The West: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 77.236.0.201. Autor wycofanej wersji to 81.190.7.147.) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Grafika:Nowicjuszdeuest.jpg|thumb|Widać The West lubi OGame.]] |
[[Grafika:Nowicjuszdeuest.jpg|thumb|Widać The West lubi OGame.]] |
||
[[Grafika:Petydeuest.jpg|thumb| |
[[Grafika:Petydeuest.jpg|thumb|Główny przedmiot w zadaniach.]] |
||
{{cytat|Jesteś żółtym kółkiem, bijesz czerwone – witamy w '''The West'''!|Napis nad bramą '''The West'''}} |
{{cytat|Jesteś żółtym kółkiem, bijesz czerwone – witamy w '''The West'''!|Napis nad bramą '''The West'''}} |
||
Wersja z 18:06, 19 lis 2009
Jesteś żółtym kółkiem, bijesz czerwone – witamy w The West!
- Napis nad bramą The West
The West – Gra o Ameryce stworzona przez Niemców dla Niemców. Kolejny przeglądarkowy® majszterstyk polegający na gapieniu się w monitor i czekaniu aż Czok0_bos_1997 dojedzie na swoim ośle do wędkowania. W grze chodzi przede wszystkim o wykonywanie zadań, które związane są z przemytem papierosów znanej marki.
Rodzaje graczy
Pojedynkowicz – liczy się dla niego tylko floret i precyzyjna broń śrutowa. Codziennie wyzywa każdego, którego spotka przy swojej pracy, niezależnie czy przeciwnik jest 5 poziomów w przód, czy 5 poziomów w tył. Wygrywa większość pojedynków, a jeśli przegra, zaczyna dręczyć zwycięzcę za pomocą pw. Ma nick "SATAN666DESTROYER" a podpis "ZJEEEEEEEEEEEEEEDZ KOOOOOTAAAAA SZMAAAAAATOOOOOOOO LIIIIIŻ MIIIIIII OOOOOOOOODBYYYYYYYYYYT!!!!!!!!111".
Mieszczur – maniaczy na punkcie własnego miasta. Nagminnie zmusza wszystkich do rozbudowy, i skrupulatnie wyrzuca tych, co nie wpłacają na kasę miejską. Jego miasto ma albo logo JP lub Wielkie Joł bądź PROSTO. Ma nick "Przemo_master" lub "arek503757373". Jego podpis brzmi: "zaprasza mdo mjasta JP-Siti i hce zebyscie fplacali na kasem mjejskom ".
Pracoholik – wykonuje tylko prace, w kółko, bez przerwy, non stop, cały czas, wciąż, kiedy śpisz, kiedy to czytasz. Produkty pozyskane z nich sprzedaje w mieście i kupuje najlepsze rzeczy. Nie chodzi nigdy do kibla (chyba że ma laptopa) i siedzi przy The Weście wykonując najlepsze roboty. Ma nick "Rhinos" albo "Exninoq" a jego podpis brzmi "Przed użyciem skonsultuj się z ulotką dołączoną do opakowania, bądź zapoznaj się z treścią lekarza lub farmaceuty.".
Zadaniowicz – jego matka to Maria Roalstad, ojciec ma na imię Henry Walker i jest barmanem, wujek to John Fitzburn, a brat się nazywa Waupee. Grzebie w questach, nie ma niczego w ekwipunku mimo że ma level 666. Posiada nick KrzywaMorda albo Twoja_Stara. Jego podpis - " ".
Klasa Postaci
Budowniczy(czyt. Boob) Gracze którzy wybierają tę postać zwykle spędzają wolny czas nad wymyślaniem tekstów typu: "Ale nooob boba atakuje" albo "Budowniczego atakować ale żal" Ich gra toczy się szybko, na początku dołączają do słabego miasta pakują tylko w budowanie. Jak już miasto będzie całkiem rozbudowane wywalają boba i wywieszają w opisie tekst: "Poszukujemy Dobrych Pojedynkowiczów". Zazwyczaj bob jest dochodem kasy dla pojedynkowiczów.
Rozgrywka
Według pechowca – dzień przed o 22:00 wrzuca połowę pieniędzy do banku w jakimś mieście i idzie się pojedynkować. Na następny dzień okazuje się że skasowali miasto w którym zostawił pieniądze, miał mało hp, a pojedynkował się z nie tym kolesiem, z którym chciał. Przegrał z kretesem.
Według szczęściarza – podczas wykonywania żałosnej pracy znalazł najlepsze przedmioty, precyzyjnego Kolta Pismejkera, szlachecki melonik oraz wszystko do questów, przy okazji wyzwał go koleś z top 3, a nasz bohater wygrał robiąc osiem headshotów po 999 każdy, w jego mieście jest 80 ludzi a sam siedzi w jakiejś niezłej chałupce i stać go na konto premium.
Według normalnego – wyłącza San Andreas, loguje się na The Westa, wpłaca 200$ do kasy miejskiej, zaczyna robić garbowanie, wylogowuje się. Odpala Vice City.
