Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{SDU/wstawka|2014-12-25}}[[Plik:Czarna-wstążka.svg|30px|left]][[Plik:Autostrady.jpg|right|thumb|250px|Nie, nie nie robię se jaj. To rzeczywistość...]] |
|||
[[Plik:Polskie drogi.jpg||thumb|right|250px|Jedna z dwóch polskich [[autostrada|autostrad]]]] |
|||
{{t|Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Dwóch Autostrad|Generalna Dyrekcja Dziur Krajowych i Auto-strat}} [[polska]] organizacja terrorystyczna powiązana z [[Al-Kaida|Ajmanem i spółką]] mająca na celu organizowanie fikcyjnych przetargów na wszelkiego typu roboty drogowe i okołodrogowe. |
{{t|Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Dwóch Autostrad|Generalna Dyrekcja Dziur Krajowych i Auto-strat}} [[polska]] organizacja terrorystyczna powiązana z [[Al-Kaida|Ajmanem i spółką]] mająca na celu organizowanie fikcyjnych przetargów na wszelkiego typu roboty drogowe i okołodrogowe. |
Wersja z 21:57, 25 gru 2014
Szablon:T polska organizacja terrorystyczna powiązana z Ajmanem i spółką mająca na celu organizowanie fikcyjnych przetargów na wszelkiego typu roboty drogowe i okołodrogowe.
Działania
Działanie jej jest bardzo proste. Najpierw ogłasza przetarg, potem wcześniej ustalony zwycięzca przetargu podpisuje umowę z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Dwóch Autostrad. Po czym instytucja znika, a zwycięzca zostaje zamknięty na parę lat za blokowanie autostrady lub drogi ekspresowej maszynami drogowymi. Instytucja ta odpowiada również za stan Dróg Krajowych i Autostrad, których jakość pogorszyła się i jest teraz gorsza niż w XII w., kiedy takowe nie istniały przed remontem. Większość Polaków uważa, że taki stan jest winą rządzących, ale my wiemy to wszystko przez Szanownego Pana Lecha Witeckiego, dyrektora GDDKiDA, który w tym roku 2009, zaplanował budowę 300 km autostrad, do marca zbudował aż 200! Niestety nie kilometrów, lecz metrów.
Firmy
Ulubionymi firmami, które najczęściej wygrywają przetargi jest chińska podróba DOLKOMU o nazwie Covec oraz Skanska, które zawsze oferują najniższą cenę w przetargach i wygrywają. Jednak my wiemy na czym polega ta najniższa cena. Po wygraniu przetargu firmy zwykle upadają albo roboty są tak sfinalizowane, że droga jest gotowa w 1/3 długości rzeczywistej albo jest jednopasmowa albo gotowa ale bez miejsc postojowych i stacji benzynowych, których nie zdążono na czas aneksować w umowie.