrów, lecz metrów.