Nonsensopedia:Spotkania: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(no, ma to ręce i nogi)
M (→‎Archiwalne spotkania: mettings.insertLast(meeting_arr); (to z Angelscriptu))
 
(Nie pokazano 59 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{spisnaprawo}}
__ALERGIANAREDLINKI__{{spisnaprawo}}
'''Spotkania''' to odbywające się co kilka tygodni (zazwyczaj na początku każdego miesiąca) zebrania na [[N:IRC|kanale IRC Nonsensopedii]].
'''Spotkania''' to odbywające się co kilka tygodni zebrania na [[N:D|Discordzie Nonsensopedii]].


== Zasady ==
== Zasady ==
* '''W spotkaniu może uczestniczyć każdy''' i każdy ma szansę się wypowiedzieć. Logi ze spotkań są dostępne publicznie w [[logi:|logach kanału #nons]].
* '''W spotkaniu może uczestniczyć każdy''' i każdy ma szansę się wypowiedzieć. Logi ze spotkań [[logi:| dostępne publicznie]].
* Spotkania odbywają się na kanale tekstowym <code>#spotkania</code> na [[N:D|Discordzie Nonsensopedii]]. Kanał jest otwierany na chwilę przed spotkaniem i obowiązuje na nim zakaz off-topu.
* Ostateczne decyzje są podejmowane przez [[N:ADMIN|administratorów]] na drodze konsensusu lub głosowania większościowego. Jeśli administratorzy nie doszli do porozumienia lub potrzebują czasu do namysłu, sprawa może zostać przegłosowana później na [[Forum:Strona główna|Porum]].
* Ostateczne decyzje są podejmowane przez [[N:ADMIN|administratorów]] na drodze konsensusu lub głosowania większościowego. Jeśli administratorzy nie doszli do porozumienia lub potrzebują czasu do namysłu, sprawa może zostać przegłosowana później na [[Forum:Strona główna|Porum]].
* Listę spraw do obgadania na spotkaniu ogłasza kilka dni przed spotkaniem administracja. Każdy może zasugerować własny punkt do programu, ale powinien się przedtem skonsultować z jakimś administratorem.
* Termin spotkania ustala [[N:BIURO|biurokrata]] po uzgodnieniu z administratorami, tak żeby odpowiadał możliwie jak największej liczbie osób.
* Termin spotkania ustala [[N:BIURO|biurokrata]] po uzgodnieniu z administratorami, tak żeby odpowiadał możliwie jak największej liczbie osób.
* Listę spraw do obgadania na spotkaniu ogłasza kilka dni przed spotkaniem administracja. Każdy może zasugerować własny punkt do programu, ale powinien się przedtem skonsultować z jakimś administratorem.
** Do opracowania przedspotkaniowego każdy zarejestrowany użytkownik może dopisać własną propozycję rozwiązania problemu, inne spojrzenie na problem, albo dodatkowy aspekt do przedyskutowania. W żadnym razie to nie jest miejsce na dyskusję, ta się odbywa na spotkaniu.
** Sprawy na spotkanie są podzielone na sekcje, jeśli chcesz coś dopisać, to oddziel się od reszty poziomą linią (<code><nowiki>----</nowiki></code>) i napisz co ci na wątrobie leży. Pamiętaj się podpisać czterema tyldami (<code><nowiki>~~~~</nowiki></code>).


== Archiwalne spotkania ==
== Archiwalne spotkania ==
=== 2022 ===
* 19 marca 2022 – [[/19.03.22|lista spraw]], [[/19.03.22/protokół|protokół]], [[logidc:2022-03-19.log|log]].