Według nooba – robi wędkowanie (za które nic się nie dostaje) i myśli że jest fajny. Pyta się na forum: "A iak mam órzywac tego szeryfa f ekfipónku?????????????///". Idzie do jakiegoś miasta tylko po to, żeby iść i tak w kółko, bez przerwy, non stop, cały czas, wciąż, kiedy śpisz, kiedy to czytasz.
Według Pr0 – wchodzi na mapę The West, zgodnie z pozycją gracza "Exninoq" stawia specjalnego, napisanego przez siebie w assemblerze w wieku pięciu lat bota, następnie wyzywa go na pojedynek, zabiera mu wszystko i z kasą idzie do miasta oddając ją do banku. Oczywiście automatycznie, bo nasz Pr0 właśnie dostał ataku cyklicznej biegunki.
Uzależnienie
- Kiedy wchodzisz do jakiegoś pubu, każdy zastyga w bezruchu gapiąc się na ciebie.
- Każdy młody człowiek ma długie blond włosy, najdebilniejszy uśmiech na świecie i zieloną koszulę.
- Nawet jeśli bijesz się z kimś na pięści, wasza walka polega na staniu i strzelaniu z pistoletów.
- Kiedy masz zamiar wyjechać nad morze, okazuje się, że go nie ma.
- Pracujesz poza miastem. Jak każdy normalny człowiek, nie?
- Twoją głowę przecięło osiem kul - jak każdy normalny człowiek - mdlejesz.
- Każde miasto ma najwyżej 12 budynków.
- Każde miasto może mieć gołą dupę jako flagę.
- Nigdy nie jesteś głodny.
- Nigdy nie jesz.
- Nigdy nie srasz.
- Nie możesz stać na pustym polu, ale ci co są starsi jakoś mogą.
- Możesz pracować kiedy chcesz i jak chcesz.
- Każde miasto ma takie same budynki i w takich samych miejscach.
- Możesz nosić konia w plecaku.
- Możesz nosić szklankę wody w plecaku, i ani razu woda się nie wyleje.
- Możesz nosić 1000 kolb kukurydzy, 10 osłów, 50 mieczy, 2000 koszulek w plecaku, i nawet nie jest ci ciężko.
- Możesz kilka lat nie odzywać się do kumpli, nikt nie zauważy że cię nie było.
- Widzisz świat z nieba.
- Zawsze świeci słońce, jest pięknie, jasno. Nawet podczas astronomicznej nocy.
- Przechodzisz przez rzekę choć nie ma na niej mostu.
- Zanim zaczniesz kogoś bić z kolegami czekasz 24 godziny, żeby inni mogli dołączyć.
Postacie kluczowe
Ty – ty.
Barman Henry Walker – jego wąsy wyglądają jak uśmiech, całe życie czyści blat tą samą szmatą.
Szeryf John Fitzburn – stary, brzydki pijak, którego praca naprawdę polega na przesiadywaniu w saloonie i gapieniu się na ciebie jakbyś obiecał mu bułkę wódkę. W nieskończoność leje ten sam strumień whisky do szklanki.
Maria Roalstad – striptizerka, jedyna w Ameryce. Ma niebieski ekran śmierci gorset i rajstopy - jak kobieta lekkich obyczajów. Całe życie stoi w jednym miejscu i trzyma palec w górze.
Waupee (czyt. łupi, rymuje się z głupi) – kiedyś do matki powiedział: "A ja też mogę zostać indianem?", a ona mu na to: "Indianiiiiinem!". I tak powstał Choca... Waupee. Całe życie siedzi, i zastanawia się, czy wziąć do ust fajkę, która nigdy się nie wypali.
Anna – twoja partnerka do kazirodztwa. Nudna, żałosna, aż nie można się nadziwić, że pochodzicie od tej samej matki. Nawet jeśli jesteś jedynakiem. Całe życie chodzi z rozpiętym do pasa dekoltem i gapi się na ciebie jakbyś obiecał jej bułkę amfę.
Nathan – kumpel twoich rodziców, który ich zabił podczas wydobycia złota w Niagarze. Popija wódkę z szeryfem. Ma dużą, brudną brodę.
Murdridge - Stary oszust i obdartus, pijak. Patrzy na ciebie jakbyś obiecał mu skarb.Przeciętni, nieumiejący czytać gracze nazywają go Maurycy. Całe lata zadaje ci nudne questy, a jak już znajdziesz skarb i Dasz mu obejrzeć zniknie z saloonu i przeteleportuje się w dolny lewy róg mapy. (Co nie jest dziwne, gdyż sam Saloon jest ponad czasem i przestrzenią. Możesz chodzić w tą i z powrotem, Saloon zawsze jest za rogiem <nawet jeśli nie ma rogu>) Oczywiście go obrabujesz. (Murdridge'a , nie Saloon).
Galeria
Bill twierdzi, że Internet Explorer nie służy do takich nikczemnych celów.
- Dziecko neo2.jpg
Przeciętny pojedynkowicz.