BMW: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (zmiana szablonu)
M (sprzeczne dane)
 
(Nie pokazano 365 pośrednich wersji utworzonych przez 100 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:E30 320i at TDSW.jpg|thumb|250px|BMW wchodzi w zakręt]]
{{redakcja|Poprawki w pierwszej części artykułu i większe – w drugiej.}}
[[Grafika:Bmw m3 1987 01 m.jpeg|thumb|right|200px|BMW wchodzi w zakręt]]
{{słownik}}
'''Bayerische Motoren Werke''' – najsłynniejsza marka drogich, niekoniecznie najlepszych wozów.


{{Cytat|Srebrne '''BM''' wjeżdża na teren, co się przypieprzasz? Jestem szpanerem.|Tede o '''BMW'''}}
Posiadacz BMW jest młody (20-25 lat), w przeciwieństwie do posiadanego BMW. Bolid zwykle ma 15 lat i nabite 300 000 km (wersja benzynowa) lub 500 000 (Diesel). Samochody marki BMW służą zwykle jako środek uniwersalnego przekazu informacji, więc jeśli widzisz kogoś jadącego „bejcą”, musisz wiedzieć, że chce on Ci powiedzieć coś w stylu ''Zobacz, jak groźny jestem'' albo ''Cze, lala, może podwieźć?''. Zwykle wyposażone w podtlenek LPG (zbiorniki około 60-litrowe) znajdujące się w tylnej części pojazdu oraz w różnego rodzaju urządzenia zwiększające moc auta tj.
{{Cytat|'''BMW''' – Będziesz Miał Wydatki|Znaczenie skrótu '''BMW'''}}
*Strumienica łuskowa (ok +15 KM).
{{Cytat|Kurwa, moje pole!|Rolnik na widok '''BMW'''}}
*Stożkowy filtr powietrza (ok +5 do 8 KM).
{{Cytat|Etam! Wolę [[FSO Polonez|poloneza!]]|Waldemar Pawlak o '''BMW'''}}
*Sportowa końcówka wydechu (ok +8 do 15 KM).
{{słownik|[[słownik:BMW|znaczenia skrótu BMW]]}}
*Przyciemniane szyby (ok +10KM).
[[Plik:BMW E28 520i JM 1707.jpg|thumb|BMW kiedyś...]]
*Zdarte felgi (ok +5,25421KM).
[[Plik:2016 BMW i8.jpg|thumb|...BMW dziś]]
*Naklejka z napisem Nitro ( +20 KM)
'''BMW''' (''Bolid Młodzieży Wiejskiej'', a w żargonie [[policja|policyjnym]] '''B'''''andit'' '''M'''''otor'' '''W'''''agen'' lub w Rosji '''''Blyat''''' '''''M'''''otor '''''W'''''orks) – najsłynniejsza marka drogich, niekoniecznie najlepszych, [[samochód|samochodów]], zwanych potocznie ''benzynożercami''. Bolid młodzieży wiejskiej. Statystyczny posiadacz BMW jest o 10 lat młodszy od swojego samochodu. Samochody marki BMW służą jako środek przekazu informacji. Jeśli widzisz kogoś jadącego „bejcą”, musisz wiedzieć, że [[Dresiarz|właściciel]] chce zakomunikować ''zobacz, jaki zajebisty jestem'' lub ''cze [[Pokemon (osoba)|lala]], może cię podwieźć?''. Najczęściej spotykany w każdą sobotę pod wiejskimi dyskotekami i klubami nocnymi. Czasami jest też wyborem, kiedy nie możemy wybrać pomiędzy Mercedesem a Audi. Marka w tym roku otrzymała 48 z rzędu laur klienta od osiedlowej warstwy społeczeństwa zwanej dresami.
*2000 watowy system audio ( +2 lachony)
<br />
== Użytkowanie ==


