Tata Nano: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Znacznik: edytor źródłowy
Znacznik: edytor wizualny
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 5: Linia 5:
– '''Nano'''!
– '''Nano'''!
</poem>|Typowa rozmowa [[Dziecko|dziecka]] z [[Ojciec|ojcem]] przy zakupie '''Tata Nano'''}}
</poem>|Typowa rozmowa [[Dziecko|dziecka]] z [[Ojciec|ojcem]] przy zakupie '''Tata Nano'''}}
[[Plik:Tata GenX Nano, Bangladesh. (32664662825).jpg|thumb|Szatan wypuścił nowy samochód własnej konstrukcji]]
'''Tata Nano''' – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: '''Tata N'''iewielkie '''A'''uto, '''N'''ieskończona '''O'''hyda. Używany zamiast rowerów do przewozu <del>muchy gwoździa</del> ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy [[Tata Motors|Tata]]).
'''Tata Nano''' – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: '''Tata N'''iewielkie '''A'''uto, '''N'''ieskończona '''O'''hyda. Używany zamiast rowerów do przewozu <del>muchy gwoździa</del> ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy [[Tata Motors|Tata]]).


Linia 19: Linia 20:
* Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką;
* Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką;
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media Markt]]);
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media Markt]]);
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani.
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani;
* Otrzymał 0 gwiazdek <del>NSDAP</del> NCAP.


{{stub|mot}}
{{stub|mot}}

Aktualna wersja na dzień 20:03, 8 lis 2022

Tata Nano. Mniejszy nawet od artykułu o sobie

Tata!
– Co?
Nano!

Typowa rozmowa dziecka z ojcem przy zakupie Tata Nano
Szatan wypuścił nowy samochód własnej konstrukcji

Tata Nano – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu muchy gwoździa ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy Tata).

Zalety[edytuj • edytuj kod]

  • Kosztuje tyle co Maluch;
  • Niektóre egzemplarze mają silnik;
  • Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię;
  • Ma koła.

Wady[edytuj • edytuj kod]

  • Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić;
  • Żeby ruszyć, trzeba dopłacić;
  • Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić;
  • Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką;
  • Projektował go Polak (tak twierdzą media i Media Markt);
  • Wyróżnia się – w Polsce i Indiach za drogi, w reszcie świata za tani;
  • Otrzymał 0 gwiazdek NSDAP NCAP.


Car with Driver-Silhouette.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.