Faerun Game: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (-sdu, +redakcja)
M (red.)
 
Linia 1: Linia 1:
'''Faerun Game''' – gra [[MMORPG|BBMMORPG]] oparta na spartaczonym przez leniwą administrację ultradziurawym silniku Vallheru, polegająca na logowaniu się co dwie godziny i klikaniu „odpocznij” celem odzyskania energii, którą należy następnie niezwłocznie wydać na „polanie drwala” w jednej z ubogich lokacji zwanej Askavar, by za straconą energię zdobyć brzęczące srebrniki, dzięki którym następnie można ulepszyć mieszkanie/skorzystać z [[Dom publiczny|domu publicznego]]/zdobyć [[cynk]] u Judasza.
{{redakcja|czyszczenie}}
'''Faerun Game''' – gra [[BBMORPG]] oparta na spartaczonym przez leniwą administrację ultradziurawym silniku Vallheru, polegająca na logowaniu się co dwie godziny i klikaniu „odpocznij” celem odzyskania energii, którą należy następnie niezwłocznie wydać na „polanie drwala” w jednej z ubogich lokacji zwanej Askavar, by za straconą energię zdobyć brzęczące srebrniki, dzięki którym następnie można ulepszyć mieszkanie/skorzystać z domu publicznego/zdobyć cynk u Judasza.


== Fabuła ==
== Fabuła ==
Eee… Fabuła? Jaka fabuła? Aaa…
Eee… Fabuła? Jaka fabuła? Aaa…


Akcja gry toczy się głównie w mieście Wrota Baldura, które jak przystało na fachowość władz, zostało ulokowane nad (sic!) morzem. Ten rażący każdego, choć trochę obeznanego z realiami Zapomnianych Krain gracza błąd, administracja tłumaczy najazdem stada dzikich orków, które dwie ery temu najechały Stare Wrota Baldura i zrobiły mu pogrom na miarę drugowojennej Warszawy. Lecz dzielni mieszkańcy miasta Baldurana zapakowali na wozy/konie/muły/osły/plecy resztki swego dobytku i przepełnieni nadzieją wyruszyli, by osiedlić się w innym, bardziej gościnnym miejscu. Tułali się po Wybrzeżu Mieczy niczym Naród Wybrany przez całe 40 lat (30 sekund gry), bo tyle zajęło im dojście z delty rzeki Chionthar do wybrzeża. Tam też, w ciągu niespełna trzech miesięcy, wybudowali od nowa swe utracone półtora milionowe miasto, czym wprawili w osłupienie miliardy Chińczyków, którzy na ten wyczyn potrzebowaliby całego roku.
Akcja gry toczy się głównie w mieście Wrota Baldura, które jak przystało na fachowość władz, zostało ulokowane nad (sic!) morzem. Ten rażący każdego, choć trochę obeznanego z realiami Zapomnianych Krain gracza błąd, administracja tłumaczy najazdem stada dzikich orków, które dwie ery temu najechały Stare Wrota Baldura i zrobiły mu pogrom na miarę drugowojennej [[Warszawa|Warszawy]]. Lecz dzielni mieszkańcy miasta Baldurana zapakowali na wozy/[[Koń|konie]]/[[muł]]y/[[Osioł|osły]]/[[plecy]] resztki swego dobytku i przepełnieni nadzieją wyruszyli, by osiedlić się w innym, bardziej gościnnym miejscu. Tułali się po Wybrzeżu Mieczy niczym Naród Wybrany przez całe 40 lat (30 sekund gry), bo tyle zajęło im dojście z delty rzeki Chionthar do wybrzeża. Tam też, w ciągu niespełna trzech miesięcy, wybudowali od nowa swe utracone półtora milionowe miasto, czym wprawili w osłupienie miliardy [[Chińczycy|Chińczyków]], którzy na ten wyczyn potrzebowaliby całego roku.