=== Dla samochodu mającego więcej niż 10 lat ===
== Modele ==
[[Plik:Tico.jpg|thumb|Tico za 300,000,000 debilarów]]
*'''M1''' – sportowy (?) samochód osiągający prędkość ślimaka i mieszczący niewielką ilość osób (a właściwie jedną).
Średni wiek kierowcy to przedział 18–20 lat ziemskich, zazwyczaj tydzień temu zostało wydane prawo jazdy owemu kierowcy.
*'''M3''' – „sportowy” samochód, minimalnie większy od modelu M1 (mieszczący około 2 osób), osiągający prędkość żółwia (i to po aviomarinie).
*'''M5''' – „sportowy” (?) samochód, w porywach mieszczący do 3 osób, osiągający zawrotną prędkość hulajnogi.
*'''M6''' – „rajdowaty” (według BMW) samochód, wielkości modelu M5 (tylko bardziej „wyczesany”, bo ma w nazwie większą cyfrę), osiąga ko(s)miczną prędkość hulajnogi z małym motorkiem.
*'''BMW''' ma w planach wypuścić limitowaną wersję przeznaczoną głównie dla młodzieży elegancko ubranej. Dlatego będzie ona zaopatrzona w szklane (lub plexiglasowe w wersji wypasionej) drzwi, aby każdy szary zjadacz chleba mógł pooglądać paski na dresie kierowcy. Dodatkowo model ten będzie zwężony, aby kierowca mógł wystawić za okno oba zimne łokcie. Podobno ma być wyposażony w urządzenie czyszczące adidasy (ew. domalowujące paski na zwykłych trampkach) i kij baseballowy. Szyby mają mieć aż 2 mm przyciemniającej folii już w wersji podstawowej! Krążą plotki, że wersja LUX będzie miała aż 5 mm, lecz przedstawiciel '''BMW''' nie potwierdza tych doniesień.


Wsiada on do ''swojego potężnego samochodu rzędu 200 koni mechanicznych (z czego 70 przepadło)'' .
== BMW a dresiarze ==
[[Plik:Prawie Beema.jpg|thumb|Kto to zrobił?]]
Samochody BMW dzielą się na kilka serii, między innymi 1, 3, 5, 6, 7, 8 lub seria Z. To, jakim samochodem jedzie dany [[dresiarz|dres]] mówi nadruk na jego ubiorze w formie pionowych pasków naszytych na boku ramienia lub nogi.
Przechodzi nasz [[Dresiarz|kierowca]] do jazdy. Wrzuca sprzęgło, jedyneczkę, gaz do podłogi, lecz nie za mocno, by nie zrobić dziury w podwoziu, po czym raptownie puszcza sprzęgło i w tym momencie auto rozpędza się 10 metrów na 1 minutę. Ewentualnie zgaśnie i trzeba będzie powtórzyć procedurę rozruchu. Ale... możesz tego uniknąć, przerabiając swoją staroć na fuczaka.
Szanujący się Dresiarz używa zwykle serii 3, najlepiej dwudrzwiowej, czyli tzw. coupety. Ulubiony model - E36. Starsze E30 przeszły na zasłużoną emeryturę, młodsze E46 szykują się do szturmu i trochę ich już bryka na 3-literowych rejestracjach. Obecna seria E90/E91 sporo straciła ze swojej wyrazistości i lansują się nimi tylko co poniektóre bubki.
Serie 5 i 7 przez społeczeństwo również uważane są za dresiarskie ale niestyty bujają się nimi także podtatusiali.


=== Dla samochodu mającego mniej niż 10 lat ===
'''UWAGA''': Od kilku lat na rynku pojawiła się podróbka BMW: Seria 1 - produkowana w kooperacji z Hujdajem, stąd to bliźniacze podobieństwo do modelu i30 tej firmy. Jeśli taką widzicie możecie śmiało obtrąbić, bo na pewno w środku nie jedzie dres tylko jakaś jego nędzna zakompleksiona podróbka, która nie ma hajsu na inny model oraz/lub jaj aby kupić prawdziwe, tańsze BMW, ale używane (nie dotyczy kobiet).
[[Plik:Toulousaine de l'automobile - 7441 - BMW i3.jpg|thumb|Kolejny dowód na to, że głupota ludzka nie zna granic]]
Przedział wiekowy kierowcy od około 20 lat do 30 (zdarzają się i tacy w wieku 60 lat). Szybko podchodzi do naszej fury; przy okazji rozgląda za [[lachon]]ami i innymi temu podobnymi istotami.


