Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (drobne)
M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika 5.173.206.26, powód: nic niewnosząca edycja)
Znacznik: rewert
 
(Nie pokazano 25 wersji utworzonych przez 21 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:150px-Black Ribbon.svg.png|30px|left]][[Plik:Autostrady.jpg|right|thumb|250px|Nie, nie nie robię se jaj. To rzeczywistość...]]
[[Plik:Polskie drogi.jpg|thumb|250px|Jedna z dwóch [[polska autostrada|polskich autostrad]]]]
[[Plik:Polskie drogi.jpg||thumb|right|250px|Jedna z dwóch polskich [[autostrada|autostrad]].]]


{{cytat|adi9: Więc GDDKiA ma swoje internetowe biuro prasowe<br/>
'''Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Dwóch Autostrad''' ([[Autostrada A2|A2]] i [[Autostrada A4|A4]]) – [[polska]] organizacja przestępcza mająca na celu organizowanie fikcyjnych przetargów na wszelkiego typu roboty drogowe. Działanie jej jest bardzo proste. Najpierw ogłasza [[przetarg]], potem wcześniej ustalony zwycięzca przetargu podpisuje umowę z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Dwóch Autostrad. Po czym instytucja znika, a zwycięzca zostaje zamknięty na parę lat za blokowanie [[autostrada|autostrady]] lub drogi ekspresowej maszynami drogowymi. Instytucja ta odpowiada również za stan Dróg Krajowych i Autostrad, których jakość pogorszyła się i jest teraz gorsza niż w XIIw., kiedy takowe nie istniały. Większość Polaków uważa, że taki stan jest winą [[polskie Stronnictwo Ludowe|rzą]][[prawo i Sprawiedliwość|dzą]][[PO|cych]], ale my wiemy to wszystko przez Szanownego Pana [[Lech Witecki|Lecha Witeckiego]], dyrektora GDDKiDA, który w tym roku 2009, zaplanował budowę 300km autostrad, do marca zbudował aż 200! Niestety nie kilometrów, lecz metrów.
adi9: I tam trzeba założyć konto, by móc przeglądać starsze komunikaty i artykuły<br/>
adi9: Chciałem sobie założyć to konto<br/>
adi9: I założyłem<br/>
adi9: Imię - Kubuś<br/>
adi9: Nazwisko - Puchatek<br/>
adi9: Miejsce pracy - stumilowy las<br/>
adi9: Stanowisko - adiunkt<br/>
adi9: Dostaję maila<br/>
adi9: "dziękujemy za rejestrację, Twoje konto zostanie aktywowane po weryfikacji przez pracownika GDDKiA"<br/>
adi9: No to sobie myślę - już mam konto -_-'<br/>
adi9: Dzisiaj dostaję maila, że konto zostało pozytywnie zweryfikowane<br/>
adi9: Kubuś Puchatek, adiunkt w Stumilowym Lesie jest wiarygodnym użytkownikiem internetowego biura prasowego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad|Rejestracja w GDDKiA}}


'''Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Dwóch Autostrad''' (Generalna Dyrekcja Dziur Krajowych i Auto-strat) – [[polska]] organizacja terrorystyczna powiązana z [[Al-Kaida|Ajmanem i spółką]] mająca na celu organizowanie fikcyjnych przetargów na wszelkiego typu roboty drogowe i okołodrogowe.


== Działania ==
Działanie jej jest bardzo proste. Najpierw ogłasza [[przetarg]], potem wcześniej ustalony zwycięzca przetargu podpisuje umowę z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Dwóch Autostrad. Po czym instytucja znika, a zwycięzca zostaje zamknięty na parę lat za blokowanie [[autostrada|autostrady]] lub drogi ekspresowej maszynami drogowymi. Instytucja ta odpowiada również za stan [[Droga krajowa|dróg krajowych]] i autostrad, których jakość pogorszyła się i jest teraz gorsza niż <del>w XII w., kiedy takowe nie istniały</del> przed remontem. Większość Polaków uważa, że taki stan jest winą [[Polskie Stronnictwo Ludowe|rzą]][[Prawo i Sprawiedliwość|dzą]][[Platforma Obywatelska|cych]], ale my wiemy to wszystko przez Szanownego Pana [[Lech Witecki|Lecha Witeckiego]], dyrektora GDDKiDA, który w tym roku 2009, zaplanował budowę 300 km autostrad, do marca zbudował aż 200! Niestety nie kilometrów, lecz metrów.