=== 2021 ===
* 18 grudnia 2021 – [[/18.12.21|lista spraw]] i [[/18.12.21/Gwóźdź|załącznik z wynikami Gwoździa 2021]], [[/18.12.21/protokół|protokół]], [[logidc:2021-12-18.log|log]].
* 2 października 2021 – [[/02.10.21|lista spraw]], [[/02.10.21/protokół|protokół]], [[logidc:2021-10-02.log|log]].
* 30 lipca 2021 – [[/30.07.21|lista spraw]], [[/30.07.21/protokół|protokół]], [[logidc:2021-07-30.log|log]].
* 24 kwietnia 2021 – [[/24.04.21|lista spraw]] i [[/24.04.21/odsłownie|załącznik z wynikami Odsłownie 2021]], [[/24.04.21/protokół|protokół]], [[logi:2021-04-24.log|log (od 19:00)]].
* 6 lutego 2021 – [[/06.02.21|lista spraw]], [[/06.02.21/protokół|protokół]], [[logi:2021-02-06.log|log (od 19:00)]].

=== 2020 ===
* 28 listopada 2020 – [[/28.11.20|lista spraw]], [[/28.11.20/protokół|protokół]], [[logi:2020-11-28.log|log (od 18:00)]].
* 11 września 2020 – [[/11.09.20|bombowa lista spraw]], [[/11.09.20/protokół|protokół]], [[logi:2020-09-11.log|log (od 19:00)]].
* 3 lipca 2020 – [[/03.07.20|lista spraw]] i [[/03.07.20/Gryplan|załącznik ws. moderacji Gry]], [[/03.07.20/protokół|protokół]], [[logi:2020-07-03.log|log (od 19:00)]].
* 29 maja 2020 – [[/29.05.20|lista spraw]], [[/29.05.20/protokół|protokół]], [[logi:2020-05-29.log|log (od 19:00)]].
* 1 maja 2020 – [[/01.05.20|lista spraw]], [[/01.05.20/protokół|protokół]], [[logi:2020-05-01.log|log (od 19:00)]].
* 3 kwietnia 2020 – [[/03.04.20|lista spraw]], [[/03.04.20/protokół|protokół]], [[logi:2020-04-03.log|log (od 19:05)]].
* 14 marca 2020 – [[/14.03.20|lista spraw]], [[/14.03.20/protokół|protokół]], [[logi:2020-03-14.log|log (od 19:00)]].
* 15 lutego 2020 – [[/15.02.20|lista spraw]], [[/15.02.20/protokół|protokół]], [[logi:2020-02-15.log|log (od 19:00)]].

=== 2019 ===
=== 2019 ===
* 30 listopada 2019 – [[/30.11.19|lista spraw]], [[/30.11.19/protokół|protokół]], [[logi:2019-11-30.log|log (od 19:00)]].
* 15 listopada 2019 – [[/15.11.19|lista spraw]], [[/15.11.19/protokół|protokół]], [[logi:2019-11-15.log|log (od 19:00)]].
* 5 października 2019 – [[/05.10.19|lista spraw]], [[/05.10.19/protokół|protokół]], [[logi:2019-10-05.log|log (od 20:00)]].
* 6 września 2019 – [[/06.09.19|lista spraw]], [[/06.09.19/protokół|protokół]], [[logi:2019-09-06.log|log (od 19:00)]].
* 10 sierpnia 2019 – [[/10.08.19|lista spraw]], [[/10.08.19/protokół|protokół]], [[logi:2019-08-10.log|log (od 19:00)]].
* 18 lipca 2019 – [[/18.07.19|lista spraw]], [[/18.07.19/protokół|protokół]], [[logi:2019-07-18.log|log (od 19:00)]].
* 4 lipca 2019 – [[/04.07.19|lista spraw]] (krótkie tematyczne o polityce), [[/04.07.19/protokół|protokół]], [[logi:2019-07-04.log|log (od 19:00)]].
* 22 czerwca 2019 – [[/22.06.19|lista spraw]], [[/22.06.19/protokół|protokół]], [[logi:2019-06-22.log|log (od 19:00)]].
* 24 maja 2019 – [[/24.05.19|lista spraw]] i [[/24.05.19/reforma|załącznik ws. PUA/OUA]], [[/24.05.19/protokół|protokół]], [[logi:2019-05-24.log|log (od 19:00)]].
* 11 maja 2019 – [[/11.05.19|lista spraw]], [[/11.05.19/protokół|protokół]], [[logi:2019-05-11.log|log (od 19:00)]].
* 5 kwietnia 2019 – [[/05.04.19|lista spraw]], [[logi:2019-04-05.log|log (od 19:30)]].
* 29 marca 2019 – [[/29.03.19|lista spraw]] (głównie rzeczy techniczne), [[logi:2019-03-29.log|log (od 19:05)]].
* 2 marca 2019 – [[Forum:Jakie nam zostały opcje|nadzwyczajne spotkanie z powodu wykopania nas przez Fandom]], [[logi:2019-03-02.log|log (od 19:00)]]<ref>Wyjątkowo jedna krótka kwestia została omówiona na innym kanale w gronie adminów – chodziło o wybór domeny dla Nonsensopedii po przenosinach. Nie chcieliśmy o tym rozmawiać publicznie żeby nam ktoś tej domeny nie podwędził.</ref>.
* 16 lutego 2019 – [[/16.02.19|lista spraw]], [[logi:2019-02-16.log|log (od 17:00)]].
* 4 stycznia 2019 – [[/04.01.19|lista spraw]], [[logi:2019-01-04.log|log (od 18:45)]].