Z pilota otwiera wszystko, co się da: drzwi, dachy, szyby, bagażniki, koła, światła, fotele; następnie prędkim ruchem zasiada za kółkiem bolidu. Strzela z [[Zimny łokieć|zimnego łokcia]], poprawia złoto na palcach u nóg, rąk, zębów. Zwinnym ruchem przekręca kluczyk w stacyjce, zapalają się wszystkie działające kontrolki włącznie z rezerwą i po po kilku minutach kręcenia [[silnik]]iem następuje zapłon na oparach benzyny, lecz [[Dresiarz|właściciel]] auta ma tajną broń: nowoczesny przycisk Podtlenek Gazotu (LPG), dzięki któremu może szybciej przełączyć auto na ową funkcję. Część kontrolek zgasła, część nigdy się nie zapaliła, jedynie co bije po oczach to błędy komputera - ale tym właściciel od dawna nie zaprząta sobie głowy, odkąd poprzedni właściciel powiedział: nie przejmować się, lać i jeździć. Nieoczekiwanie komputer auta wariuje i wywala błąd przegrzania silnika. Kierowca niczym się nie przejmuje i dzieli z pięści komputer, który po tej skomplikowanej czynności po prostu się wyłącza, w zamian zapalają się kontrolki poduszek powietrznych oraz lewy przedni migacz.
== Pełny zestaw lansu w BMW ==
Zaden kierowca nie powinien wsiadac do samochodu bez postawionego irokeza na zel!
Zimny łokiec to podstawa wiejskiego lansu. Dracy morde Hazel na 2000-Watowym głosniku schowanym w bagazniku. BMW miesci 5 osob (na tylnym siedzeniu) wiec warto jechac pełną ekipą. Di tego skrzynka piwa i mozna jechac pod remize.


Teraz następuje załączenie super muzy z 1000W wzmacniacza PMPO, mającego osobny akumulator i silnik. Moc przechodzi do 4 głośników, każdy rzędu 3 Ω. Zazwyczaj z głośników słychać [[Techno|''łubu-dubu-łupu-cup'']], ewentualnie [[Disco polo|''majteczki w kropeczki'']]. Nie może również zabraknąć kilku solidnych ruchów dodania gazu, by każdy w promieniu 10 mil słyszał, że została odpalona bestia – lepiej zatem, by nikt, kto ma olej w głowie, przez najbliższe 20 minut nie wyjeżdżał na miasto. Potężny huk silnika wynika w dużej mierze z pozbycia się zbędnych elementów układu wydechowego, tj katalizatora, tłumika środkowego oraz końcowego.
Nie wiadomo w czym tkwi fenomen popularnej „be-emki” wśród środowiska [[blokersi|blokowego]]. Do tej pory naukowcy próbują znaleźć tajemniczy socjalno-psychologiczny podtekst w tej sprawie.


