Robocraft

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 17:46, 23 sty 2016 autorstwa 83.20.2.163 (dyskusja) (Dodanie do konfiguracji pojazdów nowej wersji maszyny i rozwinięcie opisu snajpera z nóżkami.)

Szablon:TSymulator ukazujący co by było, gdyby dzieci z zerówki dostały możliwość dosiadania swych klockowych bolidów, uzbrojenia ich w lasery i wyruszenia na misję totalnej eksterminacji grupy „Starszaków” z „Sali Motylkowej”. Rzekomo dzięki polskiej scenie JewTube, gra wygrzebała się z odmętów internetu, gdzie docierają wyłącznie sadomasochistyczni wielbiciele niemieckich podręczników do anatomii i zdołała zdobyć odznakę „Najlepszej gry niezależnej 2014 roku”. Kompatybilna z systemem Pay2Win.

Gameplay

Zasadniczo rozbija się o 3 rzeczy: grindowanie, expienie i levelowanie. Po każdej średnio udanej walce z wyjątkowo obficie występującą, polską gimbazą możemy usprawnić naszego Malucha i po wyewoluowaniu do formy Matiza, przenieść się o ligę wyżej, by po osiągnięciu formy weneckiej taksówki wodnej, dążyć dalej do osiągnięcia absolutu motoryzacji. W międzyczasie naszemu wozowi mogą wyrosnąć dodatkowe koła, gąsienice, śmigła i masa innych deformatorów, w każdym bądź razie wszelkie wysiłki mające na celu tuning wizualny nieuchronnie dążyć będą do poziomu Fiata Multipli.

Istnieje 10 kast pojazdów, każda z nich zarabia typową dla siebie walutę zwaną Tech Tokenami i z czasem parias na 1 Tech Level-u, może wykupić się z niedoli, instalując akcesoria z działu „Wiejski Tuning” co przeniesie go o kastę wyżej. Jeżeli w dalszym ciągu i mimo rozegrania 200 bitew, nie rozumiesz jak odbywa się podnoszenie TL-a to idź się leczyć debilu nie przejmuj się, 80% graczy też tego nie wie.

Konfiguracje pojazdów

Mimo praktycznie nielimitowanych możliwości konstrukcji niestworzonych maszyn w większości bitew i tak spotykać będziesz pozbawione jakiegokolwiek polotu bryły. W zależności od napędu i uzbrojenia można je podzielić na:

  • Szablon:TRelikty przeszłości używane przez tych którzy nie zauważyli wprowadzenia gąsienic, lubiących ryzyko łatwego odstrzelenia napędu w zamian za nieco wyższą prędkość, ew. przez samobójczych operatorów tzw. GlassCanon-a czyli przepotężnego lasera na białej ośce, wyłożonej szkłem.
  • Szablon:TCzołgi, wolno turlające się bezkształtne monstra o decydującej sile ognia. Wersja z SMG najczęściej robi za działko przeciwlotnicze. Plazmy, przeładowywane bronią do przesady, bo skoro walą wszystkie na raz to czemu nie, są w stanie nie trafić podobnie zbudowanego dziwadła z 20 luf a z kolei wersja z Railgunem– snajperką przez pierwszych pięć minut szuka kampówki, by finalnie dać się zdjąć przez resztki karoserii bez napędu z 1 ocalałym działem.
  • Szablon:TMedyk, pojazd zdolny regenerować poszycie innych pojazdów wraz z całym asortymentem. Niewyjaśnioną tajemnicą jest sens egzystencji skrzydlatych maszyn tego typu. Przy odrobinie szczęścia potrafi zeskrobywać lakier z przeciwników. Jest celem nr. 1 altylerii i zazwyczaj nikt go nie chroni, dopóki nie będą ranni. Wtedy na czacie zaczyna się spamowanie o pomoc zniszczonego (gdyż wcześniej nie chronionego) medyka.
  • Szablon:TKuriozalna abominacja automatycznie wpisująca na czacie killme, gdy nie patrzysz. Poza tym całkiem wdzięczna platforma na broń, padająca po krótszym ostrzale.
  • Szablon:TW zależności od osprzętu, plazmowy bombowiec, który pod koniec rundy leży w rogu mapy z 99% HP i odstrzelonym płatowcem, lub TryHard z SMG, usiłujący cokolwiek trafić. Innych typów nie stwierdzono.
  • Szablon:TSterowiec a w zasadzie niesterowiec, wiszący nad respem i czatujący na nieostrożnych przeciwników. Cudem określa się sytuację, gdy przetrwa więcej niż jedno trafienie.
  • Szablon:T Helikoptery które zazwyczaj są tak mobilne, że aż wywracają się co chwilę, prezentując swoje słabe, nieochronione części
  • Szablon:T Wielkie pojazdy, które w większości przypadków mają udawać AT-AT lub AT-ST z Gwiezdnych Wojen. Rzadkością jest pojazd tej kategorii, który nie próbuje przypominać jednego z tych 2 pojazdów. Są to chodzące czołgi, Gdyż nogi mają w chCenzura1.svgj HP.
  • Szablon:TSnajperzy kampiący wszędzie, gdzie się da wspiąć. Bardzo częstym widokiem jest niechroniony medyk który dostaje salwe pocisków od "raila".
  • Szablon:T Najczęstsza forma Altylerii. Jest ona tak mobilna, że właśnie przez tą kombinację cały czas do twórców gry dochodzą prośby o nerfa plazmy
  • Szablon:T Konkurencyjna wersja Altylerii. Pogromca jakichkolwiek konstrukcji latających. Każda machina znajdująca się w pobliżu tego ustrojstwa wroga otrzyma darmową salwe pocisków z wiadomym skutkiem. Im ma więcej dział tym bardziej śmiercionośne.
  • Szablon:T "Megaboty", czyli masywne, ogromne i świetnie uzbrojone oraz opancerzone kreacji ludzi, którzy mają tak dużo RP i GC, że nie mają już co z nim robić. Często (ba, zawsze) są "pocketowane" przez medyków (Jedyny przypadek, kiedy medyk jest naprawdę chroniony, jaki udało mi się spotkać)

Tryby gry

  • Szablon:TSłuży do wkuCenzura2.svga samego siebie, gdy po 3 godzinach prób i przeróbek, twój latający pojazd dalej jest niesterowny.
  • Szablon:T Służy do przetestowania wartości bojowej twojego pojazdu. AI botów są jednak tak okropne, że wygląda to jakbyś wskoczył do Trybu "arena"
  • Szablon:TW tym trybie farmisz/expisz/lootujesz Robo–punkty, które możesz wydać na broń, pancerz, pierdoły i duperele, Expa, który pozwala ci na odkrycie nowych broni kółek, skrzydeł, klocków, gąsienic itp.
  • Arena (tudzież. Gangbang) – Zdarza się raz na 10 walk w tierze 1, 2, 3 i 4. W tym trybie wraz z armią sojuszników spuszczacie wpieCenzura2.svgl no-liveowi na 8, lub wyższym tierze. Sytuacje odwrotne należą do rzadkości. Wbiwszy 8 Tech Level i ty możesz poświęcić pojazd w celu podkarmienia mniej zaawansowanych graczy.