Skuter: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 83.25.75.158. Ofiarą rewertu jest 89.230.136.227.)
M (dr.)
 
(Nie pokazano 51 wersji utworzonych przez 40 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{cytat|Cały tydzień haru haru, a na weekend mu po garu. Gaz do dechy świzdu-gwizdu… i maszyna poszła wpiz{{cenzura3}}u.|Majsterkowicze-tuningowcy o '''SKUTERACH'''}}
'''Skuter''' – pojazd dwukołowy służący do poruszania się po [[Miasto|mieście]] lub swoim osiedlu. Posiada blokadę, dzięki której nie można rozpędzić się do prędkości większej niż 45km/h. Choć odblokowanie jest możliwe, ale ponoć to nielegalne.
{{cytat|Mamo, kup mi!|Dziecko do swojej matki}}
'''Skuter''' – pojazd dwukołowy napędzany hałasem, służący do poruszania się po [[Miasto|mieście]] lub swoim osiedlu. Przeciętna moc to ok. 2 suszarki. Posiada blokadę, dzięki której nie można rozpędzić się do prędkości większej niż 45 km/h, choć odblokowanie jest możliwe, ale ponoć to nielegalne.

== Geneza skuterów w Polsce ==
Po latach dominacji na wsiach Komara i Ogara nadszedł potop chiński. Zalano polski rynek pierdzikółkami sprzedawanymi w supermarketach za polskich złotych 1499. Produkty z dalekiego wschodu są konstrukcjami bliźniaczymi z Rometami pod względem awaryjności. Kiedy kupuje się skuter? Najczęściej w Tesco, w niedzielę, po kościele. W przypadku awarii takiegoż pojazdu, można odesłać go do autoryzowanego serwisu w Chinach lub dać w obroty panu Zbysiowi, tu wkoło za pocztą.

== Użytkownicy ==
95% użytkowników tych bestii to [[Gimbus|rozsądni młodzi ludzie]]. Rodzice kupili je dzieciom po długich błaganiach i wielu dniach odpierania argumentów, że owe dzieci ''wszystko już mają przecież''. Jak już gimbusy dostaną wymarzony sprzęt z Tesco, to jeżdżą o 40km/h mniej niż mówią i uważają się za prawdziwych motocyklistów. Wtedy też nasila się dodawanie zdjęć na [[Facebook]]a, okraszonych błyskotliwym tekstem w stylu ''lewa w górę'', ''lubię zapierdalać'' czy ''patrz w lusterka dwa razy''.

== Komunia, skuter, a wypadki ==
Największą liczbę kolizji zauważa się w maju każdego roku, najczęściej w niedzielę, po kościele.
Nikt nie jest wstanie stwierdzić dlaczego tak się dzieje, a [[Zespół Macierewicza]] milczy w tej sprawie.

== Społeczność skuterowa ==
Została stworzona wokół strony Skuterowo.com, jest to najpopularniejszy portal, dzięki możliwości dyskusji o milionie awarii chińskich sprzętów. Średnia wieku użytkowników to 8,345 roku. Forumowicze pytają się starszych kolegów (w wieku ok. 14 lat) o usterki swoich maszyn. Często nawet po uzyskaniu wyczerpującej odpowiedzi i tak nie biorą się do pracy, tylko oddają swój skarb do mechanika, za którego zapłacą rodzice. Rekordy odwiedzin padają co roku, w maju, w niedzielę, po kościele.

== Rodzaje ==
* '''Dwusuw''' – głośny, żre olej, ma [[przyspieszenie]] porównywalne z czterosuwem zlatującym z przepaści.
* '''Czterosuw''' – cichy, słaby, ale za to drogi (szpan!).
* '''50-tka''' – można nim jeździć używając prawa jazdy AM, v-max.90 km/h, do podrywania plastików. Tu uwaga, chińskie osiągają 100<del>h</del>m/h, czyt. 65.
* '''125-tka''' – potrzeba prawo jazdy kat. A1, reszta tjw.
* '''Większe''' – nic o nich nie wiadomo. Statystyczny <del>nastolatek</del> motocyklista zna je z portalów motocyklowych, lecz nigdy nie został przez nich zakupiony ze względu na cenę rzędu kilku Polonezów Caro.


== Tuning ==
== Tuning ==
Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów [[Benzyna|benzyny]] oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy "jazdy". Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na [[Miasto|mieście]] najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę [[Lachon|lachonów]]. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada:
Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów [[Benzyna|benzyny]] oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy „jazdy”. Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na [[Miasto|mieście]] najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę [[lachon]]ów.
Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada:
*głośny wydech za 2000 zł
* Głośny wydech za 2<del>000</del> zł
*brak błotnika
* Brak błotnika
*lampy typu LED posiadające wycieraczki
* Lampy typu LED posiadające wycieraczki
*łysą tylną oponę
* Łysą tylną oponę
*kolor tak głupi jak tylko się da
* Neonowy kolor
*cylinder który potrzebuje 3/4 światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów
* Toaletę
*głośniki, żeby puszczać beznadziejną muzykę i wkurzać przy tym ludzi
* Cylinder który potrzebuje ¾ światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z fizyków
{{stubmot}}
* Głośniki (chińskie a jakże), żeby puszczać [[Disco Polo|beznadziejną muzykę]] i wkurzać przy tym ludzi
* Kierownicę z wiejskiego roweru
* Router Wi-Fi (do Facebooka)
* Naklejki z emblematami tutejszej drużyny piłkarskiej