Następuje potężny start z prędkością 5 m/s, kilka wymuszeń pierwszeństwa, rozjechanie jeża, ledwo uniknięte dachowanie, zatankowanie 20 litrów Podtlenku LPG, koniec jazdy – do jutra.
==Ciekawostki==
* Najmocniejsze BMW w historii miało blisko 45 KM (aczkolwiek uważa się, że samochody BOR-u tej marki, mogą mieć nawet do 3 KM więcej !!!)
* Do 2000 roku samochody BMW nie posiadały silników.
* W 2000 roku Greenpeace wytoczył sprawę sądową temu potentatowi (?) o rzekome ścinanie lasu przed rzekomym domem, rzekomego prezesa Greenpeace i budowanie z powstałego papieru, karoserii do swych modeli samochodów. Po przegranej, BMW do roku 2005 produkowało więc karoserie z super wytrzymałego styropianu. Niestety doniesienia o przemakaniu i znikaniu samochodów (?), gdy właściciel (?) palił w nich papierosy, BMW od 2005 do chwili obecnej, produkuję samochody ze stopu papieru (najprawdopodobniej z lasu "Vegas" pod Suwałkami), styropianu i plastiku. W 2100 roku, korporacja (?) planuje zamienić papier na bardziej wydajny i wytrzymalszy karton.
* Najwięcej gwiazdek w testach zderzeniowych (0,5 gwiazdki) otrzymał model BMW Isetta w roku 2000.
* Pewien szalony fan motoryzacji z RFN-u postanowił w 1999 roku wbudować do swojego BMW silnik od swojej kosiarki (do 2000 żaden model ich jeszcze nie posiadał !!!). BMW nie wytrzymało takiego obciążenia, a szalony fan ledwo uszedł z życiem. W pół roku po tych wydarzeniach, BMW wprowadziło do swej oferty pierwszy samochód z silnikiem od polskiego potentata motoryzacji, znanego m.in. z wyrobu silników do motorynki "Komar".
* Samochody marki BMW do roku 2000 (z racji na to, że nie posiadały silników) plasowały się na wysokich pozycjach wietnamskiego rankingu awaryjności, TANG-TING który swoją główną filię ma pod jednym z największych mostów w Hannowerze. Przedstawicielstwo TANG - TING-u oświadczyło niedawno, że swoją drugą filię, chce również zbudować w Polsce, w jednym z największych miast, w Pcimie Dolnym (koło Koluszek), gdzie skupia się jedna z największych w Polsce motoryzacyjna śmietanka tej marki!!! Ma się to wydarzyć około roku 2050. Analitycy twierdzą, że będzie to jedno z największych w historii wydarzeń motoryzacyjnych. Analitycy twierdzą również, że już około 3000 roku korporacja TANG - TING, może swoimi wpływami przerosnąć DEKRĘ.
* Przedstawiciel BMW, potwierdził informację o wprowadzeniu w niedalekiej przyszłości (analitycy z zakresu motoryzacji, twierdzą, że może to już się stać w roku 2020 !!!) do samochodów BMW, specjalnych poduszek powietrznych, zszywanych na specjalne zamówienie korporacji (?) w Bangladeszu, z racji na wysoką jakość produktu.
* Do roku 1990 samochody nie posiadały kierownic, a jedynie kierownik rowerowy od znanego i lubianego producenta rowerów "Romet" z Bydgoszczy.
* Firma BMW, prowadzi zaawansowane badania, aby w końcu użytkownicy tego pojazdu, mogli normalnie tankować na stacjach benzynowych. W tej chwili jest to niemożliwe, z przyczyn obiektywnych, ponieważ na takich wyczesanych furach jak BMW, na razie nie ma miejsca na zainstalowanie wlewu paliwa. Do tej pory, użytkownicy męczą się z lejkiem (Made In Taiwan) i specjalną rurką (Made In Kambodża), która dostępna jest po okazyjnej cenie w hipermarketach Piotr i Paweł, a przy zakupie powyżej dwóch kostek masła, dodawana jest gratis !!!
* W Laosie dostępny jest już model z elektrycznie otwieraną przednią szybą, aby użytkownik mógł poczuć oprócz zimnych łokci, także zimny nos. Już w niedalekiej przyszłości (ok 2040) w krajach o zimniejszym klimacie, (np. Grenlandia) będzie dawany specjalny upust, ponieważ raz otworzonej szyby, nie będzie już można zamknąć. Wykorzystywany tu silniczek od elektrycznych szczoteczek Oral-B, w temperaturze poniżej 0 stopni C, zamarza.
* W 2012 roku, firma planuje przenieść swoją główną siedzibę na Antarktydę, z powodu wysokiego bezrobocia wśród pingwinów, które do tej pory zajmowały się wyłącznie produkcją batoników Kinder Pengui. Będzie to miało jednak ujemne skutki dla gospodarki światowej, ponieważ spadek produkcji batoników Kinder Pengui, spowoduje wzrost ich cen, co w efekcie przyniesie największy krach wszech czasów na giełdzie, spadek popytu na dobra konsumpcyjne, w tym także na wszystkie samochody (w tym BMW). Zmniejszony popyt na samochody BMW, spowoduje powrót do tanich, kultowych modeli m.in BMW, tych bez silników, kierownic i zbudowanych ze 100% papieru - historia zatoczy koło.
* BMW - Znaczy tyle co "Bolid młodzieży wiejskiej".


