Five Nights at Freddy's: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: edytor źródłowy |
(to nie po polskiemu! :)) Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
== Fabuła == |
== Fabuła == |
||
Jest rok 1993. Pracujemy jako stróż nocny, pilnujący restauracji „Freddy Fazbears Pizza”. Nie wiemy, że w tym miejscu dzieją się dziwne rzeczy. Roboty, które pracują w dzień, włączają się w nocy i idą skopać nasze dupsko<ref>To jest tekst Youtubera o pseudonimie Eleven</ref>. Musimy dotrwać do |
Jest rok 1993. Pracujemy jako stróż nocny, pilnujący restauracji „Freddy Fazbears Pizza”. Nie wiemy, że w tym miejscu dzieją się dziwne rzeczy. Roboty, które pracują w dzień, włączają się w nocy i idą skopać nasze dupsko<ref>To jest tekst Youtubera o pseudonimie Eleven</ref>. Musimy dotrwać do 6 rano. Po pięciu nocach wypierdzielają nas z pracy, a restauracja zostaje zamknięta. |
||
== Postaci == |
== Postaci == |
Wersja z 23:34, 15 kwi 2016
Szablon:Inkubator otwartyFreddy i spółka (czyt. Five Nights at Freddy's) – jedna z czterech gier stworzonych przez Amerykanina Scotta Cawhtona. Akcja dzieje się w zamkniętej na cztery spusty pizzerii z czterema morderczymi miśkami[1].
Fabuła
Jest rok 1993. Pracujemy jako stróż nocny, pilnujący restauracji „Freddy Fazbears Pizza”. Nie wiemy, że w tym miejscu dzieją się dziwne rzeczy. Roboty, które pracują w dzień, włączają się w nocy i idą skopać nasze dupsko[2]. Musimy dotrwać do 6 rano. Po pięciu nocach wypierdzielają nas z pracy, a restauracja zostaje zamknięta.
Postaci
Jest 5 głównych postaci. Tutaj znajdziesz o nich rozszerzone informacje:
- Freddy – robot o wyglądzie miśka. Podchodzi do nas, gdy wyią nam korki. Wtedy włącza muzyczkę i po jakimś czasie wszystko gaśnie, i nas zjada. Mamy po tym game over. Drugim sposobem jego ataku jest wejście przez prawe drzwi. Gdy ich nie zdążymy zamknąć, będzie po nas.
- Bonnie – kolejny robot-królik, przyjaciel Freddy'ego i spółki. Atakuje nas tylko z lewej strony. Gdy podejdzie do drzwi i zrobi tzw. lenny face, musimy zamknąć drzwi. Jeśli to zignorujemy, będziemy mieli jumpscare.
- Chica – robot-kurczak. Atakuje tylko z prawej strony, przy drzwiach będzie miała zdziwioną twarz[3]. Gdy ją zignorujemy,wejdzie do nas i game over.
- Foxy – zdezelowany robot-lis. Znajduje się w swoim kąciku pirackim. Nie wiadomo co tam robi, ale wiemy, że jest zepsuty. Gdy nie będziemy długo na niego patrzeć, przybiegnie do nas i krzyknie, powodując u naszego bohatera zgon.
- Golden Freddy – złoty misiek, halucynacja. Sposób na spotkanie tej postaci jest bardzo prosty, ale bardzo rzadki. Na kamerze 2B, gdy zobaczymy wklejoną buźkę wpierli się do nas nawet przy zamkniętych drzwiach i po kilku sekundach nam scrashuje grę.
Prawidłowości FNAFa
- Energia – krótko mówiąc, tego musimy pilnować, żeby nie doszło do zera, bo wtedy Freddy do nas przyjdzie i taki będzie nasz koniec.
- Kamery – jako stróż musimy wgapiać się w te głupie kamery i patrzeć, czy ktoś z animatroników się nie
masturbujeporusza. - Czas – w grze jedna godzina to 1,2 ileś tam minuty, czyli do 6 AM jest 8 i ileś dziesiątych minuty.
- Easter eggi i halucynacje – UWAGA!!! Nawet nie ważcie się ich wywoływać, same się wywołają i się wystraszycie. Są to m.in.: mroczny Bonnie, Golden Freddy, płaczące dziecko i napis „IT'S ME”.
Kontynuacje
Oczywiście rzesze psychofanów fanów tej gry domagało się kontynuacji, więc powstały 3 kolejne gry: