Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (podmiana grafiki na lepszą)
(drobne merytoryczne)
Linia 1: Linia 1:
{{Nieaktualne}}
[[Plik:Czarna-wstążka.svg|30px|left]][[Plik:Autostrady.jpg|right|thumb|250px|Nie, nie nie robię se jaj. To rzeczywistość...]]
[[Plik:Czarna-wstążka.svg|30px|left]][[Plik:Autostrady.jpg|right|thumb|250px|Nie, nie nie robię se jaj. To rzeczywistość...]]
[[Plik:Polskie drogi.jpg||thumb|right|250px|Jedna z dwóch polskich [[autostrada|autostrad]]]]
[[Plik:Polskie drogi.jpg||thumb|right|250px|Jedna z dwóch polskich [[autostrada|autostrad]]]]


{{t|Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Dwóch Autostrad|Generalna Dyrekcja Dziur Krajowych i Auto-strat}} [[polska]] organizacja terrorystyczna powiązana z [[Al-Kaida|Ajmanem i spółką]] mająca na celu organizowanie fikcyjnych przetargów na wszelkiego typu roboty drogowe i okołodrogowe.
{{t|Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Dwóch Autostrad|Generalna Dyrekcja Dziur Krajowych i Auto-strat}} [[polska]] organizacja przestępcza mająca na celu organizowanie fikcyjnych przetargów na wszelkiego typu roboty drogowe. Działanie jej jest bardzo proste. Najpierw ogłasza [[przetarg]], potem wcześniej ustalony zwycięzca przetargu podpisuje umowę z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Dwóch Autostrad. Po czym instytucja znika, a zwycięzca zostaje zamknięty na parę lat za blokowanie [[autostrada|autostrady]] lub drogi ekspresowej maszynami drogowymi. Instytucja ta odpowiada również za stan Dróg Krajowych i Autostrad, których jakość pogorszyła się i jest teraz gorsza niż w XII w., kiedy takowe nie istniały. Większość Polaków uważa, że taki stan jest winą [[Polskie Stronnictwo Ludowe|rzą]][[Prawo i Sprawiedliwość|dzą]][[Platforma Obywatelska|cych]], ale my wiemy to wszystko przez Szanownego Pana [[Lech Witecki|Lecha Witeckiego]], dyrektora GDDKiDA, który w tym roku 2009, zaplanował budowę 300 km autostrad, do marca zbudował aż 200! Niestety nie kilometrów, lecz metrów.

== Działania ==
Działanie jej jest bardzo proste. Najpierw ogłasza [[przetarg]], potem wcześniej ustalony zwycięzca przetargu podpisuje umowę z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Dwóch Autostrad. Po czym instytucja znika, a zwycięzca zostaje zamknięty na parę lat za blokowanie [[autostrada|autostrady]] lub drogi ekspresowej maszynami drogowymi. Instytucja ta odpowiada również za stan Dróg Krajowych i Autostrad, których jakość pogorszyła się i jest teraz gorsza niż <del>w XII w., kiedy takowe nie istniały</del> przed remontem. Większość Polaków uważa, że taki stan jest winą [[Polskie Stronnictwo Ludowe|rzą]][[Prawo i Sprawiedliwość|dzą]][[Platforma Obywatelska|cych]], ale my wiemy to wszystko przez Szanownego Pana [[Lech Witecki|Lecha Witeckiego]], dyrektora GDDKiDA, który w tym roku 2009, zaplanował budowę 300 km autostrad, do marca zbudował aż 200! Niestety nie kilometrów, lecz metrów.

== Firmy ==
Ulubionymi firmami, które najczęściej wygrywają przetargi jest [[Chiny|chińska podróba]] [[DPNI DOLKOM|DOLKOMU]] o nazwie Covec oraz [[Skanska]], które zawsze oferują najniższą cenę w przetargach i wygrywają. Jednak my wiemy na czym polega ta [[Korupcja|najniższa cena]].
Po wygraniu przetargu firmy zwykle upadają albo roboty są tak sfinalizowane, że droga jest gotowa w 1/3 długości rzeczywistej albo jest jednopasmowa albo gotowa ale bez miejsc postojowych i stacji benzynowych, których nie zdążono na czas aneksować w umowie.



{{Budownictwo}}
{{Budownictwo}}

Wersja z 10:25, 5 cze 2014

Plik:Autostrady.jpg
Nie, nie nie robię se jaj. To rzeczywistość...
Jedna z dwóch polskich autostrad

Szablon:T polska organizacja terrorystyczna powiązana z Ajmanem i spółką mająca na celu organizowanie fikcyjnych przetargów na wszelkiego typu roboty drogowe i okołodrogowe.

Działania

Działanie jej jest bardzo proste. Najpierw ogłasza przetarg, potem wcześniej ustalony zwycięzca przetargu podpisuje umowę z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Dwóch Autostrad. Po czym instytucja znika, a zwycięzca zostaje zamknięty na parę lat za blokowanie autostrady lub drogi ekspresowej maszynami drogowymi. Instytucja ta odpowiada również za stan Dróg Krajowych i Autostrad, których jakość pogorszyła się i jest teraz gorsza niż w XII w., kiedy takowe nie istniały przed remontem. Większość Polaków uważa, że taki stan jest winą rządzących, ale my wiemy to wszystko przez Szanownego Pana Lecha Witeckiego, dyrektora GDDKiDA, który w tym roku 2009, zaplanował budowę 300 km autostrad, do marca zbudował aż 200! Niestety nie kilometrów, lecz metrów.

Firmy

Ulubionymi firmami, które najczęściej wygrywają przetargi jest chińska podróba DOLKOMU o nazwie Covec oraz Skanska, które zawsze oferują najniższą cenę w przetargach i wygrywają. Jednak my wiemy na czym polega ta najniższa cena. Po wygraniu przetargu firmy zwykle upadają albo roboty są tak sfinalizowane, że droga jest gotowa w 1/3 długości rzeczywistej albo jest jednopasmowa albo gotowa ale bez miejsc postojowych i stacji benzynowych, których nie zdążono na czas aneksować w umowie.