Osiedleńcom nie dane było jednak zaznać spokoju, radości i wolnej miłości. Niespełna kilka miesięcy później Wrota znów stały się solą w oku jednego ze swych sąsiadów. Mieszkańcy Amn najechali swych sąsiadów, gdyż jak podają, ci bez upoważnienia zajęli najdogodniejsze według nich miejsce na kurort wypoczynkowy dla spragnionych słońca i szumu fal Drowów. I tym razem dzielni mieszkańcy stawili im opór, lecz ulegli przeważającej sile Amnijczyków i pokornie oddali im swe miasto pod okupację. Zacisnęli pośladki i grzecznie, bez żadnych powstań i ruchów wyzwoleńczych, całowali amnijski but, który litościwie przydusił ich do piachu.
Osiedleńcom nie dane było jednak zaznać spokoju, radości i wolnej miłości. Niespełna kilka miesięcy później Wrota znów stały się solą w oku jednego ze swych sąsiadów. Mieszkańcy Amn najechali swych sąsiadów, gdyż jak podają, ci bez upoważnienia zajęli najdogodniejsze według nich miejsce na kurort wypoczynkowy dla spragnionych słońca i szumu fal Drowów. I tym razem dzielni mieszkańcy stawili im opór, lecz ulegli przeważającej sile Amnijczyków i pokornie oddali im swe miasto pod okupację. Zacisnęli [[Pośladek|pośladki]] i grzecznie, bez żadnych powstań i ruchów wyzwoleńczych, całowali amnijski but, który litościwie przydusił ich do piachu.


Dalsza część fabuły jest niejasna i spowita mrokami tajemnic, lecz sprowadza się do tego, że niezadowoleni z wyżej przedstawionego porządku rzeczy gracze zagrozili, iż jeżeli Władza natychmiast nie zmieni fabuły na sielankę, to oni zaprzestaną wpłat na utrzymanie serwera.
Dalsza część fabuły jest niejasna i spowita mrokami [[Tajemnica|tajemnic]], lecz sprowadza się do tego, że niezadowoleni z wyżej przedstawionego porządku rzeczy gracze zagrozili, iż jeżeli Władza natychmiast nie zmieni fabuły na sielankę, to oni zaprzestaną wpłat na utrzymanie serwera.

== Rasy ==
Rasy w Faerun Game w niczym nie odbiegają od standardów Dungeons&Dragons. Tak więc do dyspozycji gracza mamy dzielnych, wszędobylskich ludzi, wymuskane pięknisie z [[elfy|elfickich]] lasów, metroseksualne mieszanki dwóch wcześniej wymienionych ras, zapijaczone i zarośnięte [[krasnoludy]], kurduplowate [[gnom]]y bawiące się swoimi zabawkami, wciśnięte w każdy kąt [[hobbit (rasa)|niziołki]] o lepkich łapach, a także napakowanych sterydami anabolicznymi półorków.


== Główne Lokacje ==
== Główne Lokacje ==
Wrota Baldura:
;Wrota Baldura
* [[Karczma]] – jedyna w swoim rodzaju (i notabene jedyna w całej grze) miejska wylęgarnia mhroku, zua i alkoholizmu.
* [[Karczma]] – jedyna w swoim rodzaju (i notabene jedyna w całej grze) miejska wylęgarnia mhroku, zua i alkoholizmu.
* Dom Publiczny – sens życia i ulubione miejsce wypoczynku wszystkich mieszkańców Wrót.
* Dom Publiczny – sens życia i ulubione miejsce wypoczynku wszystkich mieszkańców Wrót.


Askavar:
;Askavar
* Polana Drwala – miejsce, gdzie za ciężko wyklikaną energię można pomachać siekierką, w wyniku czego magicznym sposobem zamiast drwa otrzymujemy kasę.
* Polana Drwala – miejsce, gdzie za ciężko wyklikaną energię można pomachać siekierką, w wyniku czego magicznym sposobem zamiast drwa otrzymujemy kasę.
* Strumyk – dzielnica pod panowaniem największej szychy Faerun Game, Złotej Rybki. Tutaj każdy gracz może poszukać w odmętach strumyka złota, [[mithrill]]u, usiłować złowić coś na obiad, lub zwyczajnie zamoczyć strudzone drogą stopy i złapać grzybicę.
* Strumyk – dzielnica pod panowaniem największej szychy Faerun Game, Złotej Rybki. Tutaj każdy gracz może poszukać w odmętach strumyka złota, [[mithrill]]u, usiłować złowić coś na obiad, lub zwyczajnie zamoczyć strudzone drogą stopy i złapać grzybicę.