{{Motoryzacja}}
[[Kategoria:Motoryzacja]]
[[Kategoria:Motoryzacja]]

Aktualna wersja na dzień 23:24, 5 cze 2020

Cały tydzień haru haru, a na weekend mu po garu. Gaz do dechy świzdu-gwizdu… i maszyna poszła wpizCenzura2.svgu.

Majsterkowicze-tuningowcy o SKUTERACH

Mamo, kup mi!

Dziecko do swojej matki

Skuter – pojazd dwukołowy napędzany hałasem, służący do poruszania się po mieście lub swoim osiedlu. Przeciętna moc to ok. 2 suszarki. Posiada blokadę, dzięki której nie można rozpędzić się do prędkości większej niż 45 km/h, choć odblokowanie jest możliwe, ale ponoć to nielegalne.

Geneza skuterów w Polsce[edytuj • edytuj kod]

Po latach dominacji na wsiach Komara i Ogara nadszedł potop chiński. Zalano polski rynek pierdzikółkami sprzedawanymi w supermarketach za polskich złotych 1499. Produkty z dalekiego wschodu są konstrukcjami bliźniaczymi z Rometami pod względem awaryjności. Kiedy kupuje się skuter? Najczęściej w Tesco, w niedzielę, po kościele. W przypadku awarii takiegoż pojazdu, można odesłać go do autoryzowanego serwisu w Chinach lub dać w obroty panu Zbysiowi, tu wkoło za pocztą.

Użytkownicy[edytuj • edytuj kod]

95% użytkowników tych bestii to rozsądni młodzi ludzie. Rodzice kupili je dzieciom po długich błaganiach i wielu dniach odpierania argumentów, że owe dzieci wszystko już mają przecież. Jak już gimbusy dostaną wymarzony sprzęt z Tesco, to jeżdżą o 40km/h mniej niż mówią i uważają się za prawdziwych motocyklistów. Wtedy też nasila się dodawanie zdjęć na Facebooka, okraszonych błyskotliwym tekstem w stylu lewa w górę, lubię zapierdalać czy patrz w lusterka dwa razy.

Komunia, skuter, a wypadki[edytuj • edytuj kod]

Największą liczbę kolizji zauważa się w maju każdego roku, najczęściej w niedzielę, po kościele. Nikt nie jest wstanie stwierdzić dlaczego tak się dzieje, a Zespół Macierewicza milczy w tej sprawie.

Społeczność skuterowa[edytuj • edytuj kod]

Została stworzona wokół strony Skuterowo.com, jest to najpopularniejszy portal, dzięki możliwości dyskusji o milionie awarii chińskich sprzętów. Średnia wieku użytkowników to 8,345 roku. Forumowicze pytają się starszych kolegów (w wieku ok. 14 lat) o usterki swoich maszyn. Często nawet po uzyskaniu wyczerpującej odpowiedzi i tak nie biorą się do pracy, tylko oddają swój skarb do mechanika, za którego zapłacą rodzice. Rekordy odwiedzin padają co roku, w maju, w niedzielę, po kościele.

Rodzaje[edytuj • edytuj kod]

  • Dwusuw – głośny, żre olej, ma przyspieszenie porównywalne z czterosuwem zlatującym z przepaści.
  • Czterosuw – cichy, słaby, ale za to drogi (szpan!).
  • 50-tka – można nim jeździć używając prawa jazdy AM, v-max.90 km/h, do podrywania plastików. Tu uwaga, chińskie osiągają 100hm/h, czyt. 65.
  • 125-tka – potrzeba prawo jazdy kat. A1, reszta tjw.
  • Większe – nic o nich nie wiadomo. Statystyczny nastolatek motocyklista zna je z portalów motocyklowych, lecz nigdy nie został przez nich zakupiony ze względu na cenę rzędu kilku Polonezów Caro.

Tuning[edytuj • edytuj kod]

Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów benzyny oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy „jazdy”. Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na mieście najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę lachonów. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada:

  • Głośny wydech za 2000
  • Brak błotnika
  • Lampy typu LED posiadające wycieraczki
  • Łysą tylną oponę
  • Neonowy kolor
  • Toaletę
  • Cylinder który potrzebuje ¾ światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z fizyków
  • Głośniki (chińskie a jakże), żeby puszczać beznadziejną muzykę i wkurzać przy tym ludzi
  • Kierownicę z wiejskiego roweru
  • Router Wi-Fi (do Facebooka)
  • Naklejki z emblematami tutejszej drużyny piłkarskiej