Mirror's Edge: Różnice pomiędzy wersjami
Znacznik: edytor źródłowy |
Dronerczyk (dyskusja • edycje) M (stub) |
||
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 6 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
⚫ | |||
{{Gra infobox |
|||
⚫ | |||
|tytuł = Mirror's Edge |
|||
|producent = [[Digital Illusions CE]] |
|||
|wydawca = [[EA]] |
|||
|data wydania = [[11 listopada]] [[2008]] |
|||
|gatunek = Parkour |
|||
|tryby gry = Gra jedno i wieloosobowa (Tylko PC) |
|||
|platformy = PC, Windows Phone, iOS, Xbox 360, PlayStation 3 |
|||
|nośniki = Dystrybucja cyfrowa, Dysk optyczny (X360, PS3)) |
|||
|język = dużo (oprócz polskiego w wersjach na konsole) |
|||
}} |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
[[Plik:Faith.jpg|thumb|250px|Prototyp bohaterki]] |
[[Plik:Faith.jpg|thumb|250px|Prototyp bohaterki]] |
||
==Historia== |
==Historia== |
||
'''Według DICE''' |
'''Według DICE''' |
||
Linia 22: | Linia 10: | ||
'''Według EA''' |
'''Według EA''' |
||
EA wydało [[Need For Speed|NFS Undercover]] i fani się wkurzyli, więc chcieli być deweloperami Mirror's Edge bo |
EA wydało [[Need For Speed|NFS Undercover]] i fani się wkurzyli, więc chcieli być deweloperami Mirror's Edge, bo nie starczyło im na chleb. Jeden z pracowników wymyślił imię dla sprinterki – Faith. |
||
== O grze == |
== O grze == |
||
W Mirror's Edge zostajemy sprinterką Faith która w wieku 16 lat opuściła swój dom bo ojciec ją bił, matka nie żyła a siostra chciała zostać gliną (co też się stało), wkrótce spotyka Merca (sprintera), zaprzyjaźniają się a on poznaje ją ze zdrajczynią – Celeste. Faith nie podoba się, że w mieście nie ma miejsca dla sprinterów, muszą oni podawać sobie jakieś żółte torby, a ona chce uratować siostrę. Pod koniec gry Jacknife (sprinter) chce zabić siostrę Faith – Kate, jednak Faith ratuje siostrę i happy end. |
W Mirror's Edge zostajemy sprinterką Faith która w wieku 16 lat opuściła swój dom bo ojciec ją bił, matka nie żyła a siostra chciała zostać gliną (co też się stało), wkrótce spotyka Merca (sprintera), zaprzyjaźniają się a on poznaje ją ze zdrajczynią – Celeste. Faith nie podoba się, że w mieście nie ma miejsca dla sprinterów, muszą oni podawać sobie jakieś żółte torby, a ona chce uratować siostrę. Pod koniec gry Jacknife (sprinter) chce zabić siostrę Faith – Kate, jednak Faith ratuje siostrę i happy end. |
||
{{stub|gry}} |
|||
== Wymagania Sprzętowe == |
|||
'''Zalecane''' |
|||
*Procesor – Intel Celeron 9Ghz (W 2008 nie było Core jeszcze.) |
|||
*Pamięć Ram – 6GB |
|||
*Miejsce na dysku – 10GB |
|||
*System Operacyjny – [[Windows Vista|Windows Wiśta]] |
|||
'''Minimalne''' |
|||
*Procesor – Intel Pentium 4 4Ghz |
|||
*Pamięć RAM – 3GB |
|||
*Miejsce na dysku – 10GB |
|||
*System Operacyjny – [[Windows XP]] |
|||
{{Gry komputerowe}} |
{{Gry komputerowe}} |
Aktualna wersja na dzień 17:43, 22 wrz 2024
Mirors edge to nódy, ide na tibie
- Noob który rozmawia o Mirror's Edge.
Mirror's Edge – Gra stworzona przez DICE ukradzione w 2002 roku przez EA Games, gra miała na celu pokazać jak będzie w Rosji 10 lat później. Gra wyszła w 2008 roku na PC, PS3, X360.
Historia[edytuj • edytuj kod]
Według DICE
Pewnego słonecznego dnia, pracownicy DICE nie mieli pomysłów na utworzenie pożądnej gry, myśleli nad czymś dla dorosłych albo nastolatków, jeden z pracowników zobaczył kota przeskakującego budynek, później okazało się, że wabił się Faith i dlatego główna bohaterka nazywa się Faith.
Według EA
EA wydało NFS Undercover i fani się wkurzyli, więc chcieli być deweloperami Mirror's Edge, bo nie starczyło im na chleb. Jeden z pracowników wymyślił imię dla sprinterki – Faith.
O grze[edytuj • edytuj kod]
W Mirror's Edge zostajemy sprinterką Faith która w wieku 16 lat opuściła swój dom bo ojciec ją bił, matka nie żyła a siostra chciała zostać gliną (co też się stało), wkrótce spotyka Merca (sprintera), zaprzyjaźniają się a on poznaje ją ze zdrajczynią – Celeste. Faith nie podoba się, że w mieście nie ma miejsca dla sprinterów, muszą oni podawać sobie jakieś żółte torby, a ona chce uratować siostrę. Pod koniec gry Jacknife (sprinter) chce zabić siostrę Faith – Kate, jednak Faith ratuje siostrę i happy end.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny gier. Jeśli umiesz grać nie tylko na nerwach – rozbuduj go.