Thang: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
M
Linia 7: Linia 7:
W grze mamy do wyboru trzy rasy:
W grze mamy do wyboru trzy rasy:
* Rian – szybka wojowniczka. Może posługiwać się [[sztylet]]em, [[Włócznia|włócznią]] lub strzałkami (nie tymi na klawiaturze).
* Rian – szybka wojowniczka. Może posługiwać się [[sztylet]]em, [[Włócznia|włócznią]] lub strzałkami (nie tymi na klawiaturze).
* Kanhoa – odpowiednik [[ninja]]. Używa [[miecz]]a, [[łuk]]u lub [[bumerang]]u. Co ciekawe, potrafi rzucać bumerangiem nie wypuszczając go z ręki.
* Kanhoa – odpowiednik [[ninja]]. Używa [[miecz]]a, [[łuk (broń)|łuku]] lub [[bumerang]]u. Co ciekawe, potrafi rzucać bumerangiem nie wypuszczając go z ręki.
* On Du Sham – inteligentna [[czarodziejka]]. Korzysta z trzech szkół magii: Yelba, Tar i Ohra.
* On Du Sham – inteligentna [[czarodziejka]]. Korzysta z trzech szkół magii: Yelba, Tar i Ohra.



Wersja z 14:56, 24 sie 2013

Szablon:Tsieciowa gra RPG zwana Tangiem. Akcja rozgrywa się na kontynencie Om Lit Praga (dalekowschodni odpowiednik czeskiej Pragi).

Fabuła

Główny bóg, On-Du traci wzrok i nie może już czuwać nad superspokojnym życiem mieszkańców kontynentu. Fala zła zalewa Pragę z prędkością spuszczonej w toalecie wody. Zwierzęta, dotychczas spokojnie pląsające po krainie, zaczęły pląsać niespokojnie! Jakże niespodziewanie, na świat zstępują nieustraszeni bohaterowie, których zadaniem jest walka ze złymi zastępami.

Rasy w grze

W grze mamy do wyboru trzy rasy:

  • Rian – szybka wojowniczka. Może posługiwać się sztyletem, włócznią lub strzałkami (nie tymi na klawiaturze).
  • Kanhoa – odpowiednik ninja. Używa miecza, łuku lub bumerangu. Co ciekawe, potrafi rzucać bumerangiem nie wypuszczając go z ręki.
  • On Du Sham – inteligentna czarodziejka. Korzysta z trzech szkół magii: Yelba, Tar i Ohra.

Rozgrywka

Klawisze "z" i "x", wytarte od używania mikstur.

Gra polega na farmowaniu (opis poniżej), inwestowaniu wszystkich punktów w Zręczność oraz refajnowaniu(ulepszaniu) przedmiotów. Gra czarodziejką jest trudniejsza, ponieważ musi dodatkowo rozwijać skille.

System ulepszania broni i zbroi jest znakomity - dokładnie skopiowany z Mu Online. Właściwie, to przez całą grę wyłącznie zbieramy pieniądze na ulepszanie swojego ekwipunku, by po osiągnięciu odpowiedniego poziomu doświadczenia, wymenić go na lepszy i wyrefajnować. Gdy to się powiedzie, kupujemy następny zestaw i ulepszamy go, by potem kupić kolejny...

Poziomy nabija się przez tak zwane farmowanie. Polega ono na wabieniu dużej ilości potworów w jedno miejsce i biciu wszystkich na raz za pomocą skillów działających obszarowo. Nie można farmować bez potionów, czyli mikstur na życie i manę. Używamy ich klawiszami „z” oraz „x”. Gdy się skończą, teleportujemy się do miasta, kupujemy potiony i wracamy farmować. Nie byłoby to tak fascynujące, gdyby nie lagi, które dodają pikanterii całemu procesowi - lag niemal zawsze powoduje śmierć, która pożera nasze doświadczenie. Gdy już dostaniemy poziom inwestujemy wszystkie punkty w Zręczność, która zwiększa współczynnik Obrony, co pozwala nam farmować na większych potworach.

Zalety Thanga

  • Prawie innowacyjny system ulepszania przedmiotów,
  • Polskie znaki na czacie,
  • Częste lagi, dodające element zaskoczenia do rozgrywki,
  • Realistyczny system kupowania mikstur,
  • Równośc graczy - w grze jest jeden quest i każdy może go zrobić.

Wady Thanga

  • Monotonia – nie można zmienić koloru menusów,
  • Powielanie schematów – pieniądze są okrągłe, co było już w wielu innych grach,
  • Niedopracowanie gry – każda postać jest praworęczna.