== Zobacz też ==
* [[The West]]
* [[DarkOrbit]]


{{MMORPG}}
{{MMORPG}}

Aktualna wersja na dzień 13:14, 14 maj 2020

Faerun Game – gra BBMMORPG oparta na spartaczonym przez leniwą administrację ultradziurawym silniku Vallheru, polegająca na logowaniu się co dwie godziny i klikaniu „odpocznij” celem odzyskania energii, którą należy następnie niezwłocznie wydać na „polanie drwala” w jednej z ubogich lokacji zwanej Askavar, by za straconą energię zdobyć brzęczące srebrniki, dzięki którym następnie można ulepszyć mieszkanie/skorzystać z domu publicznego/zdobyć cynk u Judasza.

Fabuła[edytuj • edytuj kod]

Eee… Fabuła? Jaka fabuła? Aaa…

Akcja gry toczy się głównie w mieście Wrota Baldura, które jak przystało na fachowość władz, zostało ulokowane nad (sic!) morzem. Ten rażący każdego, choć trochę obeznanego z realiami Zapomnianych Krain gracza błąd, administracja tłumaczy najazdem stada dzikich orków, które dwie ery temu najechały Stare Wrota Baldura i zrobiły mu pogrom na miarę drugowojennej Warszawy. Lecz dzielni mieszkańcy miasta Baldurana zapakowali na wozy/konie/muły/osły/plecy resztki swego dobytku i przepełnieni nadzieją wyruszyli, by osiedlić się w innym, bardziej gościnnym miejscu. Tułali się po Wybrzeżu Mieczy niczym Naród Wybrany przez całe 40 lat (30 sekund gry), bo tyle zajęło im dojście z delty rzeki Chionthar do wybrzeża. Tam też, w ciągu niespełna trzech miesięcy, wybudowali od nowa swe utracone półtora milionowe miasto, czym wprawili w osłupienie miliardy Chińczyków, którzy na ten wyczyn potrzebowaliby całego roku.

Osiedleńcom nie dane było jednak zaznać spokoju, radości i wolnej miłości. Niespełna kilka miesięcy później Wrota znów stały się solą w oku jednego ze swych sąsiadów. Mieszkańcy Amn najechali swych sąsiadów, gdyż jak podają, ci bez upoważnienia zajęli najdogodniejsze według nich miejsce na kurort wypoczynkowy dla spragnionych słońca i szumu fal Drowów. I tym razem dzielni mieszkańcy stawili im opór, lecz ulegli przeważającej sile Amnijczyków i pokornie oddali im swe miasto pod okupację. Zacisnęli pośladki i grzecznie, bez żadnych powstań i ruchów wyzwoleńczych, całowali amnijski but, który litościwie przydusił ich do piachu.

Dalsza część fabuły jest niejasna i spowita mrokami tajemnic, lecz sprowadza się do tego, że niezadowoleni z wyżej przedstawionego porządku rzeczy gracze zagrozili, iż jeżeli Władza natychmiast nie zmieni fabuły na sielankę, to oni zaprzestaną wpłat na utrzymanie serwera.

Główne Lokacje[edytuj • edytuj kod]

Wrota Baldura
  • Karczma – jedyna w swoim rodzaju (i notabene jedyna w całej grze) miejska wylęgarnia mhroku, zua i alkoholizmu.
  • Dom Publiczny – sens życia i ulubione miejsce wypoczynku wszystkich mieszkańców Wrót.
Askavar
  • Polana Drwala – miejsce, gdzie za ciężko wyklikaną energię można pomachać siekierką, w wyniku czego magicznym sposobem zamiast drwa otrzymujemy kasę.
  • Strumyk – dzielnica pod panowaniem największej szychy Faerun Game, Złotej Rybki. Tutaj każdy gracz może poszukać w odmętach strumyka złota, mithrillu, usiłować złowić coś na obiad, lub zwyczajnie zamoczyć strudzone drogą stopy i złapać grzybicę.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]