Faerun Game: Różnice pomiędzy wersjami
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (-sdu, +redakcja) |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (red.) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
⚫ | '''Faerun Game''' – gra [[MMORPG|BBMMORPG]] oparta na spartaczonym przez leniwą administrację ultradziurawym silniku Vallheru, polegająca na logowaniu się co dwie godziny i klikaniu „odpocznij” celem odzyskania energii, którą należy następnie niezwłocznie wydać na „polanie drwala” w jednej z ubogich lokacji zwanej Askavar, by za straconą energię zdobyć brzęczące srebrniki, dzięki którym następnie można ulepszyć mieszkanie/skorzystać z [[Dom publiczny|domu publicznego]]/zdobyć [[cynk]] u Judasza. |
||
{{redakcja|czyszczenie}} |
|||
⚫ | '''Faerun Game''' – gra [[ |
||
== Fabuła == |
== Fabuła == |
||
Eee… Fabuła? Jaka fabuła? Aaa… |
Eee… Fabuła? Jaka fabuła? Aaa… |
||
Akcja gry toczy się głównie w mieście Wrota Baldura, które jak przystało na fachowość władz, zostało ulokowane nad (sic!) morzem. Ten rażący każdego, choć trochę obeznanego z realiami Zapomnianych Krain gracza błąd, administracja tłumaczy najazdem stada dzikich orków, które dwie ery temu najechały Stare Wrota Baldura i zrobiły mu pogrom na miarę drugowojennej Warszawy. Lecz dzielni mieszkańcy miasta Baldurana zapakowali na wozy/konie/ |
Akcja gry toczy się głównie w mieście Wrota Baldura, które jak przystało na fachowość władz, zostało ulokowane nad (sic!) morzem. Ten rażący każdego, choć trochę obeznanego z realiami Zapomnianych Krain gracza błąd, administracja tłumaczy najazdem stada dzikich orków, które dwie ery temu najechały Stare Wrota Baldura i zrobiły mu pogrom na miarę drugowojennej [[Warszawa|Warszawy]]. Lecz dzielni mieszkańcy miasta Baldurana zapakowali na wozy/[[Koń|konie]]/[[muł]]y/[[Osioł|osły]]/[[plecy]] resztki swego dobytku i przepełnieni nadzieją wyruszyli, by osiedlić się w innym, bardziej gościnnym miejscu. Tułali się po Wybrzeżu Mieczy niczym Naród Wybrany przez całe 40 lat (30 sekund gry), bo tyle zajęło im dojście z delty rzeki Chionthar do wybrzeża. Tam też, w ciągu niespełna trzech miesięcy, wybudowali od nowa swe utracone półtora milionowe miasto, czym wprawili w osłupienie miliardy [[Chińczycy|Chińczyków]], którzy na ten wyczyn potrzebowaliby całego roku. |
||
Osiedleńcom nie dane było jednak zaznać spokoju, radości i wolnej miłości. Niespełna kilka miesięcy później Wrota znów stały się solą w oku jednego ze swych sąsiadów. Mieszkańcy Amn najechali swych sąsiadów, gdyż jak podają, ci bez upoważnienia zajęli najdogodniejsze według nich miejsce na kurort wypoczynkowy dla spragnionych słońca i szumu fal Drowów. I tym razem dzielni mieszkańcy stawili im opór, lecz ulegli przeważającej sile Amnijczyków i pokornie oddali im swe miasto pod okupację. Zacisnęli pośladki i grzecznie, bez żadnych powstań i ruchów wyzwoleńczych, całowali amnijski but, który litościwie przydusił ich do piachu. |
Osiedleńcom nie dane było jednak zaznać spokoju, radości i wolnej miłości. Niespełna kilka miesięcy później Wrota znów stały się solą w oku jednego ze swych sąsiadów. Mieszkańcy Amn najechali swych sąsiadów, gdyż jak podają, ci bez upoważnienia zajęli najdogodniejsze według nich miejsce na kurort wypoczynkowy dla spragnionych słońca i szumu fal Drowów. I tym razem dzielni mieszkańcy stawili im opór, lecz ulegli przeważającej sile Amnijczyków i pokornie oddali im swe miasto pod okupację. Zacisnęli [[Pośladek|pośladki]] i grzecznie, bez żadnych powstań i ruchów wyzwoleńczych, całowali amnijski but, który litościwie przydusił ich do piachu. |
||
Dalsza część fabuły jest niejasna i spowita mrokami tajemnic, lecz sprowadza się do tego, że niezadowoleni z wyżej przedstawionego porządku rzeczy gracze zagrozili, iż jeżeli Władza natychmiast nie zmieni fabuły na sielankę, to oni zaprzestaną wpłat na utrzymanie serwera. |
Dalsza część fabuły jest niejasna i spowita mrokami [[Tajemnica|tajemnic]], lecz sprowadza się do tego, że niezadowoleni z wyżej przedstawionego porządku rzeczy gracze zagrozili, iż jeżeli Władza natychmiast nie zmieni fabuły na sielankę, to oni zaprzestaną wpłat na utrzymanie serwera. |
||
== Rasy == |
|||
Rasy w Faerun Game w niczym nie odbiegają od standardów Dungeons&Dragons. Tak więc do dyspozycji gracza mamy dzielnych, wszędobylskich ludzi, wymuskane pięknisie z [[elfy|elfickich]] lasów, metroseksualne mieszanki dwóch wcześniej wymienionych ras, zapijaczone i zarośnięte [[krasnoludy]], kurduplowate [[gnom]]y bawiące się swoimi zabawkami, wciśnięte w każdy kąt [[hobbit (rasa)|niziołki]] o lepkich łapach, a także napakowanych sterydami anabolicznymi półorków. |