== Wyposażenie ==
{{stubmot}}
===Dla samochodu mającego więcej niż 10 lat:===


* [[Plik:BMW 3-Series E30 03 China 2016-04-14.jpg|thumb|Kierowca nie wraca od 2008]]Alufelgi w rozmiarze 32 cale (od kombajnu);
* Opony starte do felg;
* ABS (Auto Bez Szyb) – bo i po, co skoro właściciele ciągle chłodzą sobie łokcie;
* Radio z najgłośniejszą płytą dostępną na rynku i głośnikami firmy SANY lub VOICE-KRAFT o mocy 1000 MW;
* LPG + WBW (Wtrysk Bimbru Wiejskiego);
* Klimatyzacja do nabicia;
* Bagażnik + WZW (Wiejska Zsiadła Wódka);
* Znaczek od serii „M” – dresiarze myślą, że dzięki niemu auto staje się sportowe i przez to szybsze;
* Obowiązkowo plakietka 316i, coby ludzie nie myśleli, ze takiego potwora pod przykrywką hodujemy;
* Sportowe pasy adidasa na drzwiach, błotnikach, dachu i masce.

===Dla samochodu mającego mniej niż 10 lat:===

* 20 poduszek powietrznych, 42 kurtynowe, 48 kolanowych (6 na kolano);
* Super Hiper Lux Jupiter zawieszenie o ok. 1591 trybach wybierania nierówności;
* Tapicerka ze skóry z samego Szatana (dlatego nawet nie trzeba włączać ogrzewania);
* Radio samochodowe + MP3 nie obsługujący plików muzycznych;
* Silnik, który daje o sobie znać podczas remontu i tankowania;
* Światła zbite w trakcie potrącenia żółwia (przy prędkości maksymalnej ok. 2 km/h).

== Spalanie ==

===Dla samochodu mającego więcej niż 10 lat===

Jak wynika z testów przeprowadzonych pod okiem [[Dresiarz|ekspertów]], średnie spalanie to 2 litry czystej na godzinę lub 5 sztuk czteropaków VIP z „Biedronki” na godzinę. Spalanie jest uzależnione od liczby zajętych miejsc. Jeśli chodzi o spalanie samego auta, odpowiedz jest prosta: w przypadku [[Zimny łokieć|zimnego łokcia]] średnie spalanie (tylko w mieście, gdyż poza miastem trzeba trzymać drzwi, by przy prędkości rzędu 50 km/h nie wyleciały z zawiasów) wynosi 0,4 litra benzyny z importu (rozruch) i 40 litrów gazu na 100 kilometrów, bez [[Zimny łokieć|zimnego łokcia]] spalanie wynosi tyle samo, gdyż w tym czasie kierowca lub pasażerowie raczą się super muzyką z 10000 W wzmacniacza i 8 × 25 W głośników zamontowanych w aucie.

===Dla samochodu mającego mniej niż 10 lat===

Również jak wynika z testów przeprowadzonych pod okiem [[Dresiarz|ekspertów]], średnie spalanie to 2 butelki whisky z importu plus kilka czteropaków goldmanów z „TESCO”. Co do spalania samego auta tutaj mamy około 2 litrów benzyny 95-oktanowej z najbliższego CPN-u (rozruch) i około 20 litrów podtlenku LPG na 10 kilometrów. Do tego dochodzi nam spalanie kabli w instalacji elektrycznej i spalenie komputera <del>rozkładowego</del> pokładowego.

