Bestie Nightwood
Bestie Nightwood – sequel Smoków Nightwood, pełen wkurzających błędów. Z powodu braku reklam grają w to tylko gracze Smoków.
Zwierzaki[edytuj • edytuj kod]
W przeciwieństwie do pierwowzoru, gdzie żywioły smoków były wymyślane na siłę, tutaj wybór zwierzaków zieje nudą. Dodatkowo można mieć tylko 3 bestie, co jeszcze bardziej zmniejsza ilość potencjalnych graczy.
Bestie zwykłe[edytuj • edytuj kod]
Czyli zwierzaki do przygarnięcia. Gra na początku zmusza nas do przygarnięcia jednego z nich.
- Bagiennik – toksyczne coś. Kiedy się wykluwa, wygląda jak larwa, a pod koniec rozwoju wygląda jak raptor. Jest ślepy.
- Gryf – owoc niezdrowego związku orła z lwem.
- Lumosi – fioletowo-różowa świnia skrzyżowana z koniem. Ponieważ jednak taki opis nie wyglądałby epicko admin stwierdził, że to istota z cienia albo, jak kto woli, wytwór ludzkiego sumienia. Ma zakrwawione łapy.
- Pegaz – koń ze skrzydłami. Jedyne co w nim ciekawego to to, że zdarzają się pegazy ognia, wody, powietrza i ziemi.
- Wyvern – popisówa admina. Nie każdy przecież potrafi urwać smokowi przednie łapy, pozbawić go zionięcia ogniem, zainstalować mu zatrutą igiełkę na ogonie i wepchnąć jako inny gatunek!
Bestie specjalne[edytuj • edytuj kod]
- Koszmarek – skrzyżowanie lemura z wiewiórką. Ma zielone oczy i cały czas trzyma kulkę światła (z podobnej kulki się wykluwa).
- Ropusznik – człowiek + żaba = ropusznik. Też trzyma światełko.
Wyprawy[edytuj • edytuj kod]
W grze można wypchnąć bestie na wyprawy. Wystarczy kliknąć wyprawę na szpanerskiej mapce, wybrać czas i wysłać zwierzaki. Wracają po paru minutach (lub godzinach, zależnie od wyprawy) i przynoszą itemki, z których 99% jest nieprzydatne. Istnieją różne wyprawy, np.:
- Strażnica Bogów – szpanerska budowla + szpanerski dzwonek.
- Uśpiony Wulkan – niby uśpiony, ale bestie muszą przed czymś spierniczać i wszystko gubić, bo nic nie przynoszą.
- Jaskinia Trolli – jak sama nazwa wskazuje, siedziba graczy.
- Wybrzeże Morza Burz – wywala fajne itemy (podobno), ale zaraz wiatr wywiewa je zwierzakom z łap.
- Przystań Rybacka – jeśli lubisz nieświeże ryby, to będzie Twoja ulubiona wyprawa. Jeśli nie… no cóż, nie licz na lepsze wyprawy.
- Thronshire – jakaś mała wiocha.
- Weathersby – patrz wyżej.
- Źródełko Wyroczni – zwykłe źródełko z dorobioną szpanerską legendą.
- Chata Pustelnika – słynna siedziba eremity.
- Drzewo Mędrców – drzewo, pod którym druidzi lubią tańczyć makarenę.
Zobacz też[edytuj • edytuj kod]
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny gier. Jeśli umiesz grać nie tylko na nerwach – rozbuduj go.