Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (-nieaktualna grafika)
Znacznik: edytor źródłowy
M (→‎top: bot wprowadza drobne poprawki)
Znacznik: przez API
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Polskie drogi.jpg||thumb|250px|Jedna z dwóch polskich [[autostrada|autostrad]]]]
[[Plik:Polskie drogi.jpg||thumb|250px|Jedna z dwóch polskich [[autostrada|autostrad]]]]


{{t|Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Dwóch Autostrad|Generalna Dyrekcja Dziur Krajowych i Auto-strat}} [[polska]] organizacja terrorystyczna powiązana z [[Al-Kaida|Ajmanem i spółką]] mająca na celu organizowanie fikcyjnych przetargów na wszelkiego typu roboty drogowe i okołodrogowe.
'''Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Dwóch Autostrad''' (Generalna Dyrekcja Dziur Krajowych i Auto-strat) – [[polska]] organizacja terrorystyczna powiązana z [[Al-Kaida|Ajmanem i spółką]] mająca na celu organizowanie fikcyjnych przetargów na wszelkiego typu roboty drogowe i okołodrogowe.


== Działania ==
== Działania ==

Wersja z 15:58, 14 lut 2017

Jedna z dwóch polskich autostrad

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Dwóch Autostrad (Generalna Dyrekcja Dziur Krajowych i Auto-strat) – polska organizacja terrorystyczna powiązana z Ajmanem i spółką mająca na celu organizowanie fikcyjnych przetargów na wszelkiego typu roboty drogowe i okołodrogowe.

Działania

Działanie jej jest bardzo proste. Najpierw ogłasza przetarg, potem wcześniej ustalony zwycięzca przetargu podpisuje umowę z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Dwóch Autostrad. Po czym instytucja znika, a zwycięzca zostaje zamknięty na parę lat za blokowanie autostrady lub drogi ekspresowej maszynami drogowymi. Instytucja ta odpowiada również za stan Dróg Krajowych i Autostrad, których jakość pogorszyła się i jest teraz gorsza niż w XII w., kiedy takowe nie istniały przed remontem. Większość Polaków uważa, że taki stan jest winą rządzących, ale my wiemy to wszystko przez Szanownego Pana Lecha Witeckiego, dyrektora GDDKiDA, który w tym roku 2009, zaplanował budowę 300 km autostrad, do marca zbudował aż 200! Niestety nie kilometrów, lecz metrów.

Firmy

Ulubionymi firmami, które najczęściej wygrywają przetargi jest chińska podróba DOLKOMU o nazwie Covec oraz Skanska, które zawsze oferują najniższą cenę w przetargach i wygrywają. Jednak my wiemy na czym polega ta najniższa cena. Po wygraniu przetargu firmy zwykle upadają albo roboty są tak sfinalizowane, że droga jest gotowa w 1/3 długości rzeczywistej albo jest jednopasmowa albo gotowa ale bez miejsc postojowych i stacji benzynowych, których nie zdążono na czas aneksować w umowie.