== Osiągi ==
===Dla samochodu mającego więcej niż 10 lat===

Mamy do wyboru następujące silniki:
* Silnik o pojemności 16 litrów z ciężarówki Volvo FH16 (niestety, zajeżdżony tak, że z 500 KM zrobiło się 100 KM);
* '''V max''' – 100 km/h (na WBW 199 km/h);
* '''0–100''' – 10 s i 3 s z górki;
* '''100–0''' – nawet 10<sup>-12</sup> s, jeśli zahamujemy na najbliższym drzewie lub murze;
* '''Wychłodzenie łokcia''' – trzeba wymnożyć długość łokcia za szybą przez prędkość i przez temperaturę na dworze (jeśli jest na minusie, to należy podzielić) i pomnożyć razy sinus kąta nachylenia nadgarstka do przedramienia odjąć cosinus z 30 stopni mnożąc razy pole trójkąta wytworzonego przez wychylenie łokcia razy pierwiastek 3 stopnia z jego wysokości.

===Dla samochodu mającego mniej niż 10 lat===
* Silnik o mocy ~1000 KM z 6 turbosprężarkami i komputerami o łącznej mocy obliczeniowej równej połączeniu szeregowemu trzech kalkulatorów firmy „Sharp” model LC 2010;
* '''V max''' – 666 km/h;
* '''0–100''' – 666 ms, jak z górki, to nawet i 665 ms;
* '''100–0''' – 666 ms (pod górkę to podobno nawet i 333 ms).

[[de:BMW]]
[[el:BMW]]
[[en:BMW]]
[[fi:BMW]]
[[fr:BMW]]
[[ko:베엠뷁]]
[[no:BMW]]
[[pt:BMW]]

{{Motoryzacja}}
{{Nazizm}}
[[Kategoria:Firmy]]
[[Kategoria:Firmy]]
[[Kategoria:Motoryzacja]]
[[Kategoria:Marki samochodów]]

Aktualna wersja na dzień 23:06, 6 lut 2024

BMW wchodzi w zakręt

Srebrne BM wjeżdża na teren, co się przypieprzasz? Jestem szpanerem.

Tede o BMW

BMW – Będziesz Miał Wydatki

Znaczenie skrótu BMW

Kurwa, moje pole!

Rolnik na widok BMW

Etam! Wolę poloneza!

Waldemar Pawlak o BMW
Słownik
Zobacz w słowniku:
znaczenia skrótu BMW
BMW kiedyś...
...BMW dziś

BMW (Bolid Młodzieży Wiejskiej, a w żargonie policyjnym Bandit Motor Wagen lub w Rosji Blyat Motor Works) – najsłynniejsza marka drogich, niekoniecznie najlepszych, samochodów, zwanych potocznie benzynożercami. Bolid młodzieży wiejskiej. Statystyczny posiadacz BMW jest o 10 lat młodszy od swojego samochodu. Samochody marki BMW służą jako środek przekazu informacji. Jeśli widzisz kogoś jadącego „bejcą”, musisz wiedzieć, że właściciel chce zakomunikować zobacz, jaki zajebisty jestem lub cze lala, może cię podwieźć?. Najczęściej spotykany w każdą sobotę pod wiejskimi dyskotekami i klubami nocnymi. Czasami jest też wyborem, kiedy nie możemy wybrać pomiędzy Mercedesem a Audi. Marka w tym roku otrzymała 48 z rzędu laur klienta od osiedlowej warstwy społeczeństwa zwanej dresami.

Użytkowanie[edytuj • edytuj kod]

Dla samochodu mającego więcej niż 10 lat[edytuj • edytuj kod]

Tico za 300,000,000 debilarów

Średni wiek kierowcy to przedział 18–20 lat ziemskich, zazwyczaj tydzień temu zostało wydane prawo jazdy owemu kierowcy.

Wsiada on do swojego potężnego samochodu rzędu 200 koni mechanicznych (z czego 70 przepadło) .

Kto to zrobił?