== Firmy ==
Ulubionymi firmami, które najczęściej wygrywają przetargi jest [[Chiny|chińska podróba]] [[DPNI DOLKOM|DOLKOMU]] o nazwie Covec oraz [[Skanska]], które zawsze oferują najniższą cenę w przetargach i wygrywają. Jednak my wiemy na czym polega ta [[Korupcja|najniższa cena]].
Po wygraniu przetargu firmy zwykle upadają albo roboty są tak sfinalizowane, że droga jest gotowa w 1/3 długości rzeczywistej albo jest jednopasmowa albo gotowa ale bez miejsc postojowych i stacji benzynowych, których nie zdążono na czas aneksować w umowie.

== Zobacz też ==
* [[droga krajowa]]
* [[polskie autostrady]]

{{Budownictwo}}
{{Motoryzacja}}
[[Kategoria:Motoryzacja]]
[[Kategoria:Motoryzacja]]

Aktualna wersja na dzień 18:30, 22 paź 2023

Jedna z dwóch polskich autostrad

adi9: Więc GDDKiA ma swoje internetowe biuro prasowe
adi9: I tam trzeba założyć konto, by móc przeglądać starsze komunikaty i artykuły
adi9: Chciałem sobie założyć to konto
adi9: I założyłem
adi9: Imię - Kubuś
adi9: Nazwisko - Puchatek
adi9: Miejsce pracy - stumilowy las
adi9: Stanowisko - adiunkt
adi9: Dostaję maila
adi9: "dziękujemy za rejestrację, Twoje konto zostanie aktywowane po weryfikacji przez pracownika GDDKiA"
adi9: No to sobie myślę - już mam konto -_-'
adi9: Dzisiaj dostaję maila, że konto zostało pozytywnie zweryfikowane
adi9: Kubuś Puchatek, adiunkt w Stumilowym Lesie jest wiarygodnym użytkownikiem internetowego biura prasowego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad

Rejestracja w GDDKiA

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Dwóch Autostrad (Generalna Dyrekcja Dziur Krajowych i Auto-strat) – polska organizacja terrorystyczna powiązana z Ajmanem i spółką mająca na celu organizowanie fikcyjnych przetargów na wszelkiego typu roboty drogowe i okołodrogowe.

Działania[edytuj • edytuj kod]

Działanie jej jest bardzo proste. Najpierw ogłasza przetarg, potem wcześniej ustalony zwycięzca przetargu podpisuje umowę z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Dwóch Autostrad. Po czym instytucja znika, a zwycięzca zostaje zamknięty na parę lat za blokowanie autostrady lub drogi ekspresowej maszynami drogowymi. Instytucja ta odpowiada również za stan dróg krajowych i autostrad, których jakość pogorszyła się i jest teraz gorsza niż w XII w., kiedy takowe nie istniały przed remontem. Większość Polaków uważa, że taki stan jest winą rządzących, ale my wiemy to wszystko przez Szanownego Pana Lecha Witeckiego, dyrektora GDDKiDA, który w tym roku 2009, zaplanował budowę 300 km autostrad, do marca zbudował aż 200! Niestety nie kilometrów, lecz metrów.

Firmy[edytuj • edytuj kod]

Ulubionymi firmami, które najczęściej wygrywają przetargi jest chińska podróba DOLKOMU o nazwie Covec oraz Skanska, które zawsze oferują najniższą cenę w przetargach i wygrywają. Jednak my wiemy na czym polega ta najniższa cena. Po wygraniu przetargu firmy zwykle upadają albo roboty są tak sfinalizowane, że droga jest gotowa w 1/3 długości rzeczywistej albo jest jednopasmowa albo gotowa ale bez miejsc postojowych i stacji benzynowych, których nie zdążono na czas aneksować w umowie.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]