|||
== Główne Lokacje == |
== Główne Lokacje == |
||
Wrota Baldura |
;Wrota Baldura |
||
* [[Karczma]] – jedyna w swoim rodzaju (i notabene jedyna w całej grze) miejska wylęgarnia mhroku, zua i alkoholizmu. |
* [[Karczma]] – jedyna w swoim rodzaju (i notabene jedyna w całej grze) miejska wylęgarnia mhroku, zua i alkoholizmu. |
||
* Dom Publiczny – sens życia i ulubione miejsce wypoczynku wszystkich mieszkańców Wrót. |
* Dom Publiczny – sens życia i ulubione miejsce wypoczynku wszystkich mieszkańców Wrót. |
||
Askavar |
;Askavar |
||
* Polana Drwala – miejsce, gdzie za ciężko wyklikaną energię można pomachać siekierką, w wyniku czego magicznym sposobem zamiast drwa otrzymujemy kasę. |
* Polana Drwala – miejsce, gdzie za ciężko wyklikaną energię można pomachać siekierką, w wyniku czego magicznym sposobem zamiast drwa otrzymujemy kasę. |
||
* Strumyk – dzielnica pod panowaniem największej szychy Faerun Game, Złotej Rybki. Tutaj każdy gracz może poszukać w odmętach strumyka złota, [[mithrill]]u, usiłować złowić coś na obiad, lub zwyczajnie zamoczyć strudzone drogą stopy i złapać grzybicę. |
* Strumyk – dzielnica pod panowaniem największej szychy Faerun Game, Złotej Rybki. Tutaj każdy gracz może poszukać w odmętach strumyka złota, [[mithrill]]u, usiłować złowić coś na obiad, lub zwyczajnie zamoczyć strudzone drogą stopy i złapać grzybicę. |
||
== Zobacz też == |
|||
* [[The West]] |
|||
* [[DarkOrbit]] |
|||
{{MMORPG}} |
{{MMORPG}} |
Aktualna wersja na dzień 13:14, 14 maj 2020
Faerun Game – gra BBMMORPG oparta na spartaczonym przez leniwą administrację ultradziurawym silniku Vallheru, polegająca na logowaniu się co dwie godziny i klikaniu „odpocznij” celem odzyskania energii, którą należy następnie niezwłocznie wydać na „polanie drwala” w jednej z ubogich lokacji zwanej Askavar, by za straconą energię zdobyć brzęczące srebrniki, dzięki którym następnie można ulepszyć mieszkanie/skorzystać z domu publicznego/zdobyć cynk u Judasza.
Fabuła[edytuj • edytuj kod]
Eee… Fabuła? Jaka fabuła? Aaa…
Akcja gry toczy się głównie w mieście Wrota Baldura, które jak przystało na fachowość władz, zostało ulokowane nad (sic!) morzem. Ten rażący każdego, choć trochę obeznanego z realiami Zapomnianych Krain gracza błąd, administracja tłumaczy najazdem stada dzikich orków, które dwie ery temu najechały Stare Wrota Baldura i zrobiły mu pogrom na miarę drugowojennej Warszawy. Lecz dzielni mieszkańcy miasta Baldurana zapakowali na wozy/konie/muły/osły/plecy resztki swego dobytku i przepełnieni nadzieją wyruszyli, by osiedlić się w innym, bardziej gościnnym miejscu. Tułali się po Wybrzeżu Mieczy niczym Naród Wybrany przez całe 40 lat (30 sekund gry), bo tyle zajęło im dojście z delty rzeki Chionthar do wybrzeża. Tam też, w ciągu niespełna trzech miesięcy, wybudowali od nowa swe utracone półtora milionowe miasto, czym wprawili w osłupienie miliardy Chińczyków, którzy na ten wyczyn potrzebowaliby całego roku.
Osiedleńcom nie dane było jednak zaznać spokoju, radości i wolnej miłości. Niespełna kilka miesięcy później Wrota znów stały się solą w oku jednego ze swych sąsiadów. Mieszkańcy Amn najechali swych sąsiadów, gdyż jak podają, ci bez upoważnienia zajęli najdogodniejsze według nich miejsce na kurort wypoczynkowy dla spragnionych słońca i szumu fal Drowów. I tym razem dzielni mieszkańcy stawili im opór, lecz ulegli przeważającej sile Amnijczyków i pokornie oddali im swe miasto pod okupację. Zacisnęli pośladki i grzecznie, bez żadnych powstań i ruchów wyzwoleńczych, całowali amnijski but, który litościwie przydusił ich do piachu.
Dalsza część fabuły jest niejasna i spowita mrokami tajemnic, lecz sprowadza się do tego, że niezadowoleni z wyżej przedstawionego porządku rzeczy gracze zagrozili, iż jeżeli Władza natychmiast nie zmieni fabuły na sielankę, to oni zaprzestaną wpłat na utrzymanie serwera.
Główne Lokacje[edytuj • edytuj kod]
- Wrota Baldura
- Karczma – jedyna w swoim rodzaju (i notabene jedyna w całej grze) miejska wylęgarnia mhroku, zua i alkoholizmu.
- Dom Publiczny – sens życia i ulubione miejsce wypoczynku wszystkich mieszkańców Wrót.
- Askavar
- Polana Drwala – miejsce, gdzie za ciężko wyklikaną energię można pomachać siekierką, w wyniku czego magicznym sposobem zamiast drwa otrzymujemy kasę.
- Strumyk – dzielnica pod panowaniem największej szychy Faerun Game, Złotej Rybki. Tutaj każdy gracz może poszukać w odmętach strumyka złota, mithrillu, usiłować złowić coś na obiad, lub zwyczajnie zamoczyć strudzone drogą stopy i złapać grzybicę.