Przechodzi nasz kierowca do jazdy. Wrzuca sprzęgło, jedyneczkę, gaz do podłogi, lecz nie za mocno, by nie zrobić dziury w podwoziu, po czym raptownie puszcza sprzęgło i w tym momencie auto rozpędza się 10 metrów na 1 minutę. Ewentualnie zgaśnie i trzeba będzie powtórzyć procedurę rozruchu. Ale... możesz tego uniknąć, przerabiając swoją staroć na fuczaka.

Dla samochodu mającego mniej niż 10 lat[edytuj • edytuj kod]

Kolejny dowód na to, że głupota ludzka nie zna granic

Przedział wiekowy kierowcy od około 20 lat do 30 (zdarzają się i tacy w wieku 60 lat). Szybko podchodzi do naszej fury; przy okazji rozgląda za lachonami i innymi temu podobnymi istotami.

Z pilota otwiera wszystko, co się da: drzwi, dachy, szyby, bagażniki, koła, światła, fotele; następnie prędkim ruchem zasiada za kółkiem bolidu. Strzela z zimnego łokcia, poprawia złoto na palcach u nóg, rąk, zębów. Zwinnym ruchem przekręca kluczyk w stacyjce, zapalają się wszystkie działające kontrolki włącznie z rezerwą i po po kilku minutach kręcenia silnikiem następuje zapłon na oparach benzyny, lecz właściciel auta ma tajną broń: nowoczesny przycisk Podtlenek Gazotu (LPG), dzięki któremu może szybciej przełączyć auto na ową funkcję. Część kontrolek zgasła, część nigdy się nie zapaliła, jedynie co bije po oczach to błędy komputera - ale tym właściciel od dawna nie zaprząta sobie głowy, odkąd poprzedni właściciel powiedział: nie przejmować się, lać i jeździć. Nieoczekiwanie komputer auta wariuje i wywala błąd przegrzania silnika. Kierowca niczym się nie przejmuje i dzieli z pięści komputer, który po tej skomplikowanej czynności po prostu się wyłącza, w zamian zapalają się kontrolki poduszek powietrznych oraz lewy przedni migacz.

Teraz następuje załączenie super muzy z 1000W wzmacniacza PMPO, mającego osobny akumulator i silnik. Moc przechodzi do 4 głośników, każdy rzędu 3 Ω. Zazwyczaj z głośników słychać łubu-dubu-łupu-cup, ewentualnie majteczki w kropeczki. Nie może również zabraknąć kilku solidnych ruchów dodania gazu, by każdy w promieniu 10 mil słyszał, że została odpalona bestia – lepiej zatem, by nikt, kto ma olej w głowie, przez najbliższe 20 minut nie wyjeżdżał na miasto. Potężny huk silnika wynika w dużej mierze z pozbycia się zbędnych elementów układu wydechowego, tj katalizatora, tłumika środkowego oraz końcowego.

Następuje potężny start z prędkością 5 m/s, kilka wymuszeń pierwszeństwa, rozjechanie jeża, ledwo uniknięte dachowanie, zatankowanie 20 litrów Podtlenku LPG, koniec jazdy – do jutra.

Wyposażenie[edytuj • edytuj kod]

Dla samochodu mającego więcej niż 10 lat:[edytuj • edytuj kod]

  • Kierowca nie wraca od 2008
    Alufelgi w rozmiarze 32 cale (od kombajnu);
  • Opony starte do felg;
  • ABS (Auto Bez Szyb) – bo i po, co skoro właściciele ciągle chłodzą sobie łokcie;
  • Radio z najgłośniejszą płytą dostępną na rynku i głośnikami firmy SANY lub VOICE-KRAFT o mocy 1000 MW;
  • LPG + WBW (Wtrysk Bimbru Wiejskiego);
  • Klimatyzacja do nabicia;
  • Bagażnik + WZW (Wiejska Zsiadła Wódka);
  • Znaczek od serii „M” – dresiarze myślą, że dzięki niemu auto staje się sportowe i przez to szybsze;
  • Obowiązkowo plakietka 316i, coby ludzie nie myśleli, ze takiego potwora pod przykrywką hodujemy;
  • Sportowe pasy adidasa na drzwiach, błotnikach, dachu i masce.