=== 2018 ===
=== 2018 ===
* 1 grudnia 2018 – [[/01.12.18|lista spraw]], [[logi:2018-12-01.log|log]] (od 19:00).
* 1 grudnia 2018 – [[/01.12.18|lista spraw]], [[logi:2018-12-01.log|log (od 19:00)]].
* 8 listopada 2018 – [[/08.11.18|lista spraw]], [[logi:2018-11-08.log|log]] (od 19:00).
* 8 listopada 2018 – [[/08.11.18|lista spraw]], [[logi:2018-11-08.log|log (od 19:00)]].
* 5 października 2018 – [[logi:2018-10-05.log|log (od 19:00)]].
* 1 września 2018 – [[logi:2018-09-01.log|log (od 19:00)]].

{{Przypisy}}


[[Kategoria:Strony meta Nonsensopedii]]
[[Kategoria:Spotkania (meta)| ]]

Aktualna wersja na dzień 19:05, 30 mar 2022

Spotkania to odbywające się co kilka tygodni zebrania na Discordzie Nonsensopedii.

Zasady

  • W spotkaniu może uczestniczyć każdy i każdy ma szansę się wypowiedzieć. Logi ze spotkań są dostępne publicznie.
  • Spotkania odbywają się na kanale tekstowym #spotkania na Discordzie Nonsensopedii. Kanał jest otwierany na chwilę przed spotkaniem i obowiązuje na nim zakaz off-topu.
  • Ostateczne decyzje są podejmowane przez administratorów na drodze konsensusu lub głosowania większościowego. Jeśli administratorzy nie doszli do porozumienia lub potrzebują czasu do namysłu, sprawa może zostać przegłosowana później na Porum.
  • Termin spotkania ustala biurokrata po uzgodnieniu z administratorami, tak żeby odpowiadał możliwie jak największej liczbie osób.
  • Listę spraw do obgadania na spotkaniu ogłasza kilka dni przed spotkaniem administracja. Każdy może zasugerować własny punkt do programu, ale powinien się przedtem skonsultować z jakimś administratorem.
    • Do opracowania przedspotkaniowego każdy zarejestrowany użytkownik może dopisać własną propozycję rozwiązania problemu, inne spojrzenie na problem, albo dodatkowy aspekt do przedyskutowania. W żadnym razie to nie jest miejsce na dyskusję, ta się odbywa na spotkaniu.
    • Sprawy na spotkanie są podzielone na sekcje, jeśli chcesz coś dopisać, to oddziel się od reszty poziomą linią (----) i napisz co ci na wątrobie leży. Pamiętaj się podpisać czterema tyldami (~~~~).

Archiwalne spotkania

2022

2021

2020

2019

2018

Przypisy

  1. Wyjątkowo jedna krótka kwestia została omówiona na innym kanale w gronie adminów – chodziło o wybór domeny dla Nonsensopedii po przenosinach. Nie chcieliśmy o tym rozmawiać publicznie żeby nam ktoś tej domeny nie podwędził.