Dla samochodu mającego mniej niż 10 lat:[edytuj • edytuj kod]

  • 20 poduszek powietrznych, 42 kurtynowe, 48 kolanowych (6 na kolano);
  • Super Hiper Lux Jupiter zawieszenie o ok. 1591 trybach wybierania nierówności;
  • Tapicerka ze skóry z samego Szatana (dlatego nawet nie trzeba włączać ogrzewania);
  • Radio samochodowe + MP3 nie obsługujący plików muzycznych;
  • Silnik, który daje o sobie znać podczas remontu i tankowania;
  • Światła zbite w trakcie potrącenia żółwia (przy prędkości maksymalnej ok. 2 km/h).

Spalanie[edytuj • edytuj kod]

Dla samochodu mającego więcej niż 10 lat[edytuj • edytuj kod]

Jak wynika z testów przeprowadzonych pod okiem ekspertów, średnie spalanie to 2 litry czystej na godzinę lub 5 sztuk czteropaków VIP z „Biedronki” na godzinę. Spalanie jest uzależnione od liczby zajętych miejsc. Jeśli chodzi o spalanie samego auta, odpowiedz jest prosta: w przypadku zimnego łokcia średnie spalanie (tylko w mieście, gdyż poza miastem trzeba trzymać drzwi, by przy prędkości rzędu 50 km/h nie wyleciały z zawiasów) wynosi 0,4 litra benzyny z importu (rozruch) i 40 litrów gazu na 100 kilometrów, bez zimnego łokcia spalanie wynosi tyle samo, gdyż w tym czasie kierowca lub pasażerowie raczą się super muzyką z 10000 W wzmacniacza i 8 × 25 W głośników zamontowanych w aucie.

Dla samochodu mającego mniej niż 10 lat[edytuj • edytuj kod]

Również jak wynika z testów przeprowadzonych pod okiem ekspertów, średnie spalanie to 2 butelki whisky z importu plus kilka czteropaków goldmanów z „TESCO”. Co do spalania samego auta tutaj mamy około 2 litrów benzyny 95-oktanowej z najbliższego CPN-u (rozruch) i około 20 litrów podtlenku LPG na 10 kilometrów. Do tego dochodzi nam spalanie kabli w instalacji elektrycznej i spalenie komputera rozkładowego pokładowego.

Osiągi[edytuj • edytuj kod]

Dla samochodu mającego więcej niż 10 lat[edytuj • edytuj kod]

Mamy do wyboru następujące silniki:

  • Silnik o pojemności 16 litrów z ciężarówki Volvo FH16 (niestety, zajeżdżony tak, że z 500 KM zrobiło się 100 KM);
  • V max – 100 km/h (na WBW 199 km/h);
  • 0–100 – 10 s i 3 s z górki;
  • 100–0 – nawet 10-12 s, jeśli zahamujemy na najbliższym drzewie lub murze;
  • Wychłodzenie łokcia – trzeba wymnożyć długość łokcia za szybą przez prędkość i przez temperaturę na dworze (jeśli jest na minusie, to należy podzielić) i pomnożyć razy sinus kąta nachylenia nadgarstka do przedramienia odjąć cosinus z 30 stopni mnożąc razy pole trójkąta wytworzonego przez wychylenie łokcia razy pierwiastek 3 stopnia z jego wysokości.

Dla samochodu mającego mniej niż 10 lat[edytuj • edytuj kod]

  • Silnik o mocy ~1000 KM z 6 turbosprężarkami i komputerami o łącznej mocy obliczeniowej równej połączeniu szeregowemu trzech kalkulatorów firmy „Sharp” model LC 2010;
  • V max – 666 km/h;
  • 0–100 – 666 ms, jak z górki, to nawet i 665 ms;
  • 100–0 – 666 ms (pod górkę to podobno nawet i